Itt délen is menne elég jól, kakucs szerintem kicsi bár most bővítettek. Kár hogy a Balaton-ring elúszott.
Nekem elèg lenne egy olya pálya ahol a legfyorsabb pontján max 200 lenne a sebesség a profiknak, kanyarsebességek meg 120elég lenne a plafon. Simán kiegyeznék egy ilyen pályával és ez megfizethetőbb is mint a hring.
Nagy pálya már sokszorozza a költségeket.
Én egy nap pannóni ringet 50 ezerre saccolok mindennel együtt.
Ezt megdobja 1-2 bukás egy szezonban, és a motor szervizelése. Főleg ha folyton nyélen kell pörgetni (máskülönben minek mennénk oda),
Nekem nincs arra évi 1-2 millióm. Jelenleg. Vagy ha lenne, akkor abba kellene hagynom az utca motorozást, és havi 1-2 pályanapra belőni az életem.
Na azt már nem....
Sok élménytől esnék el, amit most többre tartok egy újabb PB-nél
Nemtudom a köridőket de egy papírnélküli pályaidomos k6 600már elég olcsó, ha olcsó a 6-800ezer. Azzal azért gyári állapotában is lehet jókat motorozni
Ja. Lehet fikázni, de legjobb pályázós élményeim mind a hulladék 250-es ETZ-hez köthetők.
300ezerből komplett versenyszezont kihoztunk, utánfutóval, motorral, szállással, benzinnel, nevezéssel.
És lehet hogy szar motor, de az élmény és a tudás ugyan az vagy még több is mert küzdeni kell folyamatosan a gumival, vázzal, futóművel, és közben még jól is menni....bár a fő előnye az volt, hogy az ember nem sajnálta a gépet. Egy egy kicsúszás pár ezer forintból javítható volt, vagy még annyi sem mert sokszor csak a lábtartót kellet visszarugdosni a helyére.
Sok gyakorlással átlagos tehetséggel is fel lehet menni elég jó köridőkig.
Mondjuk ha valaki elsőre megy 2:10-e a pannónia ringen, akkor ő tehetség, csak a többség nem így kezd, hanem pénzt időt, energiát, és mégtöbb pénzt öl bele.
Ez így nem teljesen igaz. Egy szintig persze el lehet csettegni valami kukázott régi 600-al a kukucson is,
de ha elkezdesz a jobbnál jobb nagypályákon gyakorolni az sokba kerül.
Ezért is akarom majd rendesen is figyelmesen végigolvasni hogy ne belekeveredjek hanem megértsem ami le van ott írva. (Mert nagyon szeretem a sebességet, és ha már egyszer szeretem akkor illik tudni kezelni is)
Motorozás mesterfokon kicsit érthetőbben és áttekinthetőbben írja le utcai motorosoknak.
Ez a Pályasuli is nagyon jó írás, csak jó részletes és olyan sok apróságot hoz be, ami kicsit megzavarhatja az embert.
Pedig jó kis könyvecske. Nem mondom azt hogy sok új lenne benne a számodra de mikor én olvastam először nekem mondott újat nem is keveset. Akkor nekem nagyon jól jött.
Így van ezért is mondtam hogy aki már így komplexen nézi a képet könnyen pofázik és írja le hogy komplexen kell nézni de ez a figyelem szerintem mindenkinél más. Mindenki mást keres a szemével. Aztán meg jön a rutin.
Pl nagyon kevés olyan idegen lámpás kereszteződésben jártam ahol ne tudtam volna megmondani a zebrák zöldjeiből hogy mikor vált majd nekem a lámpa. Ez csak a sok ezer megtett kilométerből jön majd meg.
Nekem elèg lenne egy olya pálya ahol a legfyorsabb pontján max 200 lenne a sebesség a profiknak, kanyarsebességek meg 120elég lenne a plafon. Simán kiegyeznék egy ilyen pályával és ez megfizethetőbb is mint a hring.
Szerintem lenne rá igény...
Én egy nap pannóni ringet 50 ezerre saccolok mindennel együtt.
Ezt megdobja 1-2 bukás egy szezonban, és a motor szervizelése. Főleg ha folyton nyélen kell pörgetni (máskülönben minek mennénk oda),
Nekem nincs arra évi 1-2 millióm. Jelenleg. Vagy ha lenne, akkor abba kellene hagynom az utca motorozást, és havi 1-2 pályanapra belőni az életem.
Na azt már nem....
Sok élménytől esnék el, amit most többre tartok egy újabb PB-nél
300ezerből komplett versenyszezont kihoztunk, utánfutóval, motorral, szállással, benzinnel, nevezéssel.
És lehet hogy szar motor, de az élmény és a tudás ugyan az vagy még több is mert küzdeni kell folyamatosan a gumival, vázzal, futóművel, és közben még jól is menni....bár a fő előnye az volt, hogy az ember nem sajnálta a gépet. Egy egy kicsúszás pár ezer forintból javítható volt, vagy még annyi sem mert sokszor csak a lábtartót kellet visszarugdosni a helyére.
Mondjuk ha valaki elsőre megy 2:10-e a pannónia ringen, akkor ő tehetség, csak a többség nem így kezd, hanem pénzt időt, energiát, és mégtöbb pénzt öl bele.
de ha elkezdesz a jobbnál jobb nagypályákon gyakorolni az sokba kerül.
Bár a legnagyobb tényező a pénz...
Ez a Pályasuli is nagyon jó írás, csak jó részletes és olyan sok apróságot hoz be, ami kicsit megzavarhatja az embert.
Pl nagyon kevés olyan idegen lámpás kereszteződésben jártam ahol ne tudtam volna megmondani a zebrák zöldjeiből hogy mikor vált majd nekem a lámpa. Ez csak a sok ezer megtett kilométerből jön majd meg.