Nincs ra szuksegem, felesleges dolgokra nem szeretek kolteni, akkor se ha csak par 10e-bol kijonne.
Ha mindig megvennem, ami csak kicsit tetszik, mar az osszes belso szervem eladtam volna, hogy tamogassam az elkepzeleseim
Hátul gyárilag nekem is 2,9 de 2,5-el használom.
Érezhetően feszesebb az egész a gyári nyomáson, de 2,5-nél meg sokkal kezesebb, jobban veszi a hibákat.
Azért ilyen guminyomásokkal nem kéne nagyon sportolgatnod.
Bár függ a motor, pilóta súlyától, gumi típusától, de a guminyomás értékek erősen tájékoztató jellegűek.
Nekem elől hidegen 2,2 hátul 2, és mivel csal a műszerem így az inkább 2, 1,8 lehet hidegen.
Két személlyel hátul feljebb veszem 0,2-t.
Olyan gumit kell venni aminek elég merev az oldalfala, bírja az alacsony nyomást. Jobb fajta sportgumik ilyenek.
Valószínűleg a malac alatt egy sportgumit is feljebb kell fújni, de 3 bar elég soknak tűnik.
Hát én azt nem tudhatom. Szerintem egy guminak vagy jó a profilja, vagy nem. A CBR-t pirelli angellel vettem. Az előző tulaj esküdött rá. Volt is vagy 3cm-es majréja
Aztán amikor elkezdtem dönteni egy darabig dőlt, aztán megakadt, majd nagy nehezen sikerült még lejjebb erőszakolnom. Förtelmes volt.
Feltettem előre előre-hátra Metzeller Raceteket, majd miután lefogyott előre S20, hátra M7RR. Mindkét variációval faszán linálisan dől a motor.
Hivatalosan van meg 55 napom szulesig, de en csak azzal almodok, hogy motorozok itt ott amott.
Tudtam en, hogy tudatosan nem tudok valasztani a gyerekvallalas es a motorozas kozott.
Nem baj, lesz majd oldalkocsi, baccameg.
Ellenőrizni kell. Ez lehet az is hogy ránézel.
És nem hetente, hanem minden telephelyről elinduláskor meg kell győződni arról hogy a jármű alkalmas a forgalomban való részvételre. Lámpák, index, fék, futómű, kormány ellenőrzés...ez kb. meg is történik azzal, hogy kiállok a garázsból.
De ha neked csökken a nyomás két mérés között heti szinten, akkor ellenőrizd is! Ha tudom a gumiról hogy lassan szivárog akkor én is nézegetem gyakran, de nekem nincs ilyen gondja.
Legközelebb ha gumit cserélsz érdemes picit letakarítani a felni peremét, meg szelepet cserélni.
Volt olyan, hogy a gumis rajta hagyta a vadi új felnin a matricát, és 2 nap alatt leeresztett.
Ha mindig megvennem, ami csak kicsit tetszik, mar az osszes belso szervem eladtam volna, hogy tamogassam az elkepzeleseim