Azzal gyakorlatilag a telóban lévő levegő mint rugózó elem előfeszítését állítod.
Hátránya, hogy ha nem a végütköző hanem az olaj fogja meg a felütő telót, akkor szó szerint kirobban a szimering a helyéről...saját tapasztalat....és mind az arcomba
A kettő teljesen mást eredményez. Nyílván mindenki tudja, hogy mit kéne, meg még egy öhlins brembó is kéne előre, de szerintem annak a gs 500-nak tökmindegy.
Öreg is megmondta, hogy akkora test cipeléséhez nem ilyen motor való
Másik, hogy intercomot is néztem akkor már, de hasonló káosz.
Teszteket olvasva kb bármelyik nevesebb cucc elég jó arra amire nekem kell, de nem tiszta hogy akkor ezek hogyan kompatibilisek egymással?
Elvileg mindegyik azt mondja, hogy tud kapcsolódni más gyártó cuccaival, de aztán kiderül hogy mégsem. Nincs sehol egy YT videó sem, vagy egy táblázat ahol ezt le meri írni valaki, hogy pl a SharkToot csatlakozik az Interphone F5-el.
Túl nagy a szabadság ott, már inkább anarchia mint szabadság, ezért elaprózott minden közösséget és még nyakon is öntik langyos fossal az FB oldaláról.
Nem véletlenül életképesek úgy ahogy még ezek a klasszikus formátumú fórumok, mivel ezeknek van egyáltalán valamiféle közösség összetartó ereje.
Legnagyobb motoros élet addig volt, amíg egyetlen számottevő magyar motoros levelező lista volt az országban.
Persze nagy változás nincs, ugyan ezek a semmitmondó témák mentek akkor is mint itt
Akkoriban még az emberek 99%-a a MadMax filmekben látottakkal azonosított minden motorost aki Simsonnál komolyabb motorral ment, mi meg a szezonzáró túrán voltunk vagy 100 motorral. Beálltunk egy hipermarket parkolóba és ránk hívták a készenléti rendőrséget, igazoltattak, meg akartak cseszni minket engedély nélküli gyülekezésért, mind a 100 motoros váltig állította hogy önállóan túrázik, csak hát véletlenül futottunk össze rendőr röhögött egyet, látta hogy nem akarjuk szétverni a tescot, és jó utat kívánt, a biztonsági őrök meg addig elbújtak a fülkéjükbe
Ja állítólag vannak facén motoros csoportok. Én nem tudom, Tasit, meg dodort követem, aztán ennyi ott a motoros aktivitásom Mivel a cégben tiltott oldal így főleg nem lépkedek fel mobilról.
Nem dobták ki,csak gondolom megunta!
Kutyáék meg mindig is köcsögül álltak hozzá az oldal üzemeltetéséhez!
Szerintem a FB előretörése is benne van abban,hogy egy normális galériához sem szól hozzá 3-4 embernél több!
A "fészen" zajlik az élet,állítólag
Én meg oda nem megyek így marad a langyos szar
Vele együtt elég sokan eltűntek innen. Igaz őt kidobták Helyette most csajok vannak. Nincs bajom velük, de messze nincs annyi közük a motorozáshoz. Kutyáéknak ez kellett. akkor basszák meg Tavaly még sokkal nagyobb mozgás volt a gixxer, vagy TL topikban. Most semmi. Én is max ide írok, de azt is csak mert nincs kivel motoros témázni a melóhelyen Elmúlik majd ez is.
Nem volt idevaló,mert nem egy taknyosképü nethuszár, nem egy kirakatember. Néhányszor volt szerencsém pályázni vele, hát amiről beszélt, azt még jobban csinálta. Pályanapokon adta a köröket szorgalmasan.
Mármint innen vagy Lavamünd felől felfelé? Én innen szeretem, van a tetőn egy két olyan ív hogy 160-200al lehet húzni. Lavamündről felfelé nem szeretem, a nagy szűkeket meg a beláthatatlanokat sem szeretem. Lefelé viszont van egy baszott jó videóm ahogy a oanigales sracot követjük es csidalkozunk hogy na ennek mi a faszért kellsportmotor
intercom engem is érdekel már rég, na majd erről is beszéljünk egyszer
jó reggelt!