Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó a dolog a benzinmotor és egy időben írtóztam a Dizeltől de mostanra változott a gondolkodásom egy j kis öblös dízellel jól el vagyok. 2000 ccm 100 kw azaz 136 Le és a 320- átmeneti túltöltéssel 340 nm nyomaték. Lóerő csúcs 4000-es fordulaton nyomaték csúcs 2000-es fordulaton. (Jó ez a nagy családi C-max a kis Focus ennél szerényebb de az is tetszik)
Jah és ez a motor egy francia Rönyómotor.
A fekete csak elhomályosítja hogy nagy bumfordi batár.
Plussz tudsz biztit kötni a motorkádra?
Nem mert régi.
Mert van benne kétezres benzinmotor, összkerékhajtás és kényelmes. Varázsszó, hogy mindez akciósan feketében volt
De tényleg mért vesz valaki szétfolyt tojásra hasonlító csajos verdát?
Már a közelébe sem merek menni egy olyannak, Még a végén megharap vagy ilyesmi.
Na akkor már többet tudsz z-nél
Autó...
Arról beszélj, hogy nem mersz egy ezres sportgépre felülni
Én egyetlen egyszer váltottam felfelé kuplung nélkül, még a kis 125-ös csopperemmel: főútra felkanyarodás után, az index közepének megnyomásával kapcsoltam a kettest. Számomra meglepő módon sikerült, mindenféle nehézség és csörömpök nélkül....
Van aki meg férfi léttére női autóval jár.
Én tudok én tudok. Valaki dicsérjen meg. Lefelé is megy bár azt nem szeretem.
Á mérgelődni sem érdemes rajta. A mutyizás pedig sokkal nagyobb mint az t mi földi halandók elképzelni tudjuk.
Van akin az sem segít. Főleg azokon nem akik nem tudnak kuplung nélkül váltani
Azt IS elmutyizták.....
Ha lenne sok pénzem én gazdag lennék.
Épitene a faszom pályákat nektek.
Csak ha kedvem van mennék szerte a világba,ha épp az akkor pályára.
És nem muszáj nagy tehetség csak szorgalom és idő mindent betanulni miliméterre.
Amihez meg pénz kell.
Ja, de aztán elmutyizták. pedig az lett volna a magyar MotoGP helyszíne.
Azt mondják az MZ már nem olcsó. Érdemesebb valami újabb 125-ös 2T motort tartani. Aprilia RS vagy ilyesmi.
Jól mennek nagyon, és fekszik neki a gokart pálya.
600-asnak már minimum Euroring vagy a többi nagyobb pálya az optimális, azok meg drágábbak is.
Kanyartechnika szempontjából meg szinte mindegy a pálya méret, és a sebesség. Kakukucson 80-al is karcolom az aszfaltot.
Csak ha vannak erősebb gépek is fent
Kell hozzá a hosszú áttétel, de jó széles pálya, lehet jókat birkózni a többi MZ-sel.
És ne röhögjetek, igen nagyon bénán ülök rajta, itt még nem tudtam kiülni sem
http://szocimotoros.hu/hu/moto...
Nem nem. Úgy kell hogy a szomszédban legyen és olcsó legyen. Nekem csupán ennyi igényem van. De hát ilyenkor valamiért mindig beleér a kezem a bilibe és felébredek :-S
mondjuk hogy nekem messzebb lenne illetve hogy az árak is nyugatiasak lennének mintpl a pancsiringen
Nekem a Nyugattal semmi bajom nincs nem tudom mi a problémád
Meg hogy délen legyen és ne nyugaton
Hangsúly az olcsóságon lenne. Mert drága nagy pálya van. Az senki nem izgat.
Kellene egy alternatíva ahova 7-10ezres napi díjjal lehetne menni olcsóbb fenntartású motorokkal, és azért legyen nagyobb, mitn egy gokart pálya..
Hallode most kell elmenni motorozni Lefelé neked a csesznek felé jó hátszeled lenne aztán azzal meg mehetsz majd mint a meszes egér :-D
Már rég kérlek...
Itt a Balatonon már nem egy nem kettő pálya építése elkezdődött. pl ott a Főkajári Gp pálya. Az is egy rakás szar. Nyomvonal meg van. Akad ár rajta itt ott foltokban aszfalt is épület váza is áll majd becsődölt most meg ott rohad a mező közepén.