Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nekem most többet mutat, de legalább jót tesz az egómnak
Én most nyújtani szeretnék az áttételen úgyhogy én most előre adok neki +1-et. Azzal talán nyúlik az áttétel annyit hogy pontos lesz a sebesség mérő. De a biztonság kedvéért veszek egy helye méretű első lánckereket ha netán nem jönne be. Ha már kifizettem enni nem kér utána.
Jajj azt ne is mond. Fater régi 400-as burgonyáján volt leszilikonozva az ülés mikor megvette fél évig mindin fékezésnél le akartál előre csúszni az ülésről
Szo-szo de hát egy HONDA-ról beszélünk ezért................................
Azért az ezres +3 -as hátsó fogaskerékkel már gyorsulgat
Nembaj, majd a gyorsváltóval megtapasztalod
Kend be olajjal az ülést, vagy szilikonnal
Hát ha megéljük a haverokkal akkor lesz miről beszélni
Bár suhanc korunkban nem egy rendőrös, biztonsági őrös eset volt, meg otthonról elcsórt autó, motor
Most elkezdtem összegyeztetni a cbr gyorsulását és ezt a hátracsúszást.....................................
Jó persze érthető meg nem fog elhagyni a motor. Csak úgy érzem mert persze sosem próbáltam hogy a gyorsításnál a pilótára ható erők ellen dolgozik a lába váltáskor nem pedig azt kihasználva, meg persze lassításnál is. Ebből indultam ki csupán. De most már értem.
Azért van lépcsős ülés, hogy az megtámasszon gyorsításkor, nem a váltókarba kell kapaszkodni :)
Gyerekkoromban a Jawa Mustangon is így, fordítva voltak a sebességek - nem hiába, ízig-vérig sportgép volt!
Annyira nem, csak korábban kezdtem motorozni, mint azt a kressz megengedi . Sajnos nem elég korán, így nem lettem rossi ellenfele
Nekem csak azért volt fura mert ugye az erők úgy hatnak függőleges helyzetben hogy mikor gyorsítás a lábfeled felfelé kívánkozik mivel hátrafelé "csúszol" a motoron fékezésnél meg ugye lefelé mert ugye előre felé tolódsz a motoron a lassulás miatt ezért hétköznapi motoros szemmel az ilyen irányú mozgás tűnik természetesebbnek de erre a hely kérdés dolog nem is jutott eszembe.
Kiporgesgatlo és ABS nincs?
Jah így már értem. Hiszen fülig döntve vissza már úgy sem fog váltani de kigyorsításkor még fülig van döntve így magasabban van a lába és befér még az aszfalt meg a motor közé. így már értem erre nem is gondoltam. Mondjuk nem véletlenül mert ezzel a problémával aránylag kevésszer futottam össze Köszönöm a felvilágosítást ma is tanultam valamit
A versenyzők 99,9%-a fordított váltót használ. Sokkal könnyebb vele az élet a pályán. Persze gyorsváltóval egybekötve.
Egyszerű, kanyarban, fülig döntve, nem tudod alátenni a lábad hogy felválts, ezért van fordítva, hogy kigyorsításkor tudjad taposni.
Én szerintem ez nagyban függ majd Ekimééktől. Ha nagyon motