Ezért kell egy nagy fuvaros,Ducato,transporter.
Kiloharminc és csa.
Ezt utaztam mikor nekiindultal hogy 80 max.
Kérdés hogy a veda nézi e a 110-et.Mert horvatban úgy mennek hajóval a házuk mögött mint állat.
És eszik gyikhust meg fozocskezik az akinek hat annya van.Az nem motorral kell csinálni hanem lakoautoval.
Jah és a mai bizgere gyártás félkész remekműve.
MuZ én is képes voltam a Forddal még nagyon lejtő sem kellett hozzá. De nehéz futóval két a képen lévőkhöz képest dögnehéz motorral tartani a pályán a 120-at akár többet is.
Teljesen egyet értek. A szabályok jó dolgok. Ha nem hülyeség. Ez pl szerintem az. Mármint a pályán futóval 80 dolog.
Amúgy igen Jártem már ausztriában nem egyszer de motorral ez volt az első. Meglepő hogy mennyire nagy a rend. Nem tudom megfogalmazni de szerintem érted mire gondolok. Mind úgy a környezetben mint úgy a fejekben is. Hülyék ott is vannak de valahogy kevesebbnek tűnik.
Pedig aki rendőrállamot szeretnek annak fontosak a szabályok nem azt mondom, hogy TE, de azé' sokan harcolnak érte). Engem a szebályok csak akkor zavarnak ha az életemet keserítik, addig nem. Amikor elöször motoroztam osztrákiában elámultam, hogy mennyire rendben van a környezet akármerre jártunk, ez nekem jobban tetszik mint a gazos útszél, szemetes erdők stb.
Igen, elég régóta, haver 2005-ös pótján már van dőlésérzékelőtöl kezdve minden, ha túl gyorsan kanyarodik simán lefékezi a szerelvényt, az enyém sajna öregebb, de azért még nem rossz.
Persze mondjuk mi sokat nem tudtunk tenni mert a futón fixek voltak a motor állások így annyit tudtam variálni hogy a nehezebb motot hova teszem de így is torz volt a terhelés. És sajnos egy picit hátul van rajta a súly. Nem sokkal kb 10 centivel kéne előrébb kerülnie és akkor fasza. De hát ez van. Belekötöztem őket az állásokba m int a veszett fene aztán GYííí
szoktunk járni erdélybe motorozni úgy is hogy visszük a motorokat futón, szóval még kell
a szomszéd gyereke építkezik annak is kellett volna adott volna érte 200ezret is de nem adtam
amúgy bitang egy műszer kibírt másfél köbméter sódert is
Ez mondjuk tgk-nál hatványozott és már utasítottam vissza fuvart miután rám tették mert tengelyes voltam vele, a tgk-t is simán árokba löki ha rossz az elosztás.
Futóztam én eleget. Bár tolatni azóta sem tudok vele, De azért míg a járgányban van elég erő meg súly addig azért nagy bajok nincsenek. Bekígyózott mögöttem a két motor is többször is Ausztriába kifelé meg haza is. De tudom hogy olyankor nem fékezni kell hanem gázt adni. és azért a 6,5 mázsa fékezetlenül mér nem kevés.
Kiloharminc és csa.
Ezt utaztam mikor nekiindultal hogy 80 max.
Kérdés hogy a veda nézi e a 110-et.Mert horvatban úgy mennek hajóval a házuk mögött mint állat.
És eszik gyikhust meg fozocskezik az akinek hat annya van.Az nem motorral kell csinálni hanem lakoautoval.
Jah és a mai bizgere gyártás félkész remekműve.