Motor leállít, berakod 1-esbe, önindítóval elindulsz. Megállásnál elveszed a gyújtást.
Kuplung tiltást át kell kötni, különben nem indul.
Mentem már így haza.
Ne is törd el semmid. Itthon fekszek nyílt lábszár törés után. 3-4 hónapig rá sem állhatok. Olyan unalmas, hogy már nem tudom mit kezdjek magammal. A vasat örülök, ha évek múlva kiszedik a lábamból, szóval érdemes vigyázni rá. Örülök, ha nyáron motorra ülhetek.
Változik a villaszög, ha enged az elején, így fordulékonyabb lesz a motor, viszont nagyobb lesz az esélye, hogy nagyobb sebességnél beszitál a motor eleje. 2-3 mm változtatás is már észrevehető különbséget tud okozni.
Azt mondják az a lényeg, hogy többet égess el mozgással, mint amit megeszel. Akkor fogysz, akármennyit eszel.
Ha többet eszel mint mozogsz akkor hízni fogsz. Ezért megy vissza, mert lehet hogy lefogy az ember, de megörül ennek és elereszti magát.
Igazából a rossz életmódon kell változtatni. Több mozgás, kevesebb szemét kaja. Minőségi kaják ami nem tocsog a zsírban és cukorban, azokkal nem hízik vissza az ember, akkor sem ha eleget eszik belőle.
Pizzából pl. egy szelet annyi kalóriát tartalmaz ami kitesz egy főétkezést, aztán ki áll meg egy szeletnél? Halból, meg csirkéből meg gyakorlatilag annyit ehetsz amennyit akarsz. Sőt sovány disznó, marhahús is vígan belefér.
Radiális féknyereg mitől jobb?
Csak a felszerelés módja más, illetve könnyebb utána menni a tárcsa átmérő változásnak azzal.
Azért ilyenre gyakorlatilag itt senkinek nincs szüksége.
Ogerg, a sracoknak igaza van. Szorakozasbol menj fel palyara es ne agyald ennyire tul a dolgokat.
A nagyobb teljesitmenyu motort meg megtarthatod akkor is, ha nem tudod teljes mertekben kihasznalni. Most megmondom, hogy soha nem is fogod tudni. Ekkor teljesitmeny kozutra mar untig felesleges. Szerintem. Annyiban jo, hogy biztonsagosabban tudsz pl elozest vegrehajtani.
Szerinted a Zuram miert adta el tobbek kozott s GTS-t? Egyszeruen nem jelentett vele semmi kihivast. Nem tudta kihasznalni a motor tudasat, mert az a 100 LE is untig sok volt a hetkoznapi, utcai hasznalathoz. Nekem sem azert nem akarja engedni a CB1300, mert nem valo nekem, hanem mert nincs ertelme egy ilyen motornak a mi stilusunkhoz. Meg autopalyazni se nagyon szoktunk...
Na varialj szegeny Malacon. Igy lett kitalalva, szeresd mar igy szegenyket.
És annak mi értelme lenne, ha NC helyett Fireblade-et adnának?
Itt sír az összes sportmotoros, hogy nem tud lassan menni, kényelmetlen a sorok között és utas nem ül fel mögé mert kényelmetlen.
Nem mindenki csak arra megy hogy minél jobb köridőket menjen. Más feladatra, más eszköz való.
Nyilvánvaló hogy egy kihegyezett sportmotor, jobb teljesítményre lesz képes, de ha krumplit akarok szállítani akkor egy Barkasz praktikusabb.
MEntem NC-vel. NEm mondanám hogy butább, csak másabb.
CBR futómű felkoppan az úthibán ez nem.
Elég stabil és kényelmes utcára. KÉnyelmes az utasnak, jól lehet vele túrázni, elfér a sorok között, nyomatékos is, fogyasztása kevesebb mint a Priusomnak, ja és van egy jó kis csomagtere. DCT váltóval még pedálozni sem kell, csak húzni neki.
Az kell nekem. Gyári Honda egy fos. Ennek ugyan növekszik a fékhatása melegedéssel, de durván változik az adagolhatósága, érzékenyebb lesz az egész...bár ezt is meg lehet szokni, csak rohadtul nyikorog és idegesít :D
Kuplung tiltást át kell kötni, különben nem indul.
Mentem már így haza.