Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd rájössz te is.
Nekem nem egy könyv mondja meg hogy én hogy érzem jól magam.
Pályázósoktól kérdem. Kb milyen guminyomással mentek pályán? És mennyi a gépkönyv szerinti keréknyomásotok elvileg (tipp alapján a két érték között van 1 bár különbség.)
de nem érted kedves? gyári , előírt érték és pont .Nem próba meg totoja meg csoszoga!!!!
hát annyira nagyon kevesebb eséllyel nem, mivel a Pilisbe járok általában kicsit kimozdulni , ott akár előfordulhat vmi, múltkor vmi madár nyekergett, kijött az útra
Egy olyat mondjuk nekem sem ártana lenyúlni a szomszéd műhelyből. Mert jártam már úgy hogy megálltam egy kúton érzésre keveselltem a nyomást. szelep fel. Szinte tök lapos, helyre fújta. Majd elindultam és érzetem hogy valami nem jó. Kúton újra megálltam szelep fel nyomásmérő szerint meg volt benne 4 bár. Az előző kúton csat a mérő felfelé több mint 1 bárt ami ugye kibaszottul sok.
Én pont fordítva szoktam, magasabb nyomásról addig engedem le amíg nem kel kormányozni a motort, onnan vissza 0,1. Annyi hogy hordok magammal egy digitalis nyomasmerot es mindig ahoz igazitom, nem a kulonbozo kutak órájához.
Viszont te sokkal kisebb eséllyel gázolsz őzet vagy vad disznót vagy szarvast. Na azokon aztán lufasz semmi ködlámpa nincs. Pedig nem ártana szerelni rájuk.
Nehogy azt hidd figyelem amit mondtok. Ki is fogom próbálni tavasszal az új abronccsal. Elindulok ... olyan 2,2-ról hátul aztán 0,1 bar-onként megyek vele felfelé. Mindig hideg gumival megfújva visszamelegítve és kipróbálva. Aztán amelyik a legjobban tetszett az lesz a nyomás. Elöl meg dobunk egy konstans 2,6-ot aztán ha már a hátsó meg van hozzá igazítom az elsőt is. Ez lesz a tavaszi menetrend.
Dabasi gyereknap alkalmával az volt a mondás akinek leér a talpa közepe a lábtartóra és azon állva meg tudja akár 1 centire emelni magát az ülésből az mehet. szerintem ez a szint. oldalkocsiba meg a mózeskosár is mehet.
Itt meg cm-enként elakrnak ütni
Akkor legyen jó, faszom ad neked tanácsokat...
de az ,már gumi jellemzője sztem alapvetően
Milyen sorokat itt maximum a szántásban vannak sorok. Ha nincs köd és reggel motorral jövök akkor szembe jönnek kb 3-an velem egy irányba meg megelőzök még 3 autót azt befejeztük aztán jövök reggel 12 km-t a melóhelyemig.
2,9 hátul nem rossz. Hidd el érzem már azt is amikor csak 2,7 pedig az a többiekéhez képest még mindig több. De én már úgy érzem mintha egy tál pudingban mennék. Fog meg fordul de nem szeretem azt az érzést. Talán majd egy pályalátogatás után változik a véleményem mert tudom hogy egy picivel alacsonyabb nyomáson jobban terül az abroncs nagyobbat fog és valószínűleg gyorsabban is lehet vele haladni. De akkor sem szeretem azt az érzést. Olyan nyaaaa ...
és a sorokat meg sem említetted
Egyik ismerosom kislanya mar 6 evesen elerte a labtartokat, O azota viszi magaval motorozni a kiscsajt.
Nem tudom mikortol lehetne nyugodt szivvel felultetni hatso ulesre, mert akkor nagyon bele kell nevelni, hogy nem ficankol es kapaszkodik, stb. Gyerekules meg nem annyira szabvanyos motorra..... Az viszont tuti, hogy egy hatso doboz nelkul nem szabad elindulni, mert az legalabb nem engedi, hogy lecsusszon, hatraessen valami tul varatlannal.
De amugy ezert gondolkodtam oldalkocsiban, abban TALAN biztonsagosabb lehetne. Bar gyerektol is fugg... Hiaba probalom tanitani, ha keson ero tipus. Tesom ket gyereke kozott rohadt nagy szakadek van intelligenciaban, vagy inkabb ugy mondom, hogy a kislanynak van tobb esze, kb eveket raver a kortarsaira... Ot pl siman felmernem ultetni magam moge, csak meg nem er le a laba... A quadozast is nagyon elvezte mikor en vittem
Én otthon is hagytam a malacot. Pedig nincs igazán hideg. De nincs ködlámpám hátul és a köd miatt nyitott plekóval kell jönnöm tehát nem tudok haladni és midig attól tartok hogy egy helyi hülye aki jön csak úgy memóriából 90-100-al fellök a picsába. Arról nem is beszélve hogy tiszta takony az út ilyenkor amit szintén nem szeretek.
Be izgulj. A télen majd áttúrom a szomszédom műhelyének padlását tuti összelegózunk egy ilyenre való idomot.
akkor max az utassal ajánlott nyomásérték
Ezt a gumi nyomást az angyalkával állítottam be de szerintem jövőre úgy kezdem a szezont hogy az új gumival ami még nem tudom mi azzal is eljátszom ezt a fújok eresztek megyek két kört sorozatot hogy meglegyen az ideális nyomás. (Ne feledd én nehéz vagyok meg a motor is. Feltankolva kevés cuccal meg velem a nyeregben közel járok már a 4 mázsához.
olyan szép a táj ma reggel jó reggelt!
Ne izgulj nálam kész vannak már a tervek arra hogy a doboztartó trepnijére hogyan kell felszerelni a gyerekülést. (kollegámnál is pici gyerek van meg motor.)
Nekem is be kéne ruháznom egy szettre. Van otthon egy halom üvegszálam, és gyanta. Szóval ha esek össze tudom tákolni a pályaidomot
szerintem az s20 egy baromi jó gumi utcán, az M7RR-t ki próbálnám de nem tetszik a sok minta egy szett vágottaz fogok feltenni mert saját motoron nem volt még
Nekem már túl pattogós lenne, és túlzottan agilis a gyárin. Így jobb. Tapadás is rendben van
Kopás sem hinném, hogy nagyobb. Úgy nézem 6000-et el fog menni a hátsó. Ami nálam egész jó.
Rendellenes gumikopás még nem jelentkezett