Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én meg Iron Maident...
Örülj ha nem küldöm rád a Cane Corso-mat
Ki a faszom beszélt itt munkáról
Motoros remember baszod
Amúgy is a teraszomon iszom s Metallica-t hallgatok
De azoknak nincs is semmijük se család se unoka se motor se hobbi semmi csak a hokedli, ja már az sem...
Lufaszt.
De ugyanezt hallgatom a vén alkeszektol a mellettünk lévő kocsmában.
Én ennyit dolgoztam,én meg annyit.
Simán bekaphatod ha hagyom
Akkor húzz a vérbe vartyogós!
Ja,én óvom mint egy kisdedet
Nagyon buta vagyol
Ez a faterok motoron mivoltregen szappanopera rosszabb mint a pinki agymenese.....
Itt debrecenben volt pár gengsztergyerek akik bemotorodtak s hozták a ZXR-t meg FZR-t bécsből,mi meg csorgattuk a nyálunkat!
Aztán a helyi yardok lehívták az ótópályás sünöket az XJ-kel,hogy tegyenek rendet
Olyan jót is rég röhögtem mikor ezek ,betépve elkezdték tőteni a gépeket a 33-as kivezetőn a sünök meg mentek utánuk az XJ 650-el
Persze azóta én is megkomolyodtam ,meg veszélyes és a qrva anyjukat,stb.
Ezt már beszéltük, senkinek nem a szél hordta össze... vigyázunk is rája-é!
Igen , király volt akkor az ETZ , de gondold el hogy festett alattam akkor egy négyhengeres Suzuki ?! Ha nem ettem is összerakosgattam a pénzt a szarjaimra ! Az első biciklimet a nyári munkán keresett pénzemből vettem ! Aztán mivel soha sem volt , utána tudatosan gyüjtögettem , aztán volt szerencsém kint dolgozni Gabcikovóban a vízlépcsőnél , ami akkor qrva jól jött , kétszer annyit kerestem mint itt magyarországon !
Első perecem egy deluxal volt azt sem feledem flaszteron.
Nem tudom
Az enyém elég makulátlan volt,46000 német km-el vettem!
De mikor elkezdtem feszíteni a tempót tekeredett az atyaúristen is
Amúgy '87-ben kimondott király voltam a 250-es ,tárcsás ETZ-vel csak az volt a baj,hogy sokáig az maradt,meg a pannóniák
Mondjuk a leghosszabb szezonom is azzal volt,azóta sem tudtam megközelíteni.
Februártól,november végéig 28000km
Pedig ennek qrva jó futóműve volt . Miután felújítottam a telót a bólintásgátlóval együtt , meg az egész blokkot , vezérlánc , primér lánc , szelepek , szelepvezetők , csapágyak , karbisor stb . mindent gyári alkatrész . Akkor még nem volt net meg mobil meg GPS stb . Akkor még a Simsont ölbe hordták !
A mi generációnknak nagyon ismerős a ruppótlanság! Mindjárt jön ini mondja a tutit!
Mint említettem elég ruppótlan voltam ,akkor még örültem ha luk van a seggemen és nem esek ki rajta
Az oké, hogy volt lóvé megvenned, de még fotót is lőttél basszus...
Az egy qrva jó motor (volt),de a futóműve pl. a mátrában elég hamar elvérzett!
Beszéltem egy pesti májerrel akinek turbós 750-e volt és ő elmondta,hogy mit kellene tenni vele,de én nem vagyok ilyen türelmes gyerek így ment s jött a következő
Viszont jó pár gépet kipipáltam amit anno felragasztottam a falra és ment volna ez a folyamat még ha nem szól közbe a terep
90 ben vettem !
Naná !
A GPZ 750-re gondolsz?