Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mé túradobozzal szebbek? Valaki mégis tesz rá
Jah csak azt meg szar cipelni. Amúgy arra pl kibaszott hasznos a középvasam hogy nagyon szűkös helyen is meg tudjam forgatni a malacot. Mert bár láttam olyat is aki az oldalvasra billentve megfordította de én azt nem tartom kellően erősnek ehhez a projekthez.
letisztítom*
Az meg hogy hasznos az egyértelmű. Csak hát meg kell legyen a helye. Enyémen tiéden van helye TL-en Fireblade-en de még a Cb1000R-en nincs helyen. Meg ténylegek kibaszott hülyén mutatni egy szupersport GP pályáról utcára átrakott 200 lovas versenymasina az aján egy lóbaszó nagy lötyögő vasdarabbal
Létezik kerékemlő
így igaz! Ez is igaz... jó hát mindenki abból indul ki, ami neki van
ez nem szépségről szól, hanem a hasznosságról néha gondolkozom, hogy azt is letisztítóm, meg az oldaltámaszt de ennyire alapos már én sem vagyok motornyalásban , pedig le kéne már
ne feledd neked Túrasportod van. De osztott üléses sport motoron még helye se igazán van és még szerintem után gyártva sem kapni hozzá. Pl asszem a korabeli ZXR -eken sem volt. Bár erre nem igazán merek pénzt tenni.
Nekem a TL-en az oldaltámasz kihajtója érte el az aszfaltot kanyarban. Feljebb akartam hajtani aztán letörött, azóta nincs ilyen gond
igen, max ennyi hátránya lehet kb, de egyébként meg sztem nagyon szükséges, szerelni, szexelni is , motort nyalni is, számomra nélkülözhetetlen kellék egy motorról
Néha még én is szívok vele. Hasznos meg minden. Nincs azzal baj. Nagyon látványosan nem is rontja az összképet. De mikor bedőlve van egy negatív irányú hullám mint pl báványoson. Akkor a lassan kilágyuló rugó ami felhúzza a helyér enged némileg a gravitációnak és meglendül lefelé és az kibaszott hülyén hangzik mikor egy pillanatra eléri az aszfaltot. Mert annak nagyon más hangja van mint bármi másnak.
az RR-en baszott jól nézne ki...
de akkor az úgy tényleg szívás nekem egyébként alap, hogy az legyen - de kinek mi(k)
ennyire azért én sem. meg elmagyarázták anno a vw-nál mikor dolgoztam,hogy a Passat nem kaphatja meg amit az A6,mert akkor nem vennének A6-ot,az A6,amit az A8,stb
én nem is erről beszélek. de egy fordított teló,(ha nem is állítható elektronikusan,vagy okostelóról) azért beleférne. ha már tudjuk,hogy a radiális fék jobb,miért nem az van már minden motoron? nem drágább...

tudom,nyilván a blankoltfaszúak ötlete ez is. mint a telefon...a megapixeleket,meg a gigabájtokat is egyesével adják el.holott simán lehetne csilliárd gigapixeles kamerájú ugyanannyi bájtos memóriával gyártani...
enyémen van, hogyne lehetne
Nagyjából így van.
Nem megy 200-at, talán 180 kihozható belőle, egyik lányom pasijának az van a 750X, kényelmes és könnyen vezethető, de az 58 ló nem nagy erő.
Egy sportmotoron középállvány?
menet közben?

van rajta közép standard?
Olyat még sosem tettem. Még a végén felborulna a motor
Nálam válóok lenne ha az asszony elkezdene motorozni, és vele kellene csattognom túratempóban állandóan Jobb az ha mögöttem ül.
főleg ha szexelnek is egy jót rajta
Így van de nincs is ezzel szerintem semmi baj. No meg nem kizárt hogy akin így megy el egy NC-vel az asszonnyal az szombaton ezt csinálja Vasárnap meg az asszony otthon marad vagy épp a férj ma már a franc se tudja. És a garázsból nem egy NC lesz kitolva hanem CBR1000 RR aznapra és kezdődik az őrjöngés.