Egyszerű mint egy faék. Ebből a szempontból jó. De még a gyujtókalapácsos régi. Nekem olyan volt Asszem NC14 volt motorkódja nem az X-es mert az a trafós. Ez nem volt jó. Persze 1,4 benzin. Mindenhol rohadt főleg a kerékjárati ívben de nem zavartatta megát mikor motorháztetővel toltam a havat. Mikor motortét mosattam mert valahol csepent az olaj de nem láttam simán bemosták a gyújtáselosztót de 1 hengerrel hazajöttem vele. Soha sehol ... azaz de egyszer ott hagyott az út szélén újév napján hajlnali 6-kor mikor jöttem melózni eltört a féltengely. De nem ám akárhogy a belső sukló így járt a motor volt sebesség is de nem ment előre. Az mondjuk nem volt humoros. De 18-19 évesen elvitt A-ból B-be és ha a hülye haver behányt a hátsó ülés elé sterimovval kiverettem aztán hagytam a napon megszáradni és már jó is volt. Tipikus melós kocsi. Végtelenségig tudtam rakni a csomagtartót. Különben szerethető autó. Bár van aki meg utálja.
A FAstra egy nagyon jó kis kocsi. Simán el lehet belőle egy két alkatrészt hagyni és simán működik. Amúgy Az meg nekem kocsi mindegy milyen. A-ból B-be jusson el a többi le van tojva. Én egy Trabival is el vagyok.
azt hittem valami baja van,mert maradt a fighteremből egy komplett alsó-felső villahíd+csapágyak. igaz a felső híd ki van fúrva...
mondjuk ez f4,de lehet passzol...
Még mindig a csoffadt F3-ba kéne beleműtenem a daytona telókat fékkel együtt.
Itt a lényeg hogy az alsó-felső hidat olcsón láttam ebay-en.
De tuti nem kompatibilis az F3 csapágyával (majd leellenőrzöm).
Ha nem akkor ki kéne préseltetni a csövet.És gyártatok hozzá egy kompatibilis csövet esztergályossal,Össze rakatom és íme van egy jó futóművem kevés pénzért.
És most arról beszélek hogy alapból ki kell cserélnem a két féktárcsát a gépen meg a két crom szárat ha marad a gyári setup akkoris.
Így meg lenne egy radiális fékes jó cuccom Kb ugyanannyiból.
vagy heggesztve vagy préselve az alumínium préselve szokott lenni pl r1-es alumínium olyat szedtem ki és vas esztergáltat raktam vissza mert egy gsr750-be lett berakva
Etesd meg ezt mással
Olcsó volt.
Mivel is, opel astrával?
A rögzítését nem tudtam hogy ez hogy szokták.
Vagy tán megvalósítani nem tudod?
mondjuk ez f4,de lehet passzol...
Itt a lényeg hogy az alsó-felső hidat olcsón láttam ebay-en.
De tuti nem kompatibilis az F3 csapágyával (majd leellenőrzöm).
Ha nem akkor ki kéne préseltetni a csövet.És gyártatok hozzá egy kompatibilis csövet esztergályossal,Össze rakatom és íme van egy jó futóművem kevés pénzért.
És most arról beszélek hogy alapból ki kell cserélnem a két féktárcsát a gépen meg a két crom szárat ha marad a gyári setup akkoris.
Így meg lenne egy radiális fékes jó cuccom Kb ugyanannyiból.