Azért mondjuk azt el kell fogadni. Múltkori Dodoros videóban is ez volt. Hogy mivel nincs önkontrollunk és toleranciánk meg kultúránk közlekedni így szarrá vagyunk szabályozva. Nem tudom ezen hogyan lehetne változtatni. :-(
De latod mennyi seggfej van az utakon. Azt hiszik, hogy szereztek jogositvanyt es van joguk vezetni, pedig amugy kurvara nem lenne. Es az ilyen azt hiszi, hogy mehet 130-cal is az autopalyan, pedig 60-nal se tud odafigyelni a kornyezetere.
A legtobb ember nem tudja felmerni a sajat tudasat es ezaltal nem ennek megfeleloen kozlekedik. Most se csak az hajt gyorsan, aki tudja kezelni 200-nal is a problemat, hanem az is, aki azt HISZI, hogy kepes lenne ra.... Vannak hulye, sokaknak elfogadhatatlan szabalyok, de mindnek altalaban jo oka van, csak mi ezeket nem ismerjuk, es csak ocsarolni tudjuk.
Mi kagylózunk. Mondjuk mivel nem tudjuk meg lehet e enni no meg anyámat a világból ki lehet üldözni ilyennel ezért azok szatyorban ami szatyorban és ez a folyamat még vagy 6-8-szor meg van ismételve majd ez bekerül az utánfutó legvégébe. Mert valami horror büdösek egy idő után.
Én pl tök jól elvoltam a motorokkal 110-el. De azon a futón mondjuk semmi sehova nem mozdult. Az egy állandó tömeg középpontú nem túl nagy felülető kerekes súly volt csupán.
Én azt nem mondom hogy minden futós menjen is 110-el. Most sem kötelező a pályán a 130. Csak azt hogy ha a járgány bírja a sofőr biztonságosan képes haladni a futójával akkor szabályosan kijusson tempóval a teherautók közül. Mert szerintem a nyergest vezetők sem szeretik ha nagyon közéjük keveredik egy utánfutós. Mert ha még bírni náluk többet menni akkor is vélhetően ritmust veszít miattuk a teherautós. Neki meg ugye minden deci számít. Azt a guruló 65 tonnát súllyal decik és literke árán tudja csak meglendíteni újra ha nagyon ritmust veszít.
aztán ha 100 a határ mindenki megy 140el
én már sok futót húztam kis súllyal nagy súllyal is, a többsége szar volt, a többségének a 60 is elég volt......
Mar csak azert se ertek egyet, mert manapsag mar olyan harom- es sokbetus vedelemmel gyartanak kamionokat, amik siman lealaznak barmiben egy pl regi kis swiftet. Es akkor ki mehessen 110-zel?
Szoval nem. Maradjanak a futosok is hivatalosan a tgk kategoriaban....
Jó ezt elfogadom. De azért már csak a fusztráltságom elkerülése érdekében azért a sebességhatárukat feljebb lehetne pozícionálni valahova a tgk-k fölé egy picivel mondjuk 100-110-re
Oké akkor húzzák meg műszakin.
Ha meg lengéscsillapítós, ráfutófékes, akkor mehessen 90-el. Nem azon a 10km/h-n múlik a biztonság, főleg hogy mindenki 120-al megy
Amúgy igen láttam. Instant pala tészta méghozzá úgy hogy akkora pohárban van a por hogy tele kell töltened a maradékot tejjel (Gondolom) rázod aztán már a pohárból öntögetheted is a serpenyőbe.
De én most erősen örvendezek. Mert megrendeltem a bőr kombi felső részét Az alja nem volt annyira kiakciózva hogy megérje meg most elég ennyi majd ha meg van a malac nézelődök tovább :-D
Nyomd ki a szemét akkor nem kacsint vissza a kaja
Basszus a konzerv palacsinta....egyrészt van.
Másik nagyon durva most az instant zabkását.
Vicces, hogy pont úgy kell elkészíteni mint a nem instantot, de legalább 20* annyiba kerül.
Beleteszed a tejbe, megmelegíted és kész is.
Így van. Kaptam gyorshajtós csekket kintről korábbról. 110-es korlátnál Bécs körül 140-el kapott el a telepített. Kaptam érte röhejes 27 Euró büntetést. Könyörgöm ... idehaza ez alaphangon 50.000 Ft
Ez szép. Én pl dohányzok de akárhol állok meg vagy rendes hamvedert keresek vagy a farmerom farzsebébe teszem a kipödört csikket. Este azért mondjuk főleg ha közben meg is áztam hát nem egy szép jelenség mikor kíszórom onnan a csikkeket.
