Szerintem a tempóm nem rossz bár elég hamar kezdek fékezni. Tehát nem olyan nagy durva fékekkel operálok. Lehetne rövidebbre is venni de közúton szerintem felesleges. Majd ha végre versenypályára eljutok.
Jó csak furcsálom kicsit. Ezért gondolkodtam el rajta aztán lehet hogy leszarom végül az egészet és marad ahogy volt. Most úgy is új guma jön nem használt szar.
A villaszög nem változik , a tengelytáv is csak minusz a köbön szorozva kettővel ! Viszont amit érezni fogsz , hamarabb könnyül el az eleje ! Azért mert nem kopik az elsőd ne hegyezd az elejét , felesleges . de ha jól tapad , kanyarodik , fékez , nem kagylós , stb miért akarsz változtatni rajta ?! Meg ha működik a dual rendszered , akkor ne csodálkozz , hogy kevésbé kopik az elsőd , fékezéskor ennek a dolga pont az , hogy levegyen az elsőkerék terhéből , a hátsó javára !
De basszus vagy dupla teljesítményű a motorod mint az enyém. Sokat pályázol nyelezed gondolhatod az is maga hogyan zabálja a gumi közepét miközben az első majd a flaszter felett van.
Erre gondoltam én is. rádőlök én az elejére csak van egy kis logisztikai gondom. Nagy tank mindkét résztvevőn. Rajtam is meg a malacon. Eztán így egy picit necces. Csak hát bár idén használtakon gurultam de az akkor sem normális szerintem hogy egy használt első kiszolgál 3 használt hátsót és a mostani hátsóm mint láttad már megint kuka de az első még egy használtat még mindig kiszolgálna. Ok sok az autópálya ahol nagy tempó mellett az első abroncs szinte egyáltalán nem kopik a hátsó meg annál inkább de ez a kopás így szerintem akkor sem normális.
A súlypontod helyezed ezáltal picit előrébb kanyargósabb részeken nem kell annyira előre dőlnöd a kormányra bár nem hiszem, hogy annyira könnyülne az eleje a tiednek mint egy monsternek. Nálam is simán mehetne lejjebb 20-25 mm-ert de elrohadt hosszúak így is a szipkáim, inkább jobban előredőlök, szinte érezni, hogy mennyivel kezesebb így a kanyarokban. Persze én nem járok pályára majd lehet jól picsán rúg valami profi!
De neked emlékeim szerint Givi-d van amivel alapból nincs is semmi bajom. Nem rossz sisak az de amit eddig én Giviből próbáltam abból az összes nyomta a homlokom.
Feltűnt hogy az első abroncsom kibaszottul nem kopik. magam szintjén jól el vagyok a fordulékonyságával. De már kezd zavarni. HA beljebb engedem a telókat a befogóban. Mondjuk fél fél centivel ezáltal egy picit jobban terhelném az első abroncsot. Gondolom legalábbis hiszen orra dőlne egy árnyalatnyival a motor. Az vezethetőségben általában mit jelent? Mert logikám alapján ebben az esetben egy halvány lepkefinggal meredekebb lesz a villaszög így rövidül az utánfutás és kanyarba döntés esetén kicsit virgoncabb lesz. De nem vagyok benne biztos hogy a logikám helyes. Segítsetek ebben egy picit.
Azt az elrohadt fóliát szedd le róla, valami borzacskó!
Jut eszembe bukó, mondtad, hogy nézegetsz. Amit vettem szentemberbe pinalokkal együtt 42 ropi és nagyon elégedett vagyok vele nakeden. 5 év garit adnak rá, minden van hozzá a legutolsó csavarig utólag is. 2kiló felett semmi rezonálás turbulencia a csupaszon csak vigyor és a szélzaj sem elviselhetetlen visítás, nem kell dugó a füledbe.
A doboztartó konzolt is kicsit átmázolom mert az is viseltes. És remélem jövőre többször is lesz rá szükségem hosszabb utak miatt. Meg a hűtőborítást is visszarakom most már végre. Jó lesz ez meg már várom ezt a részt is. Mert a télen ugye nincs motor de ezt a részét is kedvelem.
Hú most nagyon leharcolt a külleme. De ezt a pár napot már kibírja így. Aztán télen új gumma kötelező kopó fogyó alkatrészek meg folyadékok. Meg lánc meg lánckerék meg minden. Idén nagyszervíz van. Szelephézag szerintem a gyertyákat is kidobálom mert már van azokban is kilóméter. Mindent megkap. nekem egy szava sem lehet. Olajzó. Minden. Lecsontozom a hátát is hogy kivakarjam a dzsuvából. Amit szezonban nem kap meg azt megkapja a télen.
Egyet értünk amúgy is nejem használja a dobozost. Sőt ha nov.1-től 2+2 be kerülök akkor téli járat is befigyel a sherpával. Tegnap elég retyemókos volt az X11.
Milyen sisakot. Vettél?
Én is előtte állok azért kérdezem.
Feltűnt hogy az első abroncsom kibaszottul nem kopik. magam szintjén jól el vagyok a fordulékonyságával. De már kezd zavarni. HA beljebb engedem a telókat a befogóban. Mondjuk fél fél centivel ezáltal egy picit jobban terhelném az első abroncsot. Gondolom legalábbis hiszen orra dőlne egy árnyalatnyival a motor. Az vezethetőségben általában mit jelent? Mert logikám alapján ebben az esetben egy halvány lepkefinggal meredekebb lesz a villaszög így rövidül az utánfutás és kanyarba döntés esetén kicsit virgoncabb lesz. De nem vagyok benne biztos hogy a logikám helyes. Segítsetek ebben egy picit.
Jut eszembe bukó, mondtad, hogy nézegetsz. Amit vettem szentemberbe pinalokkal együtt 42 ropi és nagyon elégedett vagyok vele nakeden. 5 év garit adnak rá, minden van hozzá a legutolsó csavarig utólag is. 2kiló felett semmi rezonálás turbulencia a csupaszon csak vigyor és a szélzaj sem elviselhetetlen visítás, nem kell dugó a füledbe.