Nézd meg a két blokkot.
Ugyan az a láncos-fogaskerekes megoldás. Sok újat nem tudtak 10 évvel később kitalálni.
Bár annyira nem rossz magoldás, ha már a ducati is áttért rá...
Az M5-öt nem szeretem. Mert a tükörben nem látni hogy M5 csak hogy BMW (Főleg az én növésben lévő tükreimben) El is kezdek haladni mert ne hogy mán egy kocsi engem utolérjen, és az anyja kínját nem marad el a seggemből az olyan. Jön mintha én vontatnám fene a pofáját.
Hát ha csajos ha nem én azzal a két enyhén hivalkodó de vélhetően igen minőségi eredményt produkáló kipufogóval szívesen meghallgatnám azt a csajos motort. Mert én azért töredelmesen bevallom bár nem kéne V2 (csak egy konkrét darab) mert a sor 4 simaságát jobban kedvelem de az a mélyről érkező dübörgést főleg két nyitott dobbal megtoldva kibaszottul irigylem a V2-esektől.
A fasztra nagyon is jó. Meg a Nexia is ami még itt van az udvarban meg Focus. Valójában mindegy csak télen ne fázzak benne meg elmenjen A-ból B-be amelyk autó erre képes az jó autó. Bár kollégámnak konkrét elképzelése van melyik a Világ valaha volt a legjobb autója. Az pedig a céges autó :-D Lehetőleg tankoló kártyával. Az a legjobb járgány a világon.
Ugyan az a láncos-fogaskerekes megoldás. Sok újat nem tudtak 10 évvel később kitalálni.
Bár annyira nem rossz magoldás, ha már a ducati is áttért rá...
Amúgy is a ktm egy TL koppintás, abból is a szarabb fajta...
Bár valójában lehetne, de egyelőre egy púpnem hiányzik a hátamról
Nem tudom melyik a rosszabb
Úgyis kiderült ár, hogy a fasztra a világ legjobb kocsija
Amúgy nem nyert
Nyílván hozzám képest egy dagad igénytelen pöcs maradsz akármilyen férfiautót és buzi új 600-ast veszel.