Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát az gáz. Te tudod...
Ha gumit cserélsz úgy is cserélik majd.
Minden nap megnézem indulás előtt esküszöm...
Én kb Januárban.
Sokminden van abban. Pl hogy mindennindulás előtt ellenőrzöd működik e a féklámpád. És most kezeket fel ki Mike nézte meg utoljára. De nem ám csak úgy tessék lássék hanem úgy ahogy a rutinos kellett. Mert az a szabályos.
Benne van a kreszben! Hetente nezetni kell. Gondolom nem viccből
Nekem gyanús hogy a fenyezo nem csak a km ora sprilalom baszta szet hanem a felnire hogy nem tett vissza súlyokat ok de nem lepődnék meg ha kiderülne hogy szar a szelep
Mindig esik picit!!!
álltában egy abroncs jobban ereszti a levegőt mint amelyik használva van. Én kb 3 hónap állás után ma a nexiával mentem melózni. Egész nyáorn kint állt az utcán megnéztem a kereket és hiányzott belőlük 0,2 Bar. 2,2 helyett volt benne 2. Tehát ha egy kerék jól van feltéve és nem szar a szelep akkor az nem engedi el a levegőt míg nincs defekted. Persze nagyon lehül a levegő akkor esik a nyomás mert 40 fokban 2,9 az 10 fokban már rohadtul nem annyi. De ezt ilyenkor elég megnézni mikor lehül al evegő.
Mondjuk azt nem értem. Ha fogy a levegő megérzed. Ha meg nem érzed akkor tök felesleges állandóan basztatni a szelepet. De ha így alszol jól hát legyen.
Lassan de biztosan alakul minden
azonnal érezni igen . Én Hetente nézetem. Így nyugodt a lelkem is és mindig jó a gumi nyomása is
Egy idő után te is tudni fogod fejből meg érzed hogy mikor mi hiányzik guminyomás vagy más. Idővel meg lesz mindez nálad is.
Ügyes vagy!
6000van most a motoromba...most néztem először, hogy mentem ki pályára
Annyira nem izgat a guminyomás, érződik ha rossz, főleg a radiálnál.
Dunlop Arrowmax D103 diagonal guminál jártam úgy hogy 0,5BAR volt benne, de még stabil volt a motor.
De túl sűrűn sem érdemes. Olaj csere intervallumot szelephézag ellenőrzést gyertyát meg a többi folyadékot tudom fejből. A gumit kitapasztaltam egy idő után a szervízmanuált már max csak annyira kell hogyha tudni akarom mennyire tekerjem a nyomatékkulcsot.
Az nem baj. Gyári értéket hidegen kell beállítani, átlag melegedés is bele van kalkulálva.
Extrém esetekben kell csak alacsonyabbra venni, pl a ha pályázol.
Nem árt néha :)
Biztos de nem feltétlenül forgatom. Valahol van egy PDF-ben asszem a céges gépen.
Service manualod van am??!!
Fényképezős videók között tuti van Pipiről. Felvétel. Arra emlékszem.
Meg fogom keresni de szinte a fejemet rá merem tenni hogy neme 42 van írva mindenhova.
Nem nem az a gyári ajánlás. Aztán meg mindenki kitapasztalja neki mi tetszik
Nekem erre tavaly egy egész napom elment. Bálványos 3-4 kör le a kútra ereszt vagy fúj megint 3-4 kör addig csináltam míg meg nem lett a beállítás.