Sokminden van abban. Pl hogy mindennindulás előtt ellenőrzöd működik e a féklámpád. És most kezeket fel ki Mike nézte meg utoljára. De nem ám csak úgy tessék lássék hanem úgy ahogy a rutinos kellett. Mert az a szabályos.
Nekem gyanús hogy a fenyezo nem csak a km ora sprilalom baszta szet hanem a felnire hogy nem tett vissza súlyokat ok de nem lepődnék meg ha kiderülne hogy szar a szelep
álltában egy abroncs jobban ereszti a levegőt mint amelyik használva van. Én kb 3 hónap állás után ma a nexiával mentem melózni. Egész nyáorn kint állt az utcán megnéztem a kereket és hiányzott belőlük 0,2 Bar. 2,2 helyett volt benne 2. Tehát ha egy kerék jól van feltéve és nem szar a szelep akkor az nem engedi el a levegőt míg nincs defekted. Persze nagyon lehül a levegő akkor esik a nyomás mert 40 fokban 2,9 az 10 fokban már rohadtul nem annyi. De ezt ilyenkor elég megnézni mikor lehül al evegő.
Mondjuk azt nem értem. Ha fogy a levegő megérzed. Ha meg nem érzed akkor tök felesleges állandóan basztatni a szelepet. De ha így alszol jól hát legyen.
6000van most a motoromba...most néztem először, hogy mentem ki pályára
Annyira nem izgat a guminyomás, érződik ha rossz, főleg a radiálnál.
Dunlop Arrowmax D103 diagonal guminál jártam úgy hogy 0,5BAR volt benne, de még stabil volt a motor.
De túl sűrűn sem érdemes. Olaj csere intervallumot szelephézag ellenőrzést gyertyát meg a többi folyadékot tudom fejből. A gumit kitapasztaltam egy idő után a szervízmanuált már max csak annyira kell hogyha tudni akarom mennyire tekerjem a nyomatékkulcsot.
Az nem baj. Gyári értéket hidegen kell beállítani, átlag melegedés is bele van kalkulálva.
Extrém esetekben kell csak alacsonyabbra venni, pl a ha pályázol.
Nem nem az a gyári ajánlás. Aztán meg mindenki kitapasztalja neki mi tetszik
Nekem erre tavaly egy egész napom elment. Bálványos 3-4 kör le a kútra ereszt vagy fúj megint 3-4 kör addig csináltam míg meg nem lett a beállítás.
Annyira nem izgat a guminyomás, érződik ha rossz, főleg a radiálnál.
Dunlop Arrowmax D103 diagonal guminál jártam úgy hogy 0,5BAR volt benne, de még stabil volt a motor.
Extrém esetekben kell csak alacsonyabbra venni, pl a ha pályázol.
Nekem erre tavaly egy egész napom elment. Bálványos 3-4 kör le a kútra ereszt vagy fúj megint 3-4 kör addig csináltam míg meg nem lett a beállítás.