Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is arra törekszem hogy a szerencse faktor minél ritkábban jöjjön elő. Mert az akkor jön mikor én már nem tudok mit kezdeni a helyzettel és jön a szerencse.
Volt ilyen és lesz is még. De törekszem hogy minél ritkábban kelljen erre hagyatkoznom.
Ne legyél gonosz. 1 éves vezetéstechnikai múlttal ha fel mer ülni egy ekkora nehéz dögre és elboldogul vele akkor szerintem azt lehet nyugodtan becsülni, és akár még lehet annak is nevezni hogy meg mint az állat. Főleg akkor ha amúgy jobb gyorsabb és önmagához képest technikásabb is mint a sajátjával. Akkor az természetes hogy a zsoké szemében az egy "megy mint az állat" állapot. Mindenki természetesen önmagához viszonyít.
Lehet nem kéne motoroznod, ha nálad ez tényleg így van.
Nálam a szerencse 1, a többi tudás és a motor képessége.
Nagyképűnek tűnhet, de régen rossz ha valaki a szerencsére bízza az életét.
Motorozási tudástól függetlenül, úgy kell motorozni, hogy elkerüld az olyan helyzeteket, amikor csak a szerencsén múlik.
Viszont az tény, hogy vannak védhetetlen helyzetek, ezért az 1 egységnyi szerencse.

Az is igaz, hogy egy rutintalan motoros, nem biztos hogy tudja mik azok a helyzetek amit messziről kerülni kell, ott nagyobb aránya lehet a szerencsének, bátorsággal arányosan.
Azért a szépen elboldogul vele, és a megy mint állat közt elég nagy a különbség.
Ne legyél gonosz. Amúgy az 11-essel tényleg szépen megy. Jó nem egy Gp pilot a hasonlítás alapja hanem önmagához képest szépen terelgeti azt a nagy dögöt. Na de ténylege lég ennyi
Amúgy kinek hogy telt a hétvégéje. Én sajna otthon voltam végig sehova nem mentem pedig szerettem volna de nem volt rá alkalom
"mint az állat, az x11-el is. :)"

Mesélj még
Figyelj én leszarom mit vesztek
nem kell arra semmi!

Na de térjünk más témára most már! :)
Senki nem mondhatja meg mit vegyek, vagy ne, tanácsot adni lehet, és a felvétel még nyári, amikor sérült IS voltam nem kicsit. Nem mondom, hogy huuu azóta mennyit fejlődtem meg mit tudok, de jobb, nyilván. És kinőttem a dögöt, de nem feltétlen a tusásom miatt. lapin fordulni közúton nem fogok, de egy centi a majrém. Bálványos Ringen Gergő tudja, hogy megyek, mint az állat, az x11-el is. :)
Jó reggelt, köszönöm szépen, ez még nyári, ismeretlen területeken mindig cica farok behúzás van, de 3 napja voltunk Kéri Lacival gurulni kicsit, ő látta a mostani állapotom, egyértelmű, hogy a városi motorozásban vagyok inkább otthon, de mondta hogy az időhöz, és a motor képességeihez képest rendben van minden, nyilván van mit gyakorolni, ezeket igyekszem is , fejlődöm, szépen lassan. De Laci nyugodtan írd, amit gondolsz. nem hiszem, hogy másabbat írsz, mint amit megbeszéltünk, mit hogy.
Lehet hogy igazad van és csak túlagyalom ezt is mint ahogy szoktam általában mindent. Menni kell és kész. Aztán majd kialakul.
Attól függ mire. Még az a motor se túl sportos, de valószínűleg nem is túl kényelmes. Az ilyen sporttúra vagy mi. Lehat kapni mindenféle kormányt, állítható lábtartót és az ülést is át lehet szabatni. Már ha valóban lenne valami baj.
Nem biztos hogy jól gondolom csak így hiszem. Nem akarom én nagyobb gépre rábeszélni meg amúgy sem lehet őt csak úgy simán rábeszélni bármire is. Csupán erre gondoltam hogy az ülés kormány lábtartó háromszög nem biztos hogy a legoptimálisabb a számára. De ez sem a motor sem a királylány hibája. Így jött ki ennyi.
A szerencsével nem tudsz mit kezdeni, kár is említeni. Max annyit tudsz tenni, hogy gondolkozol, és próbálsz előre látni az adott helyzetben.
Már miért lenne neki pici? Ne nevettess Belebeszéled szegény csajba, hogy vegyen nagyobb motort amikor ezzel sem tud lapon fordulni. Felesleges.
Én meg azért vettem a cbr-t, hogy kisebb motorom legyen (méretre), így kezesebb, jobban ki tudok ülni, lazábban tudom a fogni kormányt, mert nem kell nyújtózkodnom annyira stb...
Így video alapján pont jó neki az a motor. A köbcenti is. Gyakorolni meg főleg.
Én arra gondolok hogy egy nagyon picit de kicsi már a Zümmögő neki. És itt nem Ccm-ekre értem hanem egy picit alacsony egy picit rövid. Tudom nagy a love irányába és marad is még jó sokáig de szerintem a tartás egyik fő oka hogy picit pici a masina. Amint átül másra azonnal változik a tartás is. Pl a malacon kifejezetten kellemes testtartást vesz fel reflexszerűen. De amúgy tökre egyet értek veled Ekecs. Menni kell és menni és menni. Szerintem mindannyian így tanultuk meg, vagy tévednék?
Pink ide vagy oda , nem mondanám hogy rossz amit csinál ! Szerintem a könyök védő protektor miatt olyan mint az ugró macska tartása , de alapvetően jó amit csinál , szép íveket terít , nem korrigálja , nem billeg bele ! Fog ez menni , km km és meg több km ! Hölgy létére és a pink ellenére én adnák egy +-ot ! Láttam én már pasit csilli motorral olyan szarul kanyarodni hogy még én is elkottázom a kanyarokat mögötte , mert hittem neki hogy kenivájsz ! Arról nem is beszélve hogy a hölgyek többsége felülni sem tud motorra , nem hogy elindulni vele ! Bár a vidi elején ahogy a pisztolyt gyűri / az üzemanyag kútra tessék gondolni / De ezt is majd a rutin hozza , mert ezt otthon is tudja gyakorolni !
Motorozáskor 10 részből 5 rész a szerencse a többi a futómű gumik tudás stb
Amúgy reggelt mindenkinek !!!
Na ezzel a teljesen egyet is értek. Az olyan helyzetekben nekem is tudatosabbá kell még válnom de ezt csak azzal tudom elérni ha megyek és megyek és megyek. Más ötletem nincs rá.
Mindig vészhelyzetben jön ki az, hogy ki mennyire motorozik már ösztönből. Hogyan kezeli a megcsúszást, hirtelen előbukkanó akadályt, mennyire tud mereven rátapadni egy szalagkorlátra és nekimenni
Csak a futók ugyanazok a szarok még mindig
De ez cafe racer
Egye fene. Ültem én már CB125-ön is meg Gs500-ason is szóval elmegyek én bármin. Röhögni meg lehet. Szeretek jókedvet okozni :-D
Hat, ha egyszer ugy talalkozunk, hogy az XBR a kozelben lesz, a kedvemert hajtogasd fel magad ra. Teged is kirohognelek