Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt délen is menne elég jól, kakucs szerintem kicsi bár most bővítettek. Kár hogy a Balaton-ring elúszott.
Nekem elèg lenne egy olya pálya ahol a legfyorsabb pontján max 200 lenne a sebesség a profiknak, kanyarsebességek meg 120elég lenne a plafon. Simán kiegyeznék egy ilyen pályával és ez megfizethetőbb is mint a hring.
Hát mi történt Pocsi felébredtél ?
Egy időben úgy vólt hogy lesz Badacsony környékén, vagy nem?
A macskafélék hordozzák a legtöbb betegséget.
Inkább debil..
Ha lenne sok pénzem én építenék egy kakucs, vagy euroring méretű pályát a nyugati határhoz.
Szerintem lenne rá igény...
Ha lenne a közelemben pálya akkor én is tartanék pályamotort, akár egy mz-t akár valami hasonlót ami "olcsó"
Nagy pálya már sokszorozza a költségeket.
Én egy nap pannóni ringet 50 ezerre saccolok mindennel együtt.
Ezt megdobja 1-2 bukás egy szezonban, és a motor szervizelése. Főleg ha folyton nyélen kell pörgetni (máskülönben minek mennénk oda),
Nekem nincs arra évi 1-2 millióm. Jelenleg. Vagy ha lenne, akkor abba kellene hagynom az utca motorozást, és havi 1-2 pályanapra belőni az életem.
Na azt már nem....
Sok élménytől esnék el, amit most többre tartok egy újabb PB-nél
Láttam a mami-kupás mz-seket, tudom hogy vagány. Csak mu-vel szar a hringen motorozni
Nemtudom a köridőket de egy papírnélküli pályaidomos k6 600már elég olcsó, ha olcsó a 6-800ezer. Azzal azért gyári állapotában is lehet jókat motorozni
Ja. Lehet fikázni, de legjobb pályázós élményeim mind a hulladék 250-es ETZ-hez köthetők.
300ezerből komplett versenyszezont kihoztunk, utánfutóval, motorral, szállással, benzinnel, nevezéssel.
És lehet hogy szar motor, de az élmény és a tudás ugyan az vagy még több is mert küzdeni kell folyamatosan a gumival, vázzal, futóművel, és közben még jól is menni....bár a fő előnye az volt, hogy az ember nem sajnálta a gépet. Egy egy kicsúszás pár ezer forintból javítható volt, vagy még annyi sem mert sokszor csak a lábtartót kellet visszarugdosni a helyére.
Sok gyakorlással átlagos tehetséggel is fel lehet menni elég jó köridőkig.
Mondjuk ha valaki elsőre megy 2:10-e a pannónia ringen, akkor ő tehetség, csak a többség nem így kezd, hanem pénzt időt, energiát, és mégtöbb pénzt öl bele.
Amolyan estimese
Ez így nem teljesen igaz. Egy szintig persze el lehet csettegni valami kukázott régi 600-al a kukucson is,
de ha elkezdesz a jobbnál jobb nagypályákon gyakorolni az sokba kerül.
Szerintem a pénz a legkevesebb :D tehetség nélkül szart sem ér a pénz, nézd csak a focit
Amikor megjelent, nem sok újat tudott mondani nekem sem, de elég jó és világos összefoglaló volt.
Na igen, elég sokmindenből áll össze egy jó köridő a ringen.
Bár a legnagyobb tényező a pénz...
Van benne sok kép és kevés szöveg, szóval bátran belevághatsz
Ja, igazi "First world problem"
Ezért is akarom majd rendesen is figyelmesen végigolvasni hogy ne belekeveredjek hanem megértsem ami le van ott írva. (Mert nagyon szeretem a sebességet, és ha már egyszer szeretem akkor illik tudni kezelni is)
Én normálatlanul sem tudok egykerekezni. Én jól meg vagyok két lábbal avagy két kerékkel a talajon.
Motorozás mesterfokon kicsit érthetőbben és áttekinthetőbben írja le utcai motorosoknak.
Ez a Pályasuli is nagyon jó írás, csak jó részletes és olyan sok apróságot hoz be, ami kicsit megzavarhatja az embert.
Pedig jó kis könyvecske. Nem mondom azt hogy sok új lenne benne a számodra de mikor én olvastam először nekem mondott újat nem is keveset. Akkor nekem nagyon jól jött.
Így van ezért is mondtam hogy aki már így komplexen nézi a képet könnyen pofázik és írja le hogy komplexen kell nézni de ez a figyelem szerintem mindenkinél más. Mindenki mást keres a szemével. Aztán meg jön a rutin.
Pl nagyon kevés olyan idegen lámpás kereszteződésben jártam ahol ne tudtam volna megmondani a zebrák zöldjeiből hogy mikor vált majd nekem a lámpa. Ez csak a sok ezer megtett kilométerből jön majd meg.