Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezért kell egy nagy fuvaros,Ducato,transporter.
Kiloharminc és csa.
Ezt utaztam mikor nekiindultal hogy 80 max.
Kérdés hogy a veda nézi e a 110-et.Mert horvatban úgy mennek hajóval a házuk mögött mint állat.
És eszik gyikhust meg fozocskezik az akinek hat annya van.Az nem motorral kell csinálni hanem lakoautoval.
Jah és a mai bizgere gyártás félkész remekműve.
Köszönöm de nem élek a lehetőséggel, pénztárca barátabb ha nem vezetek ilyet
MuZ én is képes voltam a Forddal még nagyon lejtő sem kellett hozzá. De nehéz futóval két a képen lévőkhöz képest dögnehéz motorral tartani a pályán a 120-at akár többet is.
Teljesen egyet értek. A szabályok jó dolgok. Ha nem hülyeség. Ez pl szerintem az. Mármint a pályán futóval 80 dolog.
Amúgy igen Jártem már ausztriában nem egyszer de motorral ez volt az első. Meglepő hogy mennyire nagy a rend. Nem tudom megfogalmazni de szerintem érted mire gondolok. Mind úgy a környezetben mint úgy a fejekben is. Hülyék ott is vannak de valahogy kevesebbnek tűnik.
Igaz lejtőn ,de mentem bele a 130-ba is
Eccer próbáld ki, odaadom.
Pedig aki rendőrállamot szeretnek annak fontosak a szabályok nem azt mondom, hogy TE, de azé' sokan harcolnak érte). Engem a szebályok csak akkor zavarnak ha az életemet keserítik, addig nem. Amikor elöször motoroztam osztrákiában elámultam, hogy mennyire rendben van a környezet akármerre jártunk, ez nekem jobban tetszik mint a gazos útszél, szemetes erdők stb.
Azért az vagány, néha nem értem hogy tud elfordulni egy egy kanyarban azzal a tempóval a rohadék, pláne a kőszállítók...
Saját komputerük van ami jó esetben kommunikál a vontatóval, de magukban is elvannak.
Igen, elég régóta, haver 2005-ös pótján már van dőlésérzékelőtöl kezdve minden, ha túl gyorsan kanyarodik simán lefékezi a szerelvényt, az enyém sajna öregebb, de azért még nem rossz.
Hát reménykedünk hogy olyan nem lesz. De ilyen alapon akkor nem szabad soha utánfutózni mert egy szarul rakott futó 80-al is be tud kígyózni.
jövőre még biztos nem, utána lehet eladó lesz mert kezdem unni a motorozást és ha oda nem kell akkor kár tartogatni
Az újabb tgk-nál a menetstabilizáló elektronikák a vontatmányt is kezeleik ?
Az ilyen manővereknek láthatjuk az eredményét naponta az M1-M5 útvonalon a hírekben.
Én meg azért nem szeretek nyugatra menni mert műanyag,tele szabállyal!
Persze mondjuk mi sokat nem tudtunk tenni mert a futón fixek voltak a motor állások így annyit tudtam variálni hogy a nehezebb motot hova teszem de így is torz volt a terhelés. És sajnos egy picit hátul van rajta a súly. Nem sokkal kb 10 centivel kéne előrébb kerülnie és akkor fasza. De hát ez van. Belekötöztem őket az állásokba m int a veszett fene aztán GYííí
No, ha mégis eladod holnap akkor szólj, este ott vagyok.
szoktunk járni erdélybe motorozni úgy is hogy visszük a motorokat futón, szóval még kell
a szomszéd gyereke építkezik annak is kellett volna adott volna érte 200ezret is de nem adtam
amúgy bitang egy műszer kibírt másfél köbméter sódert is
És ha pont akkor kezd el kígyózni amikor fékezned kellene ? Akkor nyomod a gazt es belemesz az elotted haladóba ?
Van, oszt ha szerencsénk van sikerül is mindent megcsinálni.
Ez mondjuk tgk-nál hatványozott és már utasítottam vissza fuvart miután rám tették mert tengelyes voltam vele, a tgk-t is simán árokba löki ha rossz az elosztás.
Na meg minden első einduláskor ellenőrzünk mindent, nem megyünk gyorsabban mint a megengedett... van meg sok minden amit ir a kresz.
Futóztam én eleget. Bár tolatni azóta sem tudok vele, De azért míg a járgányban van elég erő meg súly addig azért nagy bajok nincsenek. Bekígyózott mögöttem a két motor is többször is Ausztriába kifelé meg haza is. De tudom hogy olyankor nem fékezni kell hanem gázt adni. és azért a 6,5 mázsa fékezetlenül mér nem kevés.
Dehogynem, elég jó futóművük van a mostaniaknak, ha nincs túlterhelve vagy rosszul rakva akkor semmi gond nem lehet.
A rosszul eltalált, csak hát az is benne van a kreszben, hogy ilyennel el sem indulunk.