Az E39 M5 gyárilag kb 500nm amit egy komolyabb turbóval és átalakítással fel lehet tolni akár 1000ig is, a kérdés az, hogy ilyen terhelés mellett meddig bírja, főleg ha turbónyomás bőven 2 bar fölött van.
Azért ez az 1000 nm szerintem több sebből vérzik. Értem én hogy erős de nekem a turbó hallatán mindig valami olyan tévképzetem van hogy oké erő rendben sok lóerő de egy turbó nem hiszem hogy így feltolja a nyomatékot. Vagy tévedek? Nincs szakmai alapja a gondolatnak csak így hiszem.
Jah van a cégnél egy hibás kocsi. Ilyen csőrös merci kisteher. Halovány fingom sincs hogy milyen típus. Abban most van 2,2 millió Km. Igaz több sebből vérzik már és csak a a respekt miatt van még egyben. De a blokkja indul most is :-D Valami dizel dózer de a tököm tudja pontosan mi.
Ezek mind majd 20 éve vannak kinn az utakon,de jobbára 30.Pont erre kell verni magunkat?
Értem hogy anno jók voltak de mostmár csak a legenda és legalább 10 mókoló ali,szergej,igor vagy dikk more kezén megfordultak.
Ha szerencséd van elpöfögnek mér 20-50e-ret vagy rá kell locsolni az árának a kétszeresét vagy lakatolásra vagy az előtte kendácsolók hibáira.
Lásd az összes rulettkerék epizód.
Jut eszembe urak, a legstrapabíróbb kocsi amiben ültem:
Mercedes-Benz W123 240 D...4 évet jártunk vele és már akkor 1,5 millió! km volt benne. 1977-es, a módszerváltás óta nem látott garázst, de indul, megy, nincs irgalom, 2 millió km-t simán elfut.
Regelj be bmwfanatics-ra jó a társaság megtalálsz minden infót a kiszemeltről ha meg nem felteszed kérdéseid és kapni fogsz rá válaszokat.
Sajnálom nekünk ez tetszik nincs semmi benne csak ez jön be simán.
M50 b25.olajra figyelnek akkor egy igénytelen bajor paraszt mozdony és ezt úgy mondom hogy csak escortom rst meg pócvágen gti-m volt,eddig.tds mind szar sajnos 150-200k után adagoló szeret meghülyülni,ettől független nem huppanok be egy 200ezres stiftbe,hanem egy hodály e39 hullaszállító a kiszemelt,99-2000ig szerintem még vállalhatóak.n43b18at próbáltam e46 compactba,jó kis autó de a motorikus faszságai (valvetronic hiba,dugó repedés) képtelen vagyok szemet hunyni,számomra ez nem megengedhető egy lapon a bajor névvel.Amúgy érdekes a márka körüli porfelhő.Mások lerúgott ünneplő cipőjeként is emlegetik,szerintem semmivel se vagányabb mint egy w124 pl abból csak dízel 200 300d pedig nem szeretem annyira az olajkályhát viszont világverő motorok ja és van index bennük,megtaláltam
A helyzet az hogy ha lenne, bent lenne ... Bár lusta vagyok mint a dög szóval így sem biztos. A malacnak is csak a tornác alatt a bejárati ajtó mellett találtam némi védettebb helyet. A kocsik meg kint állnak az utcán. Ablakmosó folyadékra nincs gondom pont 3-4 napja jelzett be műszerfal hogy igényelne ebből a folyadékból némi utánpótlást. Azaz kifogyott.
Be kell tenni a garázsba
Ha,kint van az szar.
Én azt utálom hogy ráfagy az ablakmosó folyadék
5másodperc és eljezd nőni a,jégvirág rajta villám tempóban
Érdekességnek írtam le bazdmeg! Ráadásul kivételes darab, mert kb. csak 3 gazdája volt.
Kapjál már a fejedhez, írtam én olyat, hogy ezek a világ legjobb kocsijai a mai napig és 10 cigány tulaj után is érdemes megvenni?