Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A ZRX nagy kedvenc.
Nekem is volt mindenféle bringa,de én lefelé váltottam.
Nem mintha nem élvezném a teljesítményt csak én nem járom így a világot ,no meg 46 évem ellenére sem nőttek még be a kutacsok
A gyerkőcöt meg fel kellene nevelni.
Viszont van az a teljesítmény (alacsony) amit már nem élvezek.
De azt is elfogadom,hogy nem vagyunk egyformák!
Nem akarván megtéríteni senkit, azért hozzátennék én is ehhez a kismotoros túrázáshoz. Végigjártam a lépcsőket bő 35 év alatt simsontól ZRX-ig, van saját tapasztalat kicsivel, közepessel, meg naggyal és erőssel is. Aztán 2 hónapja vettük a gyereknek a 125 cbr-t, és mivel csak a héten jött meg a jogsija mert sokat kellet az oktatóra meg a vizsgára várni, így sokszor mentem vele, kivittem neki a gyakorlótérre, meg eredetvizsga, hazahozás 200km-ről stb. Hát, szenvedés vele a közlekedés, sose kívánnám többet azt a nyomort, mikor nem te döntöd el hogy mehetsz-e és mennyivel. 80 fölött már nagyon meg kell gondolni egy előzést és térugrásnyi hely is kell hozzá. Ha ezt súlyosbítjuk a glockner emelkedőivel, csomagokkal, meg netán még utassal is, az már annyit elvesz az élményből, hogy inkább mennék kocsival. Tehát el lehet menni a glocknerra egy ketteslétra tetején pemzlivel a kezedbe is, csak elég kevés érv szól mellette hogy ezt tedd. Mint ahogy az mellet is hogy valami gyenge kis motorral tedd, amivel végig az utánfutós lakókocsi mögött fogsz menni, mert nem tudod kikerülni.A sok évig használt 850 Tdm lecserélésének egyik oka volt hogy az utóbbi 1-2 évben glocknerezés helyett inkább a tengerparti hegyeket szeretjük, és időhiány okán néha egészen a partig autópályán mentünk, és bizony lehet ez röhejes, de autópályán 3 megpakolt dobozzal és utassal a Tdm már nem virgonc, és annyira kell forgatni, hogy az már se neki, se nekem nem esik jól. Ugyan ezt az alig 30 lóval erősebb Zrx kirázza kisujjból. Miközeben normál tempónál is mindent jobban csinál, és a vigyorfaktor is jóval nagyobb egy nekieresztésnél. Volt szerencsém a Zrx-nél majd 2x erősebb Zzr1400-al is kerülni egyet az országban, párszáz kilométer után azért már kialakul egy elég alapos vélemény, hogy semmivel sem nehezebb vele menni mint a Zrx-el, ugyan úgy használható, csak néha, ha akarod, még nagyobb a vigyor.Olyan embereket ismerek(sőt, csak olyanokat) akik egy nagyobb és erősebb motor kipróbálása után felfelé váltottak, olyant egyet sem, aki lefelé. Egyszerűen azért, mert az erősebb jobb, még ha nem is használod ki az erejét mindig. De legyen ott, amikor akarod, vagy amikor kell. És asszem, így 50 évesen már vagyok annyira bölcs, hogy telibe szarjam ki mekkorának gondolja a pöcsömet, nem kell hosszabbító hozzá.....
"meg a Grossglocknert.
Nem éreztem hogy kevés lenne."
Turbó jaffa?
Nem csesztetnélek,de nem hiszem,hogy eme cseh remek röhögött a hegyen
A tartós erő, a kor csak nemesített rajta : http://youtu.be/wEMvjglbsUo
Szép napot az Uraknak, nem ilyen szrt mint ez a mai ! Badacsonyban akkora köd van, hogy a látótávolság 80 méter körül van . Úgy, hogy várjuk a márciust !
Ilyen alapon csak repülővel lehet igazán jól túrázni nem egy szar 1000+ os motorral.
Mindennél van jobb, kényelmesebb, erősebb, gyorsabb, de Jawa350-el, utassal 2 hétre felpakolva is körbemotoroztuk kényelmesen Szlovéniát-Salzburgot, meg a Grossglocknert.
Nem éreztem hogy kevés lenne.
Ez az egyre erősebb, nagyobb csak a faszméregetésről szól jó ideje, de aki motorozni akar, annak a 600-as puncimotor is bőségesen elegendő. Mi sem mutatja jobban, hogy valami 1600-as BMW fotel 160-ra van korlátozva, szóval kb semmi értelme még egy autóba is nagynak számító motornak.
Ha valóban a kényelem lenne a cél, akkor beleraknának egy DSG váltót valami gazdaságos motorral, mint az NC-be, vagy egy eCVT hybrid rendszert, és pont leszarná mindenki milyen nyomatékos a motor, mert a mindig rendelkezésre álló erő és kényelem mellet értelmetlen fogalom, hogy hányszor kell váltani.
Nekem ebből a 750-es van...csak nem ilyen szép állapotban.
Voltam én 17 lovas motorral is a hegyen
Nem mondoü hogy gondtalanul, mert párszor beszoptam, de inkább a,rossz gumiválasztás és a rutin hiánya miatt mint a gyenge motor miatt szoptam
De az is igaz hogy egy izmosabb motor a többségéből kivitt volna
Most már simán elég lenne hegyet mászni, olyan helyeken ahová menni akarok
Külföldön vagy kezenallva?
Ilyen volt az első hondám
Én voltam.........vagyok....
Kezenallva is el lehet menni külföldre csak tovább tart.
Velem a Honda Wilkeres Gekko szokott peldalozni, mikor megakarjak neki magyarazni, hogy 1000-es alatt nem lehet elindulni kulfoldre. Hogy mi az elso nagy turankra, 3200 km-re, egy oreg divi600-zal es egy GS500-zal mentunk es megjartunk nehany hegyet is.
A kokemeny 48 LE alapjaraton untig eleg, csak hat az ember nem bir a verevel es erosebbet akar...
El ám, ezért is nem érdekel a nagyobb motorra váltás.
ketté kell hajtani
enyém meg sokszor lebasz egy vesszőt a szóköz helyett-elé
bár ez lehet azért van mert kb akkora az ujjam átmérője mint egy 5 forintos
Hülye teló.Nrm a magyar,mindenhol.
100 alatti ló nem járja,de a magyar minimum a 118.Es a két lámpa elől.
nekem inkább a 190es magasság(meg a 150es kerület) ami kizárja a motorok kb 80%-át
30-50 lovas motorral már simán el lehet téblábolni messzire is
Elnézegettem régen a németeket,svájciakat nyáron.
Ide debrecenbe elég sokan jöttek motorral.
Sok CB 450,Z 500,GS 450,XJ 550,stb.
Persze jöttek nagy vasakkal is,de nem volt elenyésző az 500ccm környéke sem és nem csak csajok tolták ezekkel!
Most meg a 100 lovas hccá nőjimotor!!
Anno voltak 400-900 ccm-es csopperek,most 1500 alatt körberöhögnek, pedig az LTD 450 vagy a CB 450 Rebell a legszebbek egyike s azt a tempót tudják is!
Nem köpködni akarok csak eszembe jutott
robogóval is szeretek téblábolni, csak megfájdul a derekam a "budin ülök" lábtartósi pozíció miatt
valamelyik piaggio típuson van oldalra kihajtható lábtartó olyat kellene csinálni egyet, vagy venni egy olyan típust
és elköltözni minimum lengyelországba, ott talán túl lehetne élni
Hááát akkor a berva is jó lehetne, kicsi is gyenge is és már vagy 50 éve nem gyártják. Nekem volt olyanom, az első darabokban kapott gép gyerekkoromban amit összerakva sikerült üzembe helyezni.
a gyengeség nem érdekel, mostanában mindig nagyon ráérek
de a héten is 2x majdnem megtörtek, ilyen morál mellett nem sok a kedv a csak aszfaltos motorozáshoz
és igen, az egyik egy buzi bmw-s volt. simán rámelőzött miközben balra akartam lefordulni, szerintem nem tudta hogy az a sárga villogó izé mit jelent
Ez egy rohadt jó motor ,de a te termetedhez kicsi és gyönge!!
Szerintem
ha nem lenne ennyi büdös gyökér az utakon akkor simán lecserélném az endúrót erre:
https://www.kepesmotor.hu/hond...
első pillanatra megtetszett
Ezért nem a kocsiból mér hanem a háromlábon
Legalábbis,nálunk mostanában nincs a kocsiba a,mérőke