Hm, kamionosként ez elég jól látszik, pár kolléga pár szóval könnyen leírja ezt, honnan tudja, hogy hazaérkezett? Onnan, hogy a határtól hazáig folyamatosan baszogatja valamelyik hatóság többnyire büntivel. ilyen szinten ez egyik környező országban nem létezik nyugaton meg végképp nem még a tgk-nál sem, no meg a büntik viccesnek tűnnek a hazaiakkal szemben, persze van amiért ott is kijár 1-2000 euro, de általában 100 alatt elvannak, itthon meg a legalja a 300, de az csak a nagyon enyhe dolog, ha jobban megnéznek akkor az alja 1000-1500 és ezen még viccelődnek is amikor nyomorba döntenek egy családot.
Itthon nme mentem pályán kifelé meg az összes Véda vagy lakotton volt vagy korlát táblás. Szóval nem volt para. Meg már meg is külsték volna a tikettel. Szóval nem durrantottam bele sehol sem a tutiba.
Én meg szelektálok a szabályok között!
Ausztriában,németországban nekem is tetszett a tisztaság,de ez kevés,hogy beleszeressek!
Erdélyben meg ahová kimegyünk a hegyre, nincs aki szemeteljen!
De persze erről még van mit tanulniuk!!
Ez a tábla a Zetalaki tárazónál van kitéve!
Nekunk a legdragabb a 14 napos turank volt. 5000 km: Szlovakia, Csehorszag, Lengyelorszag, Nemetorszag, Franciaorszag, Olaszorszag, Ausztria. Itt voltak eveszetek es szallasok. Szallas mindig B&B, es ami normalis (ami min 7pontos Bookingon). Ez 2fo/ejre 40-70€ korul mozog. Napkozben sosem eszunk, max egy csokit, mert csak elpunnyadunk es nem tudunk odafigyelni az utra, ami nalunk min napi 300 km-t jelent. Mindig etteremben eszunk, persze nem steaket, de a Zuram nem hajlando baszakodni, mert nekunk a nyari nagy tura volt mindig a nyaralas.
A 14 nap, minden nap mentunk, minden nap mashol volt a szallas, ez kerult kb kettonkre 800.000 Ft-ba, ugy, hogy egyikunk motorja se egy zabagep. A GTS atlag 6 fele nem ment, nekem meg 5 korul altalaban megallt a GS.
A legtobb ember nem tudja felmerni a sajat tudasat es ezaltal nem ennek megfeleloen kozlekedik. Most se csak az hajt gyorsan, aki tudja kezelni 200-nal is a problemat, hanem az is, aki azt HISZI, hogy kepes lenne ra.... Vannak hulye, sokaknak elfogadhatatlan szabalyok, de mindnek altalaban jo oka van, csak mi ezeket nem ismerjuk, es csak ocsarolni tudjuk.
én már sok futót húztam kis súllyal nagy súllyal is, a többsége szar volt, a többségének a 60 is elég volt......
Szoval nem. Maradjanak a futosok is hivatalosan a tgk kategoriaban....
Ne menjen 130-al.
Ha meg lengéscsillapítós, ráfutófékes, akkor mehessen 90-el. Nem azon a 10km/h-n múlik a biztonság, főleg hogy mindenki 120-al megy
Basszus a konzerv palacsinta....egyrészt van.
Másik nagyon durva most az instant zabkását.
Vicces, hogy pont úgy kell elkészíteni mint a nem instantot, de legalább 20* annyiba kerül.
Beleteszed a tejbe, megmelegíted és kész is.
Ausztriában,németországban nekem is tetszett a tisztaság,de ez kevés,hogy beleszeressek!
Erdélyben meg ahová kimegyünk a hegyre, nincs aki szemeteljen!
De persze erről még van mit tanulniuk!!
Ez a tábla a Zetalaki tárazónál van kitéve!
A 14 nap, minden nap mentunk, minden nap mashol volt a szallas, ez kerult kb kettonkre 800.000 Ft-ba, ugy, hogy egyikunk motorja se egy zabagep. A GTS atlag 6 fele nem ment, nekem meg 5 korul altalaban megallt a GS.