Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom, mert én nem foglalkozom a tömeggyártott típusokkal, kipróbálás szintjén se nagyon ülök fel rájuk. Nekem a motor az a sportmotor. A többit meg leszarom.
Cb1000r is egy gyalázat ilyen szempontból, de nekem ez nem érdekes mert nem akarok olyat venni
De azt semmi sem pótolja, az elektronikák sem. azok megveszik az xy motorokat és boldogak, nem véletlen hogy a mai hondák milyen csúcsminőségüek, a 15éve fejlesztett futómű fék páros van bennük... persze most a tömeggyartott típusokra gondolok.
Van akinek a bab is hús csak olcsó legyen.
Biztos így van nem kétlem. Csekély ilyen jellegű tapasztalattal és igen alacsony utánaolvasással az a kép alakult ki hogy a Nissin sem a vásári bazári polcok gyermeke. De azt el tudom fogadni hogy a brembo jobb ennél. Egyenlőre a képességeimnek bőven megfelelő a Nissin is Ferodo betéttel.
Ki írta, hogy nem jobb?
Jobb, de nem annyival, mint amennyivel ti gondoljátok.
Az emberek rutintalanságát sem pótolja.
Faszom tudja. 172 métert gurult első keréken az 1000RR. Akkor adagolható, nem?
Na abba hagyom az írást, korán van, túl sok a hiba
A realitás az hogy a brembo jobb, nehéz elfogadni annak akinek nincs, de a brembo a jobb. Utcára sportos vezetéshez.
ezt megjegyzem magamnak és ha eljön a csere ideje akkor lehet hogy egy ilyet választok majd következőnek.
De ha adagolhatóbb a bremboval akkor miért a bissin van rajta ?
Akkor olvasgass el teszteket. Nagyon nem azt írják, hogy a feláras brembo annyival csúcsszuperebb lenne. Van különbség, de maradjunk a realitásoknál.
A brembo SA nem eszi a tárcsát, és nem kell melegíteni. Az egy jó alternatíva utcára. Én azt használom, és több ismerősöm is. Megelégedéssel. Persze egy keményebb szerpentinezésnél már némileg csökken a fékerő, jobban kell húzni a kart. Valamit valamiért.
Csak az a vaj hogy a brembo alsó polca is jóval magasabb mint a tokico felső polca :D ezen nincs mit szépíteni. Biztos van a japánok ak is jó féke pl a yamahaé jó meg mashol is biztos vannak jó fékek, azért egy ezres gépre nem rakhatnak szart. Na de egy brembo az brembo, ennyi. Pivot tavolság meg az adagolhatósag amit nagyon tudnak.
Nem tudom pontosan milyen kikértem a szerelőm véleményét mert olyat akartam ami meg is állít rendesen de közben a tárcsát sem bassza szét. Mert tudtommal van valami olyan széria abból ami zabálja a tárcsát. Minden esetre jó faszán fog legalábbis nekem elég. Bár egy versenypályán egy komolyabb pilóta tuti ki tudja hozni a béketűrésből. És úgy látom igazán a tárcsát sem zabálja. fogyni ugyan fogy de így egy szezon után még van benne élet bőséggel. Meg ugye ezek a betétek rohadt nagyok. legalábbis szerintem. Kevés ennél nagyobb felületű betétet láttam eddig. A hátsó esetében meg különösen. Így a nagy felület kellően nagyon fékerőt produkál.
Remélem ferrodoból nem a organikus van . Nekem a Tl-ben most olyan van (eladom így leszarom az egészet), és hátt.. eléggé kell húznom, hogy megálljak vele. Kész életveszély. Persze azzal legalább emese sem esik pofára
Reggelt. látom fék a téma. Én nem emlékszem nálam milyen betétek vannak. Asszem Ferodo betétek vannak benne de hogy abból milyen arról fogalmam sincs. A malacon meg még azok a böszme nagy Nissin nyergek vannak elöl hátul. Sőt asszem hátra méretben ugyan az a betét való mint előre csak egyel puhább megy bele gyárilag. De átillik az első betét hátra és fordítva. Hülyének is szoktak nézni a boltba mikor 3 pár fékbetétet kérek.
Van otthon egy ducatiról 1198-ról kukázott brembo főfékmunkahengerem. Az áttételezése ugyan az, mint a cbr-en lévő NIssiné. Fékhatásban nem ad semmivel sem többet, adagolhatóságban van némi plussz különbség, de nagyjából ennyi. Visszaraktam a gyárit. Neten is nagyjából ekkora különbségeket olvastam. Egy alsó féknyeregnél is kb ekkora különbség lehet. Fontosabb a betét, tárcsa viszonya.

Sokkal jobb féktuning ha a kart a végén húzom, és nem a közepén. Erőkar és fizika ugye...
Régen a 650-es egyhengeres honda csettegőmöm is brembo fékek voltak, ráadásul arany színben . Nagyon harapott
Azt mondtam már hogy az MZ-ben s Brembó a gyári?
Akkor nagy fiú vagyok hogy van Brembó fékes motorom?
Brembo fasza gyártó, de nyilván nem sikerült megoldani, hogy a fasza fékük beépítésétől jobban tapadjon a gumi
Innentől az emberek 99.9%-nak csak megszokás kérdése, hogy mekkora erőkifejtéssel kell a féket húznia.
A maradék SBK pilótának meg indokolt a csúcsteljesítményű fék kezelhetőségtől függetlenül.
Ez a dinamó sokkal jobb volt, mint az utána jövő modern vékony vackok. Alig volt ellenállása.

A fék meg olyan volt, hogy behúztam és úgymaradt amíg meg nem álltam
Azért ami a te motorodban van az még mindig az alsó polcos brembo.
Amúgy meg miről is vitatkozunk?
Elmúlt napok videói bebizonyították, hogy az átlagpolgár pofáraesik az úszónyerges szarral is. Brembohoz is kénytelenek a gyártók ABS-t meg ilyeneket adni. Lehetőleg nem kikapcsolható változatban.
A gyorsváltó is kell a parasztnak, mert nem tud 40 évesen kuplung nélkül váltani
Szóval csodálkoztok, hogy a Japánok nem adnak ki SBK gépet utcára? A halott vásárló nem hoz pénzt
Aki meg sportolni akar bemegy a boltba és bevásárol brembo-öhlinsből. Aztán abból is megveszi a felső polcos.

Én se mondom hogy el vagyok ájulva a cbr fék-futómű párosától, de még pályán is egy darabig nem ez lenne a gyenge láncszem.
Igen , de mi ezt is tuningoltuk , a sárvédő merevitőbe visszahajlítottunk egy karton papírt , ami a kormányra volt kötve madzaggal , a küllők meg verték a másik felét , kerepelt mint a büdösrosseb az egész lakótelep nagy örömére . Na ez volt az ABS korai előde , csak akkor mi még nem is tudtuk hogy a jövő blokkolásgátló jeladóját találtuk fel . És mint minden forradalmi újítást üldöztek , ezzel is menekültünk a körzeti rendőr elől akár csak a csapágyas gokarttal !
Ez állat! A második kèpen lèvő fèkes bringa volt mèg nekem is, bruttáále!
Osztom
Ennyi elektronika, meg első fék elég is
Próbálj ki egy brembo fékes motort aztán utána ugorj neki ennek a megszokás dolognak...