Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez is igaz. Én fekvős motoron nézhetek ki furán. Mert a hasamtól nem tudok rendesen ráfeküdni:-D Ellenben karból erős vagyok.
Na, mondom is a Zuramnak, hogy pupossagra sportmotor kell. az XBRen nagyon szarul nez ki szegenykem
Amúgy meg gőzöm nincs hogy nézek ki kívülről, viszonylag ritkán lépek ki a testemből, de olyankor inkább nem vezetek
Szerintem ezek idővel kialakulnak az embernél. Javul a koordináció ha sokat csinálunk valamit, optimaizál a testünk hogy hatékonyabb legyen a mozgás, főleg egy hosszabb túrán, automatikusan megtalálja az ember a kényelmes pozíciót.
Ezt a könyöklógatás mániát amúgy tökre nem értem, ha nekem úgy jó akkor nem tökmindegy?
Púpos vagyok. Nekem az a kényelmetlen ha ki kell húzni magam. Ezért van hasalós sportmotorom, és nem túra.
És nem fáj a derekam, kurva jó vagyok fekvőtámaszban
En 50, 125 majd 500 ccm. Es nem igerem, hogy ha mehetnek egy jobb, gyorsabb motorral, birnek e magammal. A GTS-sel is mentem 235-ot egyenesben, ami nem volt kihivas es igy a CBF-el is mentem elnyujtott M31-es godolloi kanyarban csogazon, ora szerint 215-tel. Tobbek kozott ezert nem kellene nekem masik motor, mert az osztonom felett gyozne az adrenalin... A GS-sel mar meguntam a baszakodast, igy azon nyugodt vagyok.
De ezzel nincs is semmi baj.
Eseteben ez a lépcsőzetesség hiányának tudjató be én nem lépegettem végig a lökettérfogatokat. 50 ccm robogó majd 125 ccm robogó majd 400 ccm robogó majd 1100 ccm váltós. Nagy lépésekkel ugrottam aránylag gyorsan. Meg is ittam a levét de tanulok és tanulok 1000-el. Ma már szerintem egy átlagos motoros tudását megugrom vagy talán egy picivel többet.
Regebben nekem is tobb olyanom volt, hogy 'majd kijon valahogy', mert mentem a Zuram utan, de mar en is beleuntam az orosz rulettbe... Elfogadtam, hogy nem vagyok azon a szinten, es valoszinuleg soha a kozeleben sem leszek az O tudasanak. Es ez nagyon latszik a 3 evnyi videon is. A tavalyiakon sokkal nyugodtabban haladok, mint regebbiekben...
Mondom sokat javult. Csak ez a görcsösség látványosabb. De pl én is nagyon tőben fogom a kormányt például. Meg hajlamos vagyok kiakasztani a könyököm és a kéztőn támaszkodni. Olyankor hosszabb távon csak azt veszem észre hogy a nyakam be van durranva mint a veszett fene. De állítom hogy bár ez a görcsösség még ugyan nem tűnt el nála de sokat lazult a tartása a felvétel óta.
Nem feltétlenül hülyeség dolga ez. Szinte bárkit meg lehet húzni ha csak picivel mész gyorsabban előtte.
Ez valami tudat alatti hülyeség lehet.
Én is inkább előre engedek mindenkit. Saját határaimat tudom, mást meg nem akarok belehúzni a rosszba.
Mint akit most raktak...........be.
Sokat javult. Ez még szezon eleji felvétel. Görcsös ezt nem tagadom de már közel sem ennyire.
Mutasd már meg annak a lánynak hogy kell ülni a motoron... leengedett könyokök, görnyedt hát, rá van görcsölve aztán csodálkozik hogy fáj a háta
ááá mondom akkor elhitettem magammal hogy mekkora zseni voltam hogy megoldottam de a videón látszik hogy mindegy. Ha két lépéssel később indul el úgy elbaszom mint a gyorsvonat.
Gyors volt az őzike :)
Jó persze én is belemartam a fékekbe és a duál gyorsan meg is fogja de vagy lassú volt a reflexem vagy ilyen hirtelen ugrott ki az őz de mire megjött a fékhatás az őz már a bokrosban ugrált tova. Szóval fék nélkül csapom el ha két lépéssel később indul el.
En azt neztem vegig, ahogy baratnom el kiugrik egy nagyobb szarvas, megijed es visszaugrik. En estem volna, neki a VFR dual fekrendszere megfogta. Utana elszivtunk 5 szal cigit a biztonsag kedveert...
2:28 -nál jön az Őzike
Szentül hittem hogy persze én fékeztem meg korrigáltam. De a videón látszik hogy a nagy büdös lóvaszt. Azért nem ütöttem el mert még elfért előttem. De beszartam rendesen (Videót nem kritizálni !!!)

http://youtu.be/y_cQ4H5eDqY
Nekem az mikor idén Márciusban komoly tempóval mentünk Csesznektől északra ott mág van pár jobb íves hosszú kanyar. Bebambultam az előttem lévőra és fel sem tűnt hogy már 200-nál jár a mutató majd egy jó balosban rábambultam az útszéle vonalra. Végülis elfordult de már nagyon tornáztam hogy meg legyen. motorfék meg minden. De annyira néztem a csíkot. Alíg bírtam levenni a szemem rőla. Akkor én is nagyon beszartam hogy nem lesz meg. Bár a multkori őzes sztori után is el kellett szívnom egy cigit.
Na majd jövőre belecsapok a lecsóba .........és elkerullek.
Árok nekem se. Csak parkoló amikor high sideot nyomtam a simsonnal. Akkor megtanultam hogy megcsuszáskor nem csapjuk el a gázt :P
En csak egyszer fostam be amikor féktávon belül elémugrott egy szarvas és összeesett :D
Ja amúgy kikerültem csak hát.. :D ne. Egy román szűz súlycsoportja
Szerencsere nem vagyok topszli se magassagban, se szelteben, bar utobbinak nem orulok
Najo Akkor én kihagyom,nem megyek árokba,az meg nem volt meg.
Malacon nagyon nagy a tank. Ha picike vagy. Akkor elég necces. Bár a Cica is elérte végülis. Na akkor ezt majd letárgyaljuk :-D
Igen szerencsére már én is olyan vagyok hogy tudom hol a határom és elveszem a gázt ha nem megy. Volt egy két fura helyzetem aztán megtanultm. Szerencsére perec nem lett de nem volt messze. Amolyan gatyacserés kanyarok voltak azok.