Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg amúgy is nekem egy halom olyan dolog van a malacon avagy inkább nincs ami tök logikus meg hogy nincs rajta csak a bajom van vele de így tetszik a szememnek. Hát mit tegyek ez van. Ezért nincs láncvédő burkolatom. Így tiszta retek a farokidom alja, de a szememnek akkor is így tetszik. Lámpát cseréltem így az összes eddig a lámpa búrában lévő elektromos kötés szabadon van a lámpa mögött. De így tetszik. Ha nem használom a dobozokat leveszem a konzolt is mert nem tetszik a szememnek pedig bár nem macera levenni de akkor is csak baszom el vele az időt.
2 év alatt 20 kg? lehet vmi para van velem, de én 2-3 hónap alatt letudok adni 10-et de persze mindenki más ebben is
Nem csak te szereted a hasad
Csak rajtam nem látszik, hááá e vannn eeee

Mellesleg elszálhatna már ez a köd a pitábaa
Du.n még gurulhatnékom van
így van! olyan mint a szoftver fejlesztés, sosincs vége !!!

tavasszal megyek "tesztelni az appom" májusban kezdődnek a versenyek
Biztos majd ha leveszem kiderül.
Feltehetőleg üreges, így nem annyira nehéz
Nekem olyan súlyos vasdarabnak tűnik. Persze sosem volt levéve így nem tudom megmondani. Csak úgy ránézésre saccoltam. Nagy vaskos tömör anyagnak tűnik így a motoron.
kár=jár
Tudom tudom. rajta is vagyok a projekten olyan -20-nál járok az utóbbi 2 év alatt de még 20 jöhetne. Egyszerűbb az élet úgy. Szóval folyamatban van ez a projekt is de hát mit csináljak ha szeretem a hasam. Meg a finom kajákat és mindemellé lusta vagyok mint a dög.
A pályagép építés is egy véget nem érő dolog. Mindig lehetne, könnyebb, erősebb, és jobb.
Aztán hogy van-e értelme a mi szintünkön.
Nem kár érte pacsi, ha jobb kört mész a Pannónia ringen.
hát 10 kg semmiképp sztem nagyon max 2-3 , d elehet hülye vagyok
igazából el kell dönteni, mi ami első körben fontos, mert ennyi mindent nem lehet, max majd az évek alatt, majd...
Nem túl nehéz. Szerintem 1 kg körűl lehet a súlya.
Végül is gondolja bele, ha leadsz 30 kg-ot akkor milyen állatul fog menni, megállni, és kanyarodni alattad a malac
még ha pályázni megyek ki vele, megértem ezt a hozzáállást, de akkor pályaidom is kell , meg szarakodni... egyébként őt pályázásra használták eleinte. De nem fogok szarakodni, jövőre lesz pályamotorom is, megyek mamizni is.... tervben van, aztán majd alakul vagy ne,m vagy másképp, ami jön ...
a lófaszt, nehogy már ezen múljon.... így tervezték... ( most speciel az enyémről beszélek) az én súlyom meg egy vicc, az a kis 60 kg ruhával együtt...
Végül is gondolj bele. Tömör acél (vagy vas tököm tudja) az enyém is tipp alapján valahol olyan 10 Kg lehet, a malac meg 250~260 Kg ha leveszem akkor csökken az össztömeg úgy kb 5%-ot ami azért nem kevés. A súlypont is tolódik ami segíthet. Majd kiderül. Ha leveszem majd kiderül.
Egy szint után már csak ballaszt súly.
Hát most hogy elvileg a holt szezonban bekerül a láncolajzó lehet én is leveszem. Mert eddig csak azért kellett hogy a lánc kenése egyszerűbb legyen de ha ezt a gondot megoldom az új cuccal értelmét veszti a középvas.
a pannónia ringen is láttam olyat...
akkor csak nekem ilyen "függőség "
Nekem is leért kanyarban a középsztender.
Hazamentem és leszedtem. Azóta nincs.
Nagyon nem hiányzik.
na igen ... de hasznosnak hasznos lehet az is, hát nem mindig minden külcsin Uraim egyébként nekem is kéne vennem azt is.... nyeregtáskám van csak
Az valami fergeteges. főleg ha nem szövet cucc hanem rendes keret dobozzal. láttam már olyat. Mintha egy szupersport meg egy mondjuk egy Goldwing szerelem gyereke lenne.