Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem a kanyarodás közbeni radírozásra gondol.
Nem forog külön a kerék? Ezt nem értem, nyilván mindegyik külön forog csak az abs a régebbieken mint az enyémen csak 1 tengelyen érzékel bár igazából az is elég, de nyilván jobb az összes tengelyen (mondjuk hiba esetén brutál összeg), viszont nem csak a blokkoló fékezés simítja az aszfaltot hanem a normál is elkoptatja főleg nagy súllyal sőt ha csúszna az talán nem is enné annyira mint a csúszáshatáron történő fékezés mert hát ami a járművet jobban lassítja az az utat is jobban koptatja.
Csengőfoci gumi nélküli bicajjal aszfalton állat jó volt anno...
Taurus acélradiál gumióvszer - síkos utakra!
Vizesen a tuti.
amúgy
mi a picsáért nem forog a kamion póton kerék külön?
ez a tapadás meg olyan hogy hiába érdesebb az aszfalt ha bénább gumi van a gépen
múlt évben vettem a biciklire gumit, a tök sima parkettán se csúszott, amit levettem az meg igen és az se volt idős még
most akkor veszélyesen csúszós a parketta vagy nem?
Jó rég voltam arra, de azt hiszem Isaszeg és Dány között, ha Isaszeg felé mész nyáron délután, lófaszt nem látsz, mert úgy kitükrösödött az aszfalt hogy a csillanó napfény kiégeti a szemed
Szabvány?? Mikor alumíniummal javítják az utakat. Sokfelé járok de itt békés megyében igazán katasztrofális az utak állapota. Igazából tesznek rá amit lehet kilopnak belőle jó magyar módi szerint. Lásd pl. az M6-os, Megyeri híd 4-es metró és társai. Lassan már nem autó v motor kell hanem helikopter hogy ezeken a jó utakon tudjunk közlekedni.
Ja. Igen es még PÉNZT is kérnek érte.
No igen, ilyen helyeken meg tőlem kophatna jobban a gumi.
Nem kell mindent leszórni csak a veszélyes helyeket, ahogy ezt tőlünk nyugatabbra csinálják is.
Igen, ezt tudom. Felelőssége itt csak a kisembernek van bármiben is.
Viszont az hogy lekoptatja az nem indok szerintem. Az csak az eleve rossz minőségű burkolat következménye. Karban kell tartani. ha kitükrösödik. Ha olyat választott ami olcsó de jobban tükrösödik, akkor gyakrabban kell karbantartani. Ez ugyan az mint a kátyú az úton.
Az nem lenne akkora baj, szerintem nagyobb baj a csúszásveszély mint a gumikopás.
Nem szükséges, csak egy normál tapadást kell tartania, amit egy normál aszfalt tud. Az ilyen életveszélyes csúszós utat ne engedjék, vagy ha ilyen van, akkor táblázzák ki, korlátozzák a sebességet, mert mégis honnan kéne tudnom, hogy a piac kereszteződésében olyan az aszfalt mint a jég, pont ott ahol meg kéne állni, előtte utána ugyan az meg teljesen jól tapad.
Ilyet a büdös életben nem hoznak, egy halom szabály van ami pont a felelősség alól mentesíti a közüzemi szolgáltatókat, vasúti átjárónál is hiába villog fehéren és áthaladáskor elcsap a vonat akkor is én vagyok a hibás mert ugye az csak akkor kötelező ha piros, ha szabad jelzést ad az csak tájékoztató jellegű, és gyakorlatilag nem nagyon van kötelezettsége egyik cégnek sem, a mindent vivő gumiszabály: nem vezettem az útviszonyoknak megfelelően.........olyan véletlenül sincs, hogy ők meg kötelesek közlekedésre alkalmas utat biztosítani. A kereszteződéseknél és körfogóknál Ogergnek van igaza, a kocsik főleg a nagyok simára gyalulják fékezéssel és kanyarodással.
Maradok a kínai gumiknál amíg nem lesz normális motorom. Felesleges rájuk jobb.
ha ez lenne, mindenhol felszórnák emulzió+ kővel aztán negyedével kevesebbet bír ki a gumi
Kellene valami szabvány, hogy minek kell megfelelni az útnak szárazon, és ha nem felel meg ennek akkor az út kezelő viselje a felelősséget, mert ez tényleg szánalmas.
És most nem arról beszélek, hogy a mazsola vizes vagy havas úton úgy megy mintha száraz lenne, és ezért szenved balesetet, mert akkor jogos a "nem az útviszonyoknak" duma, de száraz normál körülmények között had ne kelljen arra számolnom hogy elhanyagolható a tapadás egy olyan úton ahol ez nem lenne indokolt.
Szeptemberben összetörtem magam autóval elég szépen. Nem okoztam magamon kívül senkinek semmit bajt. Annyit hibáztam, hogy reggel a vizes fehér aszfaltos útpn megcsúsztam és felcsavarodtam egy fára. A rendőrség nem tudott semmibe belekötni, így elrendezték annyival, hogy nem az útviszonyoknak megfelelően vezettem, csak, hogy kaphassak egy kis büntetést. Szóval, ha nem találnak mást akkor mindent ráfognak arra, hogy nem az útviszonyoknak megfelelően vezettél. Kaposváron van olyan fasza fehéraszfaltos kereszteződés, hogy simsonnal megakartam állni a stoptáblánál és mikor leraktam a lábam kicsúszott alólam és ez mind nyáron melegben. Egyszer olyan is volt, hogy dombnak mentem felfele fehéraszfalton, ami vizes volt, nem értettem miért nem akar menni az autó, mire rájöttem hogy pörgő kerékkel megyek.
Ja és a normál anyagú Heidenau 10-15 között volt, viszonyítás képen.
https://www.mofaker.hu/termek/...
Sajnos mikor rájöttek hogy szeretjük elkezdték emelni az árát. Én még 17 és 25ezerért vettem első hátsót.
És ez sincs mindig. Általában csak a verseny szezon elején szoktak berendelni, nem túl sokat, mert amúgy senki nem szeret tavalyi gumival menni.
Az igen, tudsz linkelni egy ilyen gumit?
Jók azok még mindig.
MZ-n RSW változat van ami úgy tapad hogy a plafonon is lehet vele motorozni :)
Nem azért esetem el vele mert megcsúszott a gumi, hanem mert leakadt az első tengely vége a rázókövön
kíváncsi vagyok rá, majd jön a teszt róla :)
Atya ég, szoci motorokon mennyi Heidenau-t nyúztam, imádtam őket. Ha új volt akkor tapadt szépen, ha nem 20 éves, akkor annyira ki volt keményedve, hogy tökön-babon át lehetett hajtani vele, semmi nem ütötte át a köpenyt.
Ja "Hájdenáj" gumi, ééértem.
Hagyom hogy a Cica megsúgja.