20 éves az f astrám, egy 50 forintos helyen rohad a jobb küszöb végén. 80ezer volt az órájában ami bármi lehet csak 80 nem most lassan 245 ezer van benne és még mindig fasza
messzi úton 7,5 melóba járva 9-10 litert eszik gázból
ha gyártanák még simán vennék újonnan egy 5 ajtós 1.4 16v astrát melóba járni. 20 év alatt nem költenék többet rá mint most amennyibe kerül egy kettőstömegű lendkerék
Ezzel hasonlóan voltam én is de mikor mentem pár kört ezzel aztán faternak a 2 liter Cmax-ával azért megváltozott az eredeti ... Nekem aztán nem kell guruló olajkályha gondolat. Jó ez csak ne legyen szar. Ahogy az okosok mondanák. Meg valójában amióta motor van nagívben leszarom milyen a kocsi. Van itthon 4 is csak tudnám mi a fasznak. Vigyen el A-ból B-be és ne fázzak benne. Ennyi a többi nem érdekel. Miattam rohadhat meg kinézhet szarul is. Úgy is csak télen a hidegben meg a sötétben használom.
Hát jó de nekem az Fastra meg a Nexia sedán után olyan mint egy komplett sorház. De egye bassza legyen akkor fókakombi. (mondjuk szerintem abba befér a 6 db vákuummatrac.
Szoktam mondani majd akkor lesz gázolajosom ha IFA sofőr leszek! Semmi bajom amúgy velük, csak egyszerűen nem kell, pedig vőm épített már pár szépet a foswágen depóban is volt már többször az autóival.
Én ezt az öreg igencsak viseltes 1,8 TD Focus-t bírom. Ha nagyon rámegyek a fillérbaszásra. Akkor ezt a dög nagy guruló ház méretű karaván Focus-t le tudom rinyálni 4,2-4,4 környékére országúton. De akkor ne akarjatok mögöttem menni mert akkor lakotton kívül 75-80. Néha már ég a pofám olyankor gyorsítok kicsit de simán eljárok vele 5 literrel vagy alatta.
4x jöttek belénk az évek alatt egyszer sem felejtettem még el jelezni sőt asszony sem, a motoron sem és nem is hagyom kint nem kell csipogó. Annyira nem vagyok még vén szaros! Vagy lehet
Fikaáradat majd csak ha megjön Ekime. Ő harap a BMW-s paraszt témára. Nekem mindegy. Amúgy tiédről is lelopták az indexet vagy azt csak a nagy dögökből hagyják ki
Az én piliszka 3-asom az 1.9 benyással ótópályán 150-180 között végig csak a figyelő szemeknél elvéve klímával 1300kg-jával 7.2L/100km. Városban meg 10L ennyi. Nekünk tökéletes az öreg szívó benyás, ja és emelkedőn se köhög! Azt most jöhet a fikaáradat!
Amúgy ki is kéne próbálnom hogy GPS szerint 200-as óra szerinti haladásnál mennyi a valós sebességem. Mert annyit akarok nyújtani az áttételen hogy kb a valóságot mutassa az óra. Én olyan 10%-ra saccolom az óra csalását + irányba.
De egy 8*5 melléképületre való teljes járólap és csempeborítás is befér és bár kissé tuningos az összkép mert erősen leül olyankor de hazahozza. (Tököm tudja úgy 30 csomaggal volt a csomagtartóban. Mondjuk lámpát nem kellett kapcsolni mert csak a fákat világította az utat nem
De ment. Én egyszer 3 személlyel tetőboxal jöttem haza Selcéből vele. Ha nem hajtottad ki a belét szépen el volt olyan 6-6,5 literrel. (amúgy nekem is 1,4 - 44 kW - 60 Le) de tetőboxal ha volt egy ejtő elgyorsult 160 fölé akkor isten az atyám egyértelműen látszott ahogy zuhan az E felé a benzin szint jelző. Kérlelhetetlenül és igen komoly tempóban.
messzi úton 7,5 melóba járva 9-10 litert eszik gázból
ha gyártanák még simán vennék újonnan egy 5 ajtós 1.4 16v astrát melóba járni. 20 év alatt nem költenék többet rá mint most amennyibe kerül egy kettőstömegű lendkerék