Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ja, van amit én se tudok. Például normálisan egykerekezni. Vagyis amikor nem a szerencsén múlik hanem akár végtelenségig tudnék úgy menni.
Tudom nagy gondok ezek
hmmm, vagy rontás tesz rám
Igen, bár nem egyből lehet megtanulni a komplex probléma megoldását, hanem részenként, aztán a rutin meg az évek szépen összeadják az apránként megtanult dolgokat egy egésszé.
Alapmű vagy sem, de én nem olvastam
Talán valami rövidített verziót.
Na persze még vigyem is házhoz az ajándékot
Most ezt fogom megolvasni jano és a többiek ajánlása végett. Csak lene rá egy kis időm. Mert ha olvasni kezdem akkor azt a kevés melót is kibaszom az ablakon amit most megcsinálok.

http://motoracer.hu/category/palyasuli/
Előtte azért próbáld fel őket, hátha szuper erővel ruház fel valamelyik
az sztem alapmű :)
Szintén. Én a motorzás mesterfokon könyvet olvasgattam meg. abból tudatosult. Ki is mentem bálványosra mert mindent ott próbálok ki mert azt ismerem mint a tenyeremet. És csodák csodájára jobb volt. Asszem akkor örömömben mentem is ott vagy 20-30 kört.
jaja, érdekesek
szakkönyvet én is olvasok sokat
Erre jársz add le nálam. Én majd keresek neki helyet. Nem vagyok egy Afrika fan (Kevés ott a tükör sima aszfaltos szerpentin) De a dísztárgyak amik onnan vannak vagy azokra hasonlítanak nagyon tetszenek.
Ejnye, hát nem úgy születtél hogy tudod magadtól
Nekem az öreg motorosok mondták a technikát. Először nem is akartam elhinni, mondván marhaság, meg tök veszélyes, de csak kipróbáltam, és egyszerűen ég és föld a különbség a kontrollban. El sem tudom képzelni, hogy tudtam előtte motorozni.
Amúgy eléggé útban vannak.
Még agyalok hogy felteszem vaterra 1ft licitre, vagy szélnek eresztem őket lomtalanításkor
Ez az a javaslat amikor én azt mondtam hogy a problémákat komplexen kell nézni. Nem adott akadályt kell megoldani hanem egy adott helyzetben látható akadályok összességét kell megoldani egyetlen megoldással. olyan mint a labirintus. Nem minden elágazónál kell eldönteni hogy jobbra balra vagy előre hanem komplexen nézni hogy melyik megoldás vezet a célhoz. Tudom ezt leírni könnyebb mint megcsinálni. De én is erre céloztam korábban.
ühü , igyekszem "ránézni", eltettem a leveled is tanácsok terén jó helyre, hogy szem előtt legyen, aztán hajrá
Hát ha nagyon útban vannak szívesen eltárolom neked. még bérleti díjat sem kell fizetned érte
Nem, nem kerülgetni kell, hanem jó előre kiválasztani a nyomvonalat, hogy mire odaér a motor, neked ne azzal kelljen foglalkozni mi van alattad, csak végre kelljen hajtani azt amit elterveztél. Így tudsz kellően távolra nézni, és ezzel stabilabb lesz a motor is. Nem kell korrigálni.
persze-persze, aha
majd én megcsinálom
Nem akarsz afrikai fali maszkot venni, van egypár elfekvőben
Még a végén én is nekikezdek amúgy is van egy jó kis afrikai fali maszkom aminek a szeméhez egy ideje már akarok belülre piros dizájn világítást csinálni. Mert így jól is jól mutat ugyan de 2-2 piros leddel a szeménél ördögi lesz. 4 piros ledet meg 2 ceruza elem eltáplál a világ végéig is.
Erre mondjuk nem gondoltam
Forrasztottam én is hétvégén, de ez amolyan megszokás már lassan. Mi mást lehetne csinálni taknyos időben
Ez egy jó cikk a témában...a végén a konklúzió pedig nagyon igaz :)
http://totalbike.hu/magazin/velemeny/2017/05/17/hogyan_nezzunk_ki_jol_motoron/