Kb.
Öreg CB-n 4 ujjal, CBR-en egyel fékezek
Persze nem mondom, jók azért ezek a modern fékek, van bennük tudomány, de én mindegyikkel tudok fékezni, ugyan olyan jól, csak szokás kérdése, SBK versenyen meg nem indulok.
A malacon ha gyári a felső villanyak és kormány kialakítás, nem tudod beljebb engedni a telót a befogatásnál mert beleütközik a kormányrögzítő vas öntvényébe.
Szerintem jó dolog a pályázás addig amíg azért mész oda hogy élvezd.
De ha azért mész hogy megtudd hol vannak a határok, szerintem becsapod magad. A közúton ezek a határok sokkal előbb elérnek mint pályán. Szar aszfalt, többi közlekedő, gyalogos, traktoros stb.
A múltkor kukorica csutkákat kellett kerűlgetnem a kanyarban Tardos felé.
Szóval a pályán sokkal jobb leszel mert ezeket nem kell figyelned.
De tényleg ha nem tudom kihasználni és még uralni sem teljesen (Oké most az esetek elenyésző részéről van csak szó) De ezeket a hibáimon javítani sem szeretnék akkor tényleg minek ekkora. Faszhosszabbításnak nem kell. Annak nem sok értelme van.
Mert a teljesítmény meg van de minél inkább uralni szeretném. Mert bár nem volt baj még sosem, de az eszem tudja hogy a gépben több rejlik jóval annál mint amit én kihozni ki tudok belőle. Hiszen mi a francnak van ekkora masinám ha nem tudom és nem is szeretném használni. Akkor el kell adni és venni egy kisebbet.
Szard le. Olvasd el a pályasulit, meg ami ilyen témában elérhető. Tegyél fel sportgumit és motorozz amikor kicsi a forgalom.
1-2 pályanapon semmit se fogsz tanulni, csak összetöröd a malacot az igyekezetben.
Nem amúgy a véleményeket letojom de az építő jellegű kritikát szívesen veszem. Azért vágyom oda mert minnél jobban minnél technikásabban és igen néha gyorsabban szeretnék tudni menni
Semmi többre nem gondoltam csak hogy kapjak egy képet arról hogy én ezzel a vassal hol és hogyan kéne technikát változtatnom. Persze egy sport motorral jobb lenne de most nem azt szeretném elérni hogy én minél gyorsabb legyek hanem azt hogy én a malaccal minnél jobban tudjak együtt működni. És hát a közúti tempózások esetében azért már a felelőtlenül gyors kategóriát elértem és ez egyre jobban zavar. Forgalom gyalogosok bringások lakott területek más járművek. Gondolom nem kell ecsetelnem. No meg a trafipax
Nem, mert a motorod hátráltatni fog. Pályán csak sportmotorral tudnál reális képet kapni.
A motor súlya és felépítése miatt kűzködni fogsz. Mint én a TL-el pedig az könnyebb
Szeretnék egyszer valami méretesebb pályára eljutni csak hogy ténylegesen fel tudjam mérni hogy hol tart a tudásom. Objektívan. Ahoz meg versenypálya dukál. De azért nem hiszem hogy ezzel a masinával az lesz majd a hétvégi program hogy utánfutón viszem a versenypályára. Talán évente 1 vagy 2 alkalom. Hogy lássam hogy fejlődtem e vagy sem.
Öreg CB-n 4 ujjal, CBR-en egyel fékezek
Persze nem mondom, jók azért ezek a modern fékek, van bennük tudomány, de én mindegyikkel tudok fékezni, ugyan olyan jól, csak szokás kérdése, SBK versenyen meg nem indulok.