Jó a dolog a benzinmotor és egy időben írtóztam a Dizeltől de mostanra változott a gondolkodásom egy j kis öblös dízellel jól el vagyok. 2000 ccm 100 kw azaz 136 Le és a 320- átmeneti túltöltéssel 340 nm nyomaték. Lóerő csúcs 4000-es fordulaton nyomaték csúcs 2000-es fordulaton. (Jó ez a nagy családi C-max a kis Focus ennél szerényebb de az is tetszik)
Jah és ez a motor egy francia Rönyómotor.
A fekete csak elhomályosítja hogy nagy bumfordi batár.
Plussz tudsz biztit kötni a motorkádra?
Nem mert régi.
Én egyetlen egyszer váltottam felfelé kuplung nélkül, még a kis 125-ös csopperemmel: főútra felkanyarodás után, az index közepének megnyomásával kapcsoltam a kettest. Számomra meglepő módon sikerült, mindenféle nehézség és csörömpök nélkül....
Ha lenne sok pénzem én gazdag lennék.
Épitene a faszom pályákat nektek.
Csak ha kedvem van mennék szerte a világba,ha épp az akkor pályára.
És nem muszáj nagy tehetség csak szorgalom és idő mindent betanulni miliméterre.
Amihez meg pénz kell.
Azt mondják az MZ már nem olcsó. Érdemesebb valami újabb 125-ös 2T motort tartani. Aprilia RS vagy ilyesmi.
Jól mennek nagyon, és fekszik neki a gokart pálya.
600-asnak már minimum Euroring vagy a többi nagyobb pálya az optimális, azok meg drágábbak is.
Kanyartechnika szempontjából meg szinte mindegy a pálya méret, és a sebesség. Kakukucson 80-al is karcolom az aszfaltot.
Csak ha vannak erősebb gépek is fent
Kell hozzá a hosszú áttétel, de jó széles pálya, lehet jókat birkózni a többi MZ-sel.
És ne röhögjetek, igen nagyon bénán ülök rajta, itt még nem tudtam kiülni sem http://szocimotoros.hu/hu/moto...
Nem nem. Úgy kell hogy a szomszédban legyen és olcsó legyen. Nekem csupán ennyi igényem van. De hát ilyenkor valamiért mindig beleér a kezem a bilibe és felébredek :-S
Hangsúly az olcsóságon lenne. Mert drága nagy pálya van. Az senki nem izgat.
Kellene egy alternatíva ahova 7-10ezres napi díjjal lehetne menni olcsóbb fenntartású motorokkal, és azért legyen nagyobb, mitn egy gokart pálya..
Itt a Balatonon már nem egy nem kettő pálya építése elkezdődött. pl ott a Főkajári Gp pálya. Az is egy rakás szar. Nyomvonal meg van. Akad ár rajta itt ott foltokban aszfalt is épület váza is áll majd becsődölt most meg ott rohad a mező közepén.
A fekete csak elhomályosítja hogy nagy bumfordi batár.
Plussz tudsz biztit kötni a motorkádra?
Nem mert régi.
Arról beszélj, hogy nem mersz egy ezres sportgépre felülni
Épitene a faszom pályákat nektek.
Csak ha kedvem van mennék szerte a világba,ha épp az akkor pályára.
És nem muszáj nagy tehetség csak szorgalom és idő mindent betanulni miliméterre.
Amihez meg pénz kell.
Jól mennek nagyon, és fekszik neki a gokart pálya.
600-asnak már minimum Euroring vagy a többi nagyobb pálya az optimális, azok meg drágábbak is.
Kanyartechnika szempontjából meg szinte mindegy a pálya méret, és a sebesség. Kakukucson 80-al is karcolom az aszfaltot.
Kell hozzá a hosszú áttétel, de jó széles pálya, lehet jókat birkózni a többi MZ-sel.
És ne röhögjetek, igen nagyon bénán ülök rajta, itt még nem tudtam kiülni sem
http://szocimotoros.hu/hu/moto...
Kellene egy alternatíva ahova 7-10ezres napi díjjal lehetne menni olcsóbb fenntartású motorokkal, és azért legyen nagyobb, mitn egy gokart pálya..