Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motor leállít, berakod 1-esbe, önindítóval elindulsz. Megállásnál elveszed a gyújtást.
Kuplung tiltást át kell kötni, különben nem indul.
Mentem már így haza.
Azt is szeretném lecserélni. Mert semmi hangja nincs így a motornak.
Ne is törd el semmid. Itthon fekszek nyílt lábszár törés után. 3-4 hónapig rá sem állhatok. Olyan unalmas, hogy már nem tudom mit kezdjek magammal. A vasat örülök, ha évek múlva kiszedik a lábamból, szóval érdemes vigyázni rá. Örülök, ha nyáron motorra ülhetek.
Na kíváncsi vóltam mennyire saccóltam mellé.
Nincs két kiló.
Viszont a két gyári dob rohadt nehéz az van vagy 15 kg a kettő.
Ha kuplung nélkül váltasz, akkor mégis hogy?
Azt gondoltam hogy lehúzta a csizmát a lábáról. Legalábbis remélem mert jó szar lehet törött lábbal szenvedni. Lekopogom soha semmim nem tört még el.
Másként tuti nem szakad el.
Változik a villaszög, ha enged az elején, így fordulékonyabb lesz a motor, viszont nagyobb lesz az esélye, hogy nagyobb sebességnél beszitál a motor eleje. 2-3 mm változtatás is már észrevehető különbséget tud okozni.
Alsó lábszáron meg nőtt neki egy ízület szerinted? Vagy mitől hajlott vissza?
Asszony is ezt mondta...már nem a megizélős részt, mert azt motor nélkül is, de aszondta, hogy ha elesek motorral eltöri a kezem
Meg most már hogy éjszakánként alszom és nappal vagyok ébren. Azért hogy van némi ritmusa a hétköznapjaimnak az is sokat segített.
Azt mondják az a lényeg, hogy többet égess el mozgással, mint amit megeszel. Akkor fogysz, akármennyit eszel.
Ha többet eszel mint mozogsz akkor hízni fogsz. Ezért megy vissza, mert lehet hogy lefogy az ember, de megörül ennek és elereszti magát.
Igazából a rossz életmódon kell változtatni. Több mozgás, kevesebb szemét kaja. Minőségi kaják ami nem tocsog a zsírban és cukorban, azokkal nem hízik vissza az ember, akkor sem ha eleget eszik belőle.
Pizzából pl. egy szelet annyi kalóriát tartalmaz ami kitesz egy főétkezést, aztán ki áll meg egy szeletnél? Halból, meg csirkéből meg gyakorlatilag annyit ehetsz amennyit akarsz. Sőt sovány disznó, marhahús is vígan belefér.
Háát, a motor versenyeket sem a kövérek nyerik soha
főleg, hogy a legtöbb motor sokkal stabilabb oldaltámaszon.
Ja, tényleg, én is akarok, a durva hogy lehet is kapni
Szóval igazad van ez csak egy túramotor
Nem erő kell ahhoz sem, csak egyensúly és bátorság :D
Van hozzá emelő motor emelő. Nem kell cipelni magaddal azt mindig, elég a garázsba ilyesmi.
Sportmotoron sosincs.
Ha van is gyorsan le kell szedni, mert az lesz az első ami leér.
Radiális féknyereg mitől jobb?
Csak a felszerelés módja más, illetve könnyebb utána menni a tárcsa átmérő változásnak azzal.
Azért ilyenre gyakorlatilag itt senkinek nincs szüksége.
Ogerg, a sracoknak igaza van. Szorakozasbol menj fel palyara es ne agyald ennyire tul a dolgokat.
A nagyobb teljesitmenyu motort meg megtarthatod akkor is, ha nem tudod teljes mertekben kihasznalni. Most megmondom, hogy soha nem is fogod tudni. Ekkor teljesitmeny kozutra mar untig felesleges. Szerintem. Annyiban jo, hogy biztonsagosabban tudsz pl elozest vegrehajtani.
Szerinted a Zuram miert adta el tobbek kozott s GTS-t? Egyszeruen nem jelentett vele semmi kihivast. Nem tudta kihasznalni a motor tudasat, mert az a 100 LE is untig sok volt a hetkoznapi, utcai hasznalathoz. Nekem sem azert nem akarja engedni a CB1300, mert nem valo nekem, hanem mert nincs ertelme egy ilyen motornak a mi stilusunkhoz. Meg autopalyazni se nagyon szoktunk...
Na varialj szegeny Malacon. Igy lett kitalalva, szeresd mar igy szegenyket.
És annak mi értelme lenne, ha NC helyett Fireblade-et adnának?
Itt sír az összes sportmotoros, hogy nem tud lassan menni, kényelmetlen a sorok között és utas nem ül fel mögé mert kényelmetlen.
Nem mindenki csak arra megy hogy minél jobb köridőket menjen. Más feladatra, más eszköz való.
Nyilvánvaló hogy egy kihegyezett sportmotor, jobb teljesítményre lesz képes, de ha krumplit akarok szállítani akkor egy Barkasz praktikusabb.
Ja basszus, itt a Vecsési tesconál szokott lenni Ferrari, meg volt már McLaren is, meg Lambo, nem tudom, biztos beugrottak kifliért
MEntem NC-vel. NEm mondanám hogy butább, csak másabb.
CBR futómű felkoppan az úthibán ez nem.
Elég stabil és kényelmes utcára. KÉnyelmes az utasnak, jól lehet vele túrázni, elfér a sorok között, nyomatékos is, fogyasztása kevesebb mint a Priusomnak, ja és van egy jó kis csomagtere. DCT váltóval még pedálozni sem kell, csak húzni neki.
Na ez hasznos infó. Nekem 2 éve volt szét szedve itoljára és ilyen apróságokra már nem emlékezem.
Az kell nekem. Gyári Honda egy fos. Ennek ugyan növekszik a fékhatása melegedéssel, de durván változik az adagolhatósága, érzékenyebb lesz az egész...bár ezt is meg lehet szokni, csak rohadtul nyikorog és idegesít :D