Bajom? CB imádó vagyok :) nekem az A megtestesült szerelem.
Persze ha választhatnék a 79 előtt gyártott 8 szelepes.
Nekem az utána gyártott 16 szelepes van, és sajnos eléggé lehasználva. https://www.sportmotor.hu/foto...
A Zuram is mernok, vegyeszmernok, es siman 2 hetes turakra mentunk aztan evvegen meg itthon volt 3-at, meg kozben meg ide oda volt idonk elmotorozgatni...
Amikor Jawaról átültem a CB750-re, nekem is az volt a bajom, hogy semmi kihívás, nem kell matekozni, csak odahúzni, mert rohadtul megy.
Pedig az is csoffadt ~80LE.
Most már azért megtanultam, hogy finomabban kezeljem és ne agyatlanul erőből kezeljem a dolgokat.
Talán ezért is mondom azt, hogy ennyi erő untig elég, mert még ezt sem igazán kell kihasználnom az élvezetes motorozáshoz.
Ezzel az erovel tartsunk ket motort. Egy Hayabusat meg egy olyat, amit szeretsz kezelni. Nekem kb ez jott le.
En a kis GS-sel is mentem mar napi tobb mint 1000 km-t, amiben 60 km-nyi autopalya volt csak, es legalabb 400 km szerpentin. Kibirta a kis szaros meg en is. Sot, elveztem is! A Zuram nem volt elorebb tolem, mert alatta az 1000 gep volt...
A Zuram imadja az XBR-t, pedig abba se passziroztak tul sok lovat. Egyszeruen szereti, hogy nem csak odahuz oszt megy, hanem kell nemi technika is hozza, hogy eljuss A-bol B-be, egy jo elozeseert igenis ki kell szamolni, hogy befer-e es akar kettesig visszavaltani. Es meg ezzel a kis oreggel is megszegyenit nagy motorosokat
A visszaforditokban szerencsétlen 600f elég vernyadt volt,a BMW k1300 meg igen könnyedén lelepte azt a csorit.Ezek a közepes sornegyesek eleg hoki teljesitmenyuek ha lentről kell elkezdeni a munkát.
Állandóan vonyíkoltatni kell hogy meginduljon.
Persze a 765 erre is jó megoldás.
Tol mint egy mamut.
Csak a motormosás terén nem, de abban veled se értenék egyet Racing macsek, én Mad Max stílusban nyomtam régen is. Akkor még csak az út, a gép és én számítottunk, semmi külsőség.
Az csak simán túl erős, és kényelmetlen volt nekem.
A GSX 1400 bandit sokkal barátságosabb motor ha már 1000+ a kérdés.
Persze ha választhatnék a 79 előtt gyártott 8 szelepes.
Nekem az utána gyártott 16 szelepes van, és sajnos eléggé lehasználva.
https://www.sportmotor.hu/foto...
És akkor ezért alkalmatlan a túrázásra egy 600-as?
Pedig az is csoffadt ~80LE.
Most már azért megtanultam, hogy finomabban kezeljem és ne agyatlanul erőből kezeljem a dolgokat.
Talán ezért is mondom azt, hogy ennyi erő untig elég, mert még ezt sem igazán kell kihasználnom az élvezetes motorozáshoz.
En a kis GS-sel is mentem mar napi tobb mint 1000 km-t, amiben 60 km-nyi autopalya volt csak, es legalabb 400 km szerpentin. Kibirta a kis szaros meg en is. Sot, elveztem is! A Zuram nem volt elorebb tolem, mert alatta az 1000 gep volt...
pl
ha a nap felkel le is nyugszik
minden nő kurva
az igazi motor az 1 hengeres
stbstb
hát persze hogy szar a sornégy
Állandóan vonyíkoltatni kell hogy meginduljon.
Persze a 765 erre is jó megoldás.
Tol mint egy mamut.
Nincs itt semmi borzasztó, csak társalgunk.