Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amitkonkrétan leírsz az pont, gányolás, amikor a Te gépedet szereli majd akkor kérd meg, mégis nézze meg a manual-t és a nyomatékkulcsot is ha nem szeretnél javított meneteket a gépeden.
Jó az nekem. Legalább a kommersz gumi méret miatt nem olyan drága rá az abroncs. Élljen a fillérbaszás
Akkor talán valamelyik szilent lóg egy nagyon kicsit. Alacsonyabb tempónál a lógás eredményezhet egy nagyon enyhe jobbra húzást ami nagy tempónál a kerék forgásából adódóan stabilizálódik.
Fene tudja. Mindenesetre akkor betudjuk ennek, és jobb ötlet híján leszarjuk
Annál jobban húz jobbra. A ilyet egyik autóm se csinál.
Nagy tempónál fura mód javul a dolog
Jobbra lejt az út.
Gyárilag 180/55 az ajánlott? Mi ez játékmotor
Ha nagyon enyhén húz jobbra az lehet hogy csak az út általános lejtése. Nagyon picit mindig minden jobbra húz mert hogy az út is egy nagyon kicsit mindig kifelé lejt. Hogy ne álljon meg rajta a víz ha esik az eső. Akár még ez is lehet.
Akkor komolyabb téma. Barátnőm kocsija jobbra húz enyhén ha elengedem a kormányt.
Lecseréltük a gumit, elvittem futóműállítatásra (minimális eltérés volt), aztán azóta is enyhén jobbra húz.
valakinek valami ötlet? 100 forintos kérdés
Mondjuk egy idegen, nem a méreteimhez illő motorral, első nekifutásra én sem lennék bevállalósabb.
Nem nem /55-öt használok. Próbálkoztam szélesebben 200/55-el mert épp az vot a műhely padláson de az nem tetszett. Nagyon ideges lett tőle a malac. az nem tetszett. Én most a gyári ajánlott méretet használom. Elöl 120/70 hátul 180/55 mindezt persze gyári 17-es méretben. Mondjuk ez nem meglepő a 16-ost nehéz lenne felfeszegetni
Előbb nézd meg ezt és akkor megérted honnan ez a nagy tudás. Ló és lovasa közötti harmónia:
https://www.sportmotor.hu/vide...
Micsoda oltásaid vannak kezd el hogy idősebb vagy és tiszteljem a korodat te kis buta. Azt hiszed hu de okos vagy mert mamiban tanulsz 2hónapja, majd rájösz hogy nulla a tudásod beszélsz itt hülyeségeket, guglizz rá különböző márkák, típusok gyári ajánlására a nyomást tekintve és majd koppansz hisz a könyvben a gyárilag szerelt gumira van írja az ajánlás.
ennél már a meló is jobb.
Mondd, hogy te nem /50-et használsz
A TL-en hátul most 195/70 van. Azt találtam a padláson
190/60.
Nem túl ballonos ez egy kicsit?
a mi 180/55-ös abroncsain 99 mm magasak az övé meg 114 azaz másfél centivel magasabb így a kereke sőt átmérőben összesen 3 centivel nagyobb így a kereke. Nem sok ez ?
emellé egy olyan kanyartechnika,hogy nem is érted. de kibaszott gyors...25 éve
megjött Levike, a leves?!
mik vannak
Ezt nem mondtam. Csak azt hogy majd ahogy fejlődsz tovább megérzed hogyha valami nem jó. Aztán akkor változtatsz rajta. De az is lehet hogy neekd így ideális és nem kell variálnod soha. Majd az idő megmondja.
190/60
és igen,2,9-re esküszik
de te sokkal okosabb vagy, ez a lényeg, de ne haragudj, nem fogok tanulni tőled! Tudom, szörnyű vagyok
Levi ne legyél pesszimista senki nem született zseninek mindeni megtanulja idővel a mag stílusát. Picit makacsabb az átlagosnál ezt elfogadom. De majd idővel kialakul a saját stílusa. Ami lehet az lesz hogy minden ajánláshoz ragaszkodik, de ha úgy biztonságos és stabil akkor végül is ez nem baj.