Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HIdd el, bele tudnálak vinni olyan helyzetbe, hogy már semmire nem mennél a gázelvételeddel, és ebben ez a szopacs
de én elveszem a gázt ha sok. Ennyi önkontrollom szerencsére van.
Pár napja még te is be akartál állni a birkák közé, hogy bizonyíts
aki olyan hülye hogy birka mód megy a jobb után hogy bemegy az árokba az vessen magára. Ne okolja csak magát utána.
Nehéz ügy a parasztlázadás.

Szar dolog utána egyeseknek egy tk-rá tört motor felett buslakodni :P
Manapság igen nehéz királynak lenni nemigaz?
Meg mindig tőlem akar itt par ember motorozni tanulni.
Vezettem mar bele par ilyen kis taknyot az árokba úgyhogy gyertek :) aztán ment a sírás rovás z i tenziv osztályon :) persze azóta is engem utalnak :P
Há simán megmondta hogy mindenkinél jobban motorkázik.
Erre átült egy csopperből punciezresre.
Széjjel kapja mindannyiunk arcát de veszettül :-D El is menekülök haza azt hiszem
Csak észreveszi hogy kár itt idegeskedni
Na majd minnyá bemorcizik jánosunk és szétcsap.
Pedig csak uncsiból froclizzuk.
A legjobbak a kézigránátos szelepsapkák
Hát ez egyszerűen gyönyörű
NA NANANANANANANA
Maradjunk a Jano autójának szidásánál. A Hondát nem bántani!!! Bár azt elfogadom hogy a ZX10 R1 GSXR és CBR körül talán a legkezesebb egyben leg komfortosabb és egyben leg közútbarátabb a Honda. Bár egyiket sem próbáltam de a tesztek és olvasott dolgok alapján ez jön le. Mondjuk hogy ez most előny vagy hátrány azt meg már döntse el mindenki maga.
Janó, ha gondolod ezt megrendelem neked
https://m.ebay.com/itm/Welmoto...

Vérnyomáscsökkentőt szedd be
Na a 4 nagy közül a zx10 és az R1 penge sportoló a gsxr kényelmes a honda meg a punci.
Ez a z generáció már ikább csak mertoszexuális a gépjárművek terén is.
Sorold a dolgokat hogy mik azok amikben a tl blokk a jobb, ne csak a levegőbe beszélj mert kibaszott gáz hogy ezzel akarsz visszavágni a csajos autód van beszólásra
Jöjjön még egy triumph fikázás is. Ők is a tl-t koppintották le ?
Nekem ez a tapasztalatom, hogy Te elhiszed az engem nem izgat.
Annyit elmondok, hogy haveromnak egy idősebb TL-je, mert annyira bevált neki a duke
A VTR szerintem máshogy van megoldva.

Lényegében mindegy is, akkor sem tudott a ktm sok évvel később extrábbat villantani. Ráadásul még szarabb is lett az LC8 blokk.
Na gyerünk, próbálkozz valami jobbal, mert ez eddig nagyon nagy szégyen
Na egy olyat azért kipróbálnék. De amit szívesen birtokolnék V2-ből az még mindig nem ez. Abból hangvillást szeretnék egy MT01-et. Tudom hogy nem erőmű. Sőt inkább csak amolyan nakedesített sport csopper. De azért 1670 ccm és 2 henger. Valami kis találkozón azt néztem hogy alapjáraton az ekeidom rendszámmal együtt úgy csóválja magát egy idő után mint valami kajla kiskutya tenné. Kibaszott vicces.
Akkor a tl megy egy vfr koppintás ? Ott is ott a fogaskerék.
Mit nézzek a két blokkon ? Azt hogy v2-es mind a kettő de más a hengerszög? Ugyanott van a vízpumpa igen. Más egyéb mit koppintottak ?
A vtr is egy tl koppintás?
Ugyan... faszságokat ne beszélj azért mert azt mondtuk hogy csajos az autód.