Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

10 év hitelre
No meg abba a qusnyadtba nem fér be 6 db 180 as vakummatrac.
Egyszer vezettem Fastra kombit 1.4 60 lóerő, vagy valami hasonló borzalom volt. Utánfutóval 120 volt a vége
Na de fillérbaszás közben megmaradnak a megspórolt fillérek aztán lesz belőle idővel új motor.
Eddig csak azt hallottuk tőled, hogy fillérbaszóskodsz. Aztán neked telik új motorra?
Etesd meg ezt mással
Egyszerű mint egy faék. Ebből a szempontból jó. De még a gyujtókalapácsos régi. Nekem olyan volt Asszem NC14 volt motorkódja nem az X-es mert az a trafós. Ez nem volt jó. Persze 1,4 benzin. Mindenhol rohadt főleg a kerékjárati ívben de nem zavartatta megát mikor motorháztetővel toltam a havat. Mikor motortét mosattam mert valahol csepent az olaj de nem láttam simán bemosták a gyújtáselosztót de 1 hengerrel hazajöttem vele. Soha sehol ... azaz de egyszer ott hagyott az út szélén újév napján hajlnali 6-kor mikor jöttem melózni eltört a féltengely. De nem ám akárhogy a belső sukló így járt a motor volt sebesség is de nem ment előre. Az mondjuk nem volt humoros. De 18-19 évesen elvitt A-ból B-be és ha a hülye haver behányt a hátsó ülés elé sterimovval kiverettem aztán hagytam a napon megszáradni és már jó is volt. Tipikus melós kocsi. Végtelenségig tudtam rakni a csomagtartót. Különben szerethető autó. Bár van aki meg utálja.
Cégautó.
Olcsó volt.
TL a második legjobb motor a világon
Azt mással etesd meg, hogy jó autó
A TL-re gondoltam
A FAstra egy nagyon jó kis kocsi. Simán el lehet belőle egy két alkatrészt hagyni és simán működik. Amúgy Az meg nekem kocsi mindegy milyen. A-ból B-be jusson el a többi le van tojva. Én egy Trabival is el vagyok.
Hát ha Te a kocsival próbálod a férfiasságod növelni akkor tudlak sajnálni
Mivel is, opel astrával?
Igen metroszexuális ótó.
A suzukit nem értem egyedül
Naggyából tudom.
A rögzítését nem tudtam hogy ez hogy szokták.
Na bassza meg, ugyan olyan motor, ugyan olyan autó. Van izlésünk na
Van ottan kuplung csak valami hárombetűs kezeli atóóómatatikusan
Én a káskájban is kuplung nélkül váltok
Akkor meg mind gondolkodsz?
Vagy tán megvalósítani nem tudod?
azt hittem valami baja van,mert maradt a fighteremből egy komplett alsó-felső villahíd+csapágyak. igaz a felső híd ki van fúrva...
mondjuk ez f4,de lehet passzol...
Még mindig a csoffadt F3-ba kéne beleműtenem a daytona telókat fékkel együtt.
Itt a lényeg hogy az alsó-felső hidat olcsón láttam ebay-en.
De tuti nem kompatibilis az F3 csapágyával (majd leellenőrzöm).
Ha nem akkor ki kéne préseltetni a csövet.És gyártatok hozzá egy kompatibilis csövet esztergályossal,Össze rakatom és íme van egy jó futóművem kevés pénzért.
És most arról beszélek hogy alapból ki kell cserélnem a két féktárcsát a gépen meg a két crom szárat ha marad a gyári setup akkoris.
Így meg lenne egy radiális fékes jó cuccom Kb ugyanannyiból.
Gondolom elkezdi a tuningot azon a csodán
milyen motor? az F4?
simán szét lehet préselni( általában)
vagy heggesztve vagy préselve az alumínium préselve szokott lenni pl r1-es alumínium olyat szedtem ki és vas esztergáltat raktam vissza mert egy gsr750-be lett berakva