Hát de annyira azért nem vagyunk eleresztve hogy ha még van legalább egy gumira való az elsőben csak azért cseréljem mert úgy ajánlott. Sok sok olyan van ami úgy ajánlott de még sem úgy cserélik vagy cseréljük. Ajánlott két betétenként tárcsát cseréni de kinek van 120-140.000 Forintja cserélni a tárcsákat csak mert úgy ajánlott.
Nehéz vagy és a motorod olyan hogy a hátulját terheled sokkal jobban. Figyelgesd a motorokat, a fuatalabb motoroknak mind egyre közelebb ül a pilóta az elsőkerékhez a lényeg hogy minél előrébb legyen a tömegközéppont.
Nekem a használt első már a harmadik ugyancsak használt hátsót hordja ki. De nem kizárt hogy kihordana még 4.-et is. De télen új készlet akárhogy is néz ki az első megy. Nem baszom el a jó hátsó gumi nyújtotta élményeket egy bekopott elsővel.
Te most hülyeséget beszélsz. Gondolkodj. Senkit nem érdekel hogy milyen a fék, beülteti az elejét 2centivel, a hátulja marad fix. Álló helyzetben alacsonyabb lesz az eleje, rövidebb lesz a tengelyáv és meredekebb a villaszög.
Az érdekes megoldás lenne :D . Amúgy az, hogy jobban kopik a hátsógumi, mint az első az valószínűleg a nagy motorféknek is betudható. Szerintem azt, hogy az első is jobban kopjon rövid féktávok és nagy kanyarsebesség lenne szükséges. Sportmotoron nekem is kibírt 3 hátsógumit 1 első.
Valóban ! De Gergő a gumikopás kapcsán akart villaszöget módosítani , ezt csak a villanyak módosításával érné el , durván : mint a csapperek mikor oldalra ledől a kerekük , és akkor Gergő koptathatja még a felnit is !
Viszont jól néz ki.
nem ugyanaz a kettő
Kb ezek.
http://youtu.be/nG9xf6TDQwc
Hülye telefon.
http://youtu.be/pfo30EDYCEw