nem uaz, valóban, de a precizitás, tudatosság, figyelmesség már előjön , nem erről beszéltem én sem, nem kell keverni a szezont a fazonnal :)
tudom, mi a tuning :) és majd lesz is, megfelelő kezekben és szakértelemmel ( egyébként ma már mindenki tuning-nak nevez minden kis vackot is, divatszó lett)
Nem akarok vitatkozni de a gumi nyomás téma meg a gányolás azért nem ugyan az. Zsoltit ismered. Ő egy platina minősítést szerzett Honda szakszervizes. De ős em fogja előszedni a szerviz manuált hogy megnézze mennyi nyútonra kell lehúzni a hengerfej csavarokat de még nyomaték kulcsot sem vesz le a polcról. Ha 90-re plusz egy negyed fordulatra kell lehúzni akkor mindezt megoldja sima kulccsal. És hidd el annyi lesz amennyinek lenni kell. ez nem gányolás hanem rutin és tapasztalat szerintem a kettő nem összekeverendő. Persze ehhez tapasztalat és idő kell. De a motor hangolgatásához is ugyan ez szükséges.
De te is gondolkodtál egy időben tuningon. Az is semmi más csak a gyári előírások tudatos változtatási a nagyobb teljesítmény érdekében.
hát nekem ez a második, első pálya volt, amíg zárt teren mozogtam vele, oda az jó volt ( egy versenyzőtől kaptam aki tanított is) , aztán megvettem a szar nankangot, szóval ha komolyan vesszük ő az első, majd most meg jön a téli, utána egy fasza "nyári", de én mindegyikre azt használom - fogom, amit megmondtak az "okosok"
/55 van a cbr-en. TL-en használtam 200/600-ast is. Nem mondom hogy rossz volt. Talán még 200/55-öt felpróbálnék a cbr-re.
Mármint haverod /60-as gumival és 3 bárral megy? Eléggé fura megoldásnak tűnik.
Persze ezzel nincs is semmi baj. eleinte én is kínosan ügyeltem a gyári értékekre. De mikor istenesen kezdtem kiismerni a masinát óhatatlanul megérzi az ember hogy mi nincs a helyén. Ilyen volt a központi rugó előfeszítése is. Nem tudtam mi a baj de éreztem hogy valami szar. Tekergettem rajta és jobb lett. De ehhez nekem is kellett olyan 10-15 de a gumival való játékhoz inkább 20E km mire elkezdtem megérezni hogyha nincs valami a helyén. De ugyan így megéreztem anno a kerékcsapágy hibát is. Ami esetén a csere után 2-3 napig gondolkodtunk melyik csapágy szólt. De éreztem hogy szar volt.
Pl ez olyan hogyha én megyek a Hondával akkor azzal a rugó előfeszítéssel ezekkel a gumi nyomás értékekkel jó nekem. De ha te ülsz fel neked nem ér le a lábad és kemény a futómű ás valószínűleg az abroncsok is túl keményre vannak neked fújva. Mivel te sokkal könnyebb vagy mint én neked más ként lenne a jó a beállítás. És akkor még a gyári előírásokat harmadik szereplőnek első sem szedtük. Tehát az csak egy amolyan nagy átlag amitől eltérni szabad, durván eltérni azért nem éri meg de egy 0,2-0,3 bár-ral felfelé lefelé szerintem kényelmesen el lehet térni az ajánlástól. Na meg ugye ott akkor azt az értéket egy bizonyos gyárilag szerelt abroncshoz adták meg. De lágyabb vagy keményebb oldalfalú vagy társabb abronccsal ezek az értékeke már nem 100% hogy megfelelőek lesznek. lehet hogy jók lehet hogy nem. Hiszen 1000+1 féle abroncs van már a piacon.
még jó hogy ragaszkodom, elvégre egyszer szerelő leszek és jelenleg tanulok/tanítanak, saját magam fogom megbaszni egy nagy tölgyfával , ha majd ide- oda legyintgetve jaj ez jó úgyis meg gányolhatunk, hát nem! Eddig is rühelltem, most meg vár végképp agyfaszt kapok az ilyenektől. Sorry
én nem ötletelgetek, meg szarakodok, meg tötyögök, lehet, de tőlem ezerszer okosabb, szakibb emberek ezt meghatározták, ami feltehetőleg egy átlagos érték, elismerem az ő tudásukat, a saját magam és motorom biztonsági érdekében, és ez kurvára nem a humor kategória részemről
Értem én a humort de néha nem igazodok el rajtad. Kínosan és iszonyatosan ragaszkodsz a gyári ajánlásokhoz és előírásokhoz. Értem én hogy azoknak van alapja, meg hasznos dolgok. De szent írás. Pl lehet hogy esetedben egy nagyon kicsivel alacsonyabb guminyomás lehet megfelelőbb mint a gyári előírt. Hiszen könnyű vagy és nem terheled le a motorod így még a gyári előírás is lehet hogy túl kemény neked. Nem tudom csak ötletelek. De ez pl nem kizárt.
Meg őszintén. Honnan tudná egy Japán mérnök hogy én pontosan hogy érzem jónak. Ő belövi a nagy átlagra kommersz méretű zsokéval egy kommersz de jó minőségű aszfaltra. A rider meg majd kitapasztalja hogy mennyit kell változtatnia hogy tuti fasza legyen.
De ugyan így nem gyári előírt fékpofa van a motorban (Tiédben sem). Meg még egy halom ilyen dolog van ami nem gyári előírás. Mert a gépkönyvben szerintem márka és típus van beírva az olajra is de tuti nem az van benne. Viszkozítása talán az de még az sem biztos. Nem tudom mi van amúgy most benne az biztos hogy motul
tudom, mi a tuning :) és majd lesz is, megfelelő kezekben és szakértelemmel ( egyébként ma már mindenki tuning-nak nevez minden kis vackot is, divatszó lett)
http://totalbike.hu/hirek/2017/10/19/nem_aprilisi_trefa_volt_a_haromkereku_mt-09/
De te is gondolkodtál egy időben tuningon. Az is semmi más csak a gyári előírások tudatos változtatási a nagyobb teljesítmény érdekében.
Mármint haverod /60-as gumival és 3 bárral megy? Eléggé fura megoldásnak tűnik.
Pl ez olyan hogyha én megyek a Hondával akkor azzal a rugó előfeszítéssel ezekkel a gumi nyomás értékekkel jó nekem. De ha te ülsz fel neked nem ér le a lábad és kemény a futómű ás valószínűleg az abroncsok is túl keményre vannak neked fújva. Mivel te sokkal könnyebb vagy mint én neked más ként lenne a jó a beállítás. És akkor még a gyári előírásokat harmadik szereplőnek első sem szedtük. Tehát az csak egy amolyan nagy átlag amitől eltérni szabad, durván eltérni azért nem éri meg de egy 0,2-0,3 bár-ral felfelé lefelé szerintem kényelmesen el lehet térni az ajánlástól. Na meg ugye ott akkor azt az értéket egy bizonyos gyárilag szerelt abroncshoz adták meg. De lágyabb vagy keményebb oldalfalú vagy társabb abronccsal ezek az értékeke már nem 100% hogy megfelelőek lesznek. lehet hogy jók lehet hogy nem. Hiszen 1000+1 féle abroncs van már a piacon.
4.000 Ft.-/ hónap összegért tudod a szolgáltatást igénybe venni.
Dél-Buda,XXII. Kerület.
Elérhetőségünk: info@revolutionmotor.hu
mobil: +3620/9786219