Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért Pityu a Ducatiban nincs elég tartalék kakaó? Be ne meséld már hogy vissza kell váltogatni vele előzéskor.
Ez sem jött be, idei nagy túránk névsora: Dl650, Tdm900, Rt1150, meg persze Rexike1100. mindegyik dobozokkal utassal. És az egyetlen alkalommal, mikor a kompot kellett elérni és keményen előzgetni kellett, akkor bizony néhányszor várni kellet a "kis" Dl-re, míg talált akkora lyukat ahova ő is befért. Egyébként szerintem az egy hihetetlen ronda, de nagyon jó kis motor, főleg egy személyre.
Csak behuztak a csőbe:)))) Pedig tudod Te is a szabályt:)))
Ez pedig egyéni ízlés kérdése.
És akkor kérlek idézd hol írtam le, hogy semmiképpen ne használj ilyet ha neked ez tetszik...nekem jó a memóriám, szívesen az orrod alá dörgölöm ha kívánod
Nekem momentán nagyon nem jönnek be, túlzó és felesleges több hátránnyal mint előnnyel. 1000-es még csak csak, mert azokból még van egész kis mozgékony sportmotorra épülők, de ennél nagyobb motor már a mérete miatt nekem nem tetszik.
Beülök autóba ha ilyen vágyaim vannak. Az erősebb, nagyobb, kényelmesebb, szóval jobb

Mindazonáltal, van egy téma, amibe összefüggéstelenül beleszólsz és egy tök más dologban kihirdeted hogy igazad van.
De azért örülök hogy a végére felfogtad miről beszélgetünk
Eccer nekem is lesz ilyen nagy tartalékú motor.
Tehát akkor én sehol sem írtam, hogy minimum 1000-es motor kell ugye? Csak azt, hogy szerintem is jobbak a nagy és erős motorok. Akkor megérkeztünk, szerintem túrázni jobbak a nagy és erős motorok, amikben sok a tartalék.
Erről volt szó, amihez hozzászóltál.
Alant már leírtam, mennyi bajom van az öregedéssel, nem bírom már a hajtást meg ilyesmi, és ugyan ezért már a memóriám sem a régi. Emlékeztess kérlek, hol is írtam én hogy"minimum 1000-es motor KELL a túrázáshoz"?
És akkor ennek kapcsán az utolsó nagy kinyilatkoztatásom a témában:
Bármely engedélyezett sebességet tartani képes motorral szép helyekre túrázni, az jó!
Egy feleslegesen erős, böszme gőzmozdony nyomatékú, nagy és kényelmes motorral meg sokkal jobb!
Már rég megy.......vettem gyorsvaltot.
Csak mer gazdag vagyok nem spúr. .
A harley csúszókereket alkalmaz a csúszókupplung helyett ami nem könnyíti meg a visszaváltást.
Nekem Harkey-n is
Tudás....megy már a kuplung nélküli váltás?
Még jó hogy válaszolok ha lehet viszont szívatni
Nem hit,tudás.
És ér,hisz válaszolsz.
Ez a verszivas lényege.
Hidd ezt ha jól esik, egy 3 hengeresnek úgy sem ér semmit a véleménye
Egyetlen indok lehet rá: mert a túratársaknak is legalább ekkora motorjuk van.
Na ezért járok én egyedül túrázgatni - ha jó kedvem van húzom a kis GS-nek, ha elfáradtam akkor meg 90-nel bandukolok, nem tartok fel vele senkit sem.
Egy,max két henger és a két henger nem egymás mellett van!!
A 765-ot kétlem.
De mivel mindent tudó vagy ezért meghalok előtted. . .
A cbr650f nél mindazonáltal fényévekkel jobb.
Próbáltam. Mondjuk végig lefelé nézelődtem mert azt hittem elszakadt a lánc. De kiderült, hogy ez a csúcsteljesítménye.
Az még punci motor
Vegul is a csaladban 3 emberre szinten van egy par motor: GS500, XBR500, CBF600, EXC525, WildStar1600, Sportsman800.
Hianyzik a GTS nekem O volt a kedvencem...
Jobb, igen. Bizonyos helyzetekben. De nem mindig jobb.
És ugye most arról ment a vita, hogy 1000+ alatt nem jó túrázni, pedig soha nem vettem észre hogy ne lenne jó.
Pedig az.
Próbáltad már?
Már csak azért is mert az enyém és kész.
4 motorom van
Pont ezért.
125-ös a városra, 250-es pályára, 750-es túrára, 650-es meg mert az összes előző motorom már szar