Itt debrecenben volt pár gengsztergyerek akik bemotorodtak s hozták a ZXR-t meg FZR-t bécsből,mi meg csorgattuk a nyálunkat!
Aztán a helyi yardok lehívták az ótópályás sünöket az XJ-kel,hogy tegyenek rendet
Olyan jót is rég röhögtem mikor ezek ,betépve elkezdték tőteni a gépeket a 33-as kivezetőn a sünök meg mentek utánuk az XJ 650-el
Persze azóta én is megkomolyodtam ,meg veszélyes és a qrva anyjukat,stb.
Igen , király volt akkor az ETZ , de gondold el hogy festett alattam akkor egy négyhengeres Suzuki ?! Ha nem ettem is összerakosgattam a pénzt a szarjaimra ! Az első biciklimet a nyári munkán keresett pénzemből vettem ! Aztán mivel soha sem volt , utána tudatosan gyüjtögettem , aztán volt szerencsém kint dolgozni Gabcikovóban a vízlépcsőnél , ami akkor qrva jól jött , kétszer annyit kerestem mint itt magyarországon !
Amúgy '87-ben kimondott király voltam a 250-es ,tárcsás ETZ-vel csak az volt a baj,hogy sokáig az maradt,meg a pannóniák
Mondjuk a leghosszabb szezonom is azzal volt,azóta sem tudtam megközelíteni.
Februártól,november végéig 28000km
Pedig ennek qrva jó futóműve volt . Miután felújítottam a telót a bólintásgátlóval együtt , meg az egész blokkot , vezérlánc , primér lánc , szelepek , szelepvezetők , csapágyak , karbisor stb . mindent gyári alkatrész . Akkor még nem volt net meg mobil meg GPS stb . Akkor még a Simsont ölbe hordták !
Az egy qrva jó motor (volt),de a futóműve pl. a mátrában elég hamar elvérzett!
Beszéltem egy pesti májerrel akinek turbós 750-e volt és ő elmondta,hogy mit kellene tenni vele,de én nem vagyok ilyen türelmes gyerek így ment s jött a következő
Viszont jó pár gépet kipipáltam amit anno felragasztottam a falra és ment volna ez a folyamat még ha nem szól közbe a terep
Motoros remember baszod
Amúgy is a teraszomon iszom s Metallica-t hallgatok
De ugyanezt hallgatom a vén alkeszektol a mellettünk lévő kocsmában.
Én ennyit dolgoztam,én meg annyit.
Aztán a helyi yardok lehívták az ótópályás sünöket az XJ-kel,hogy tegyenek rendet
Olyan jót is rég röhögtem mikor ezek ,betépve elkezdték tőteni a gépeket a 33-as kivezetőn a sünök meg mentek utánuk az XJ 650-el
Persze azóta én is megkomolyodtam ,meg veszélyes és a qrva anyjukat,stb.
Az enyém elég makulátlan volt,46000 német km-el vettem!
De mikor elkezdtem feszíteni a tempót tekeredett az atyaúristen is
Mondjuk a leghosszabb szezonom is azzal volt,azóta sem tudtam megközelíteni.
Februártól,november végéig 28000km
Beszéltem egy pesti májerrel akinek turbós 750-e volt és ő elmondta,hogy mit kellene tenni vele,de én nem vagyok ilyen türelmes gyerek így ment s jött a következő
Viszont jó pár gépet kipipáltam amit anno felragasztottam a falra és ment volna ez a folyamat még ha nem szól közbe a terep