Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Főleg a motorgyártók
De megvették azt az sv-t és ez a lényeg. aztán meg megvették a jobbat is. Mindenki jól járt.
Dehogy venne, annak a motornak az árnyékától is öszeszarja magát. Nemhogy felüljön rá.
Ugyanilyen elvek mentén gyártódott az SV650 is.
Oszt gyakorlatilag mindenki mást vett egy idő elteltével.
Ráültek,kipróbáltak mást is.
Ja, de akik nc750-et vesznek, azok kb. elmennek a barátnővel kerülne egyet szépen kresz betartva. Aztán megvolt a szabadság érzés me a lobogó haj, a Hondának meg több pénze van a a Moto gpre, meg a fireblade fejlesztésére. Ennyi Ki a fenét érdekel, hogy nincs rajta állítható öhlins. Senkit. A boldog párt tuti nem
Venne az a réteg fireblade-et meg s1000XR-t de spúr hozzá.
Meg azért szerintem még ha olyan buta is pl a példánál maradva NC750 futóműve és fékei. Attól még pályán szerintem ha kell meglépi a 200-at is. az építése miatt be is lehet vele dőlni. az meg hogy nem ezzel tartják a Pannónián az amatőr körrekordot az meg szerintem nem baj. Viszont egy szarabb jellegű úton sem rázza ki az ember fogtömését cserébe
Nem drágább előállítani de jóval drágább eladni. A mai fogyasztási társadalomban a minnél nagyobb haszon elérése a lényeg minnél kissebb bekerülési költség mellett. Egy sima egyszerű teleszkóp ami nem állítható nem úrtechnika azért biztos hogy olcsóbb mint egy huzó és nyomó feszítés álítására alkalmas akármilyen fordított teló. Franc se tudja már mennyi féle fajta van. Így hogy buta cuccokkal van összerakva kerül 4 millába a boltba 2 millába a gyártónak van 2 milla haszon . Ha úrtechnikával pakolod tele a piac nem fogjamegvenni 8-ért csak 5 milláért mert áldoz valamennyit a minőségre de a végtelenségig nem megy el mert még mindig csak NC750-ről beszélünk. Viszont a gyártónak 4 millába került a sok szar amit belepakolt tehát te piacként jól jártál mert egy picivel drágábban űrtechnikát kaptál a gyártó meg szarabbul járt mert 2 milla helyett csak a felék akasztotta le rajtad. De ő gyárt ő szolgál ki téged így ő szabja meg az árat. Neki meg a minnél nagyobb bevétel a lényeg.

Az az utópia hogy a piac szabja meg a keresletet soha de soha nem létezett. Mindig is a gyártás mondta meg neked hogy te mit akarsz. Szarabb a futómű mint egy szupersporton. rámegyek a szabadság érzésre meg csapok a nyeregbe egy reklámon egy boldog párocskát lobogó hajjal napszemüvegbe és máris le van szarv a futómű. Tetszi szép és lehet vele haladni lobogó hajjal. Kész is a marketing blabla.
Annak a rétegnek aki azt veszi tökmindegy mi van rajta. Elcsettegni A-ból B-be 90-el bármi megteszi.
Meg mi a francnak annyira túlbonyolítani. Ha jól emlékszem annyira azért nem voltak sikeresek ezek az extra fékrendszerek.
Ha egy NC úgy megy,úgy néz ki,úgy fékez és úgy kanyarodik mint egy fireblade akkor ki a tököm adna ki pénzt egy fireblade-re?
Mert olcsóbb, egyszerűbb, és több rajt a haszon. Nem jótékonysági szervezet a Honda, hanem a profit a lényeg.
de azt magyarázd el nekem,ha valaminél jobbat már kitaláltak,akkor miért a szarabbat teszi bele? pl futómű,fék... pedig nem drágább előállítani...
én majd mostanában cserélek fékbetétet...
annyinak mértük...
Engem forma alapján megfog. Szépnek szép. De úgy gondolom hogy az ilyen túragépek. Amibe nézőpontom alapján minden beletartozik ami a célgépek közül kilóg tehát nem szupersport mert az versenypályára való inkább meg nem enduró ami meg földútra való. Tehát minden olyan amit a gyártó A-ból B-be való eljutás érdekében készített azon szerintem nem baj ha nem vonultatja fel az újdonságainak teljes arzenálját. Legyen használható robosztus és tartós. Mert aki pl egy ilyen NC750-est megvesz az vélhetően nem a motokrossz pályán való minnél nagyobb ugratásokra fogja használni és nem is arra hogy a szupersportokkal versenyezzen a Pannónián. Hanem arra hogy az alpokban a vagy a Tátrában vagy bárhol ha reggel felül 5 fokban a nyeregbe elfordíts a kulcsot és menjen és ha jön egy kanyar azt be tudja venni. És ne azon kelljen gondolkodnia hogy vajon elég e a guminyomás vagy mennyit állítson a telókon hogy sportosabb legyen. A léányeg hogy gond nélkül menjen és élvezze.

Éppen ezért jóval butább benne az elektronika butább a futómű. De viszi a szerkezetet halad működik és baszik tönkre menni. Ezzel persze nem azt mondom hogy az ilyen olyan cuccok nem fergetegesen jók de az ABC-be kenyérért nem ferrárival mész. Mert felesleges. Na jó a fagyizóba azzal kell menni de az egy másik világ.
De miért pont 172-t?
Csaak??
Akkor most guglizz rá hogy néz ki egy nc750.
Nem értettelek félre. Csak a 15 éves technika résznél jutott ez eszembe mert hogy a malac pont 15 éves. És igen elismerem az első futóművön lenne mit módosítani. Mert kicsit butuska az a része.
A tömeggyartottról beszélek, a mai hondákr. Nc sorozat és társai,m.
Hát nem. Elvileg lehet. De biztos vagyok benne hogy fog a hátsó fék közben szóval nem egészséges dolog. Max úgy mint a csopperesek. Falnak támasztva az első kereket
akkor gumit égetni sem könnyebb vele
a régi robogómmal minden reggel úgy faraltam be a melóhelyen a szokott helyére. népes kollégasereg várta az érkezésem ,hogy tudjanak röhögni,ha esetleg elkottázom. lecseréltem a robogót erre,ami van. ez is kombinált fékes...nem tudom hogy nem takaróztam be első nap,de onnantól megszűnt a bemutató reggelente
Hát ne érts félre csak egy részletet emelek ki a mondatodból. Nekem a Hondában ez a furcsa három fékmunkahengeres rendszer van beépítve. Műszakilag szép megoldás egy nehéz motoron órisi nyergekkel és ABS nélkül. (Tudom Jano hogy azzal jobb lenne de ebben nincs) Viszont ez a rendszer szerintem az egyik legjobb azok közül amelyek ABS nélkül készültek. Perverzül rövid tud a féktáv lenni. Pedig dög nehéz a masina.
Gyorsan nagy vonalakban. Minden tárcsán 3 dugattyús úszónyergek vannak. Elöl és hátul is. Első fék behúzására az első nyergek szélső dugattyúi működnek azaz nyergenként 3-ból 2. A bal oldali nyereg egy amolyan torziós karon van ami a fék hatására engedi forgásirányba mozdulni a nyerget amely így egy újabb fékmunkahengert mozgat ami a hátsó féken ugyan csak a két szélső dugattyút mozgatja. Így erősebb fékezésnél csak az első fék használatával is elöl és hátul is fékezek. Bár az igaz hogy a fékhasználati sorrend fordított de mindez olyan gyorsan történik hogy szinte egyszerre működik ilyenkor az összes fék. A hátsó pedállal pedig fixen működtetem az összes nyergen a középső dugattyút.
Azért szerintem ez egy kivejezetten szép műszaki megoldás. Oké hogy nem versenyzős technika mert így a hátsó fékkel való ív szükítés nehezebb De ettől függetlenül egy nagyon barátságos és jól adagolható komoly féket kaptam ABS nélkül ami még ezt a 2,5 mázsás dózert és kellően hamar megfogja. Okés fékolajat cserélni az irányváltó szelep meg a harmadik fékmunkahenger miatt nem feltétlenül egyszerű. Főleg ha beszarik a szelep az ülés alatt.
Márkán belül is vannak különbségek, például egy 2005-ös cbr féke tök más, mint egy hasonló korú gixeré. Pedig nissin-tokico páros van mindkettőn.
Másak a dugattyú átmérők, a betét nagysága, és a hidraulikus áttétel. Tudom, mert lemértem.
Szóval ez ilyen...