Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kb.
Öreg CB-n 4 ujjal, CBR-en egyel fékezek
Persze nem mondom, jók azért ezek a modern fékek, van bennük tudomány, de én mindegyikkel tudok fékezni, ugyan olyan jól, csak szokás kérdése, SBK versenyen meg nem indulok.
Néztél mát delkevic-et is?
Szerintem jól néz ki 1-2
Kész, megőltem a bulit.
A malacon ha gyári a felső villanyak és kormány kialakítás, nem tudod beljebb engedni a telót a befogatásnál mert beleütközik a kormányrögzítő vas öntvényébe.
Szerintem jó dolog a pályázás addig amíg azért mész oda hogy élvezd.
De ha azért mész hogy megtudd hol vannak a határok, szerintem becsapod magad. A közúton ezek a határok sokkal előbb elérnek mint pályán. Szar aszfalt, többi közlekedő, gyalogos, traktoros stb.
A múltkor kukorica csutkákat kellett kerűlgetnem a kanyarban Tardos felé.
Szóval a pályán sokkal jobb leszel mert ezeket nem kell figyelned.
Nézem ezeket a replika csájna dobokat de olcsóbbak az itthoni hirdetések...
Velem még egyedül sem tartok éppen semmit!
Veled tartók
Viszek popcorn-t
Aztán haza kavirnyászok épségben
Euroringen fizess be oszt tanítanak sportolni.
De tényleg ha nem tudom kihasználni és még uralni sem teljesen (Oké most az esetek elenyésző részéről van csak szó) De ezeket a hibáimon javítani sem szeretnék akkor tényleg minek ekkora. Faszhosszabbításnak nem kell. Annak nem sok értelme van.
Jah azt le is mentettem magamnak bent a cégnél szerintem holnap ki is nyomtatom aztán a hétvégén jól megolvasom. Mert kíváncsi vagyok rá.
Ez hülyeség baszki ugye tudod.
Komoly, hogy itthon a digivel is dupláz pedig nem gyenge a sebesség.
Mert a teljesítmény meg van de minél inkább uralni szeretném. Mert bár nem volt baj még sosem, de az eszem tudja hogy a gépben több rejlik jóval annál mint amit én kihozni ki tudok belőle. Hiszen mi a francnak van ekkora masinám ha nem tudom és nem is szeretném használni. Akkor el kell adni és venni egy kisebbet.
Én ha megyek pályára akkor nézőnek max oszt szépen csorgatom a nyálam azt hazamegyek busszal.
Én ha megyek pályára akkor nézőnek max oszt szépen csorgatom a nyálam azt hazamegyek busszal.
Szard le. Olvasd el a pályasulit, meg ami ilyen témában elérhető. Tegyél fel sportgumit és motorozz amikor kicsi a forgalom.
1-2 pályanapon semmit se fogsz tanulni, csak összetöröd a malacot az igyekezetben.
Nem amúgy a véleményeket letojom de az építő jellegű kritikát szívesen veszem. Azért vágyom oda mert minnél jobban minnél technikásabban és igen néha gyorsabban szeretnék tudni menni
Ezt az egész "hogyan legyünk gyorsabb" gorcsoles felesleges.
Menj ahogy akarsz és Szarj másra mit mond.
Semmi többre nem gondoltam csak hogy kapjak egy képet arról hogy én ezzel a vassal hol és hogyan kéne technikát változtatnom. Persze egy sport motorral jobb lenne de most nem azt szeretném elérni hogy én minél gyorsabb legyek hanem azt hogy én a malaccal minnél jobban tudjak együtt működni. És hát a közúti tempózások esetében azért már a felelőtlenül gyors kategóriát elértem és ez egyre jobban zavar. Forgalom gyalogosok bringások lakott területek más járművek. Gondolom nem kell ecsetelnem. No meg a trafipax
Nem, mert a motorod hátráltatni fog. Pályán csak sportmotorral tudnál reális képet kapni.
A motor súlya és felépítése miatt kűzködni fogsz. Mint én a TL-el pedig az könnyebb
De inkább pihentesd ezt a futomű babrálás és kanyartempo dolgot. Vezess ahogy biztonságosnak érzed.
Szeretnék egyszer valami méretesebb pályára eljutni csak hogy ténylegesen fel tudjam mérni hogy hol tart a tudásom. Objektívan. Ahoz meg versenypálya dukál. De azért nem hiszem hogy ezzel a masinával az lesz majd a hétvégi program hogy utánfutón viszem a versenypályára. Talán évente 1 vagy 2 alkalom. Hogy lássam hogy fejlődtem e vagy sem.
Ha lenne tempod kopna az első gumi, és főleg az oldala. Nincs ezen mit ragozni. Ha a gumi kapaszkodik a kanyarban akkor kopik :D
Ha nem sajnálod a vasat , de ezt a mocit pont ilyen dolgok miatt nem oda készítették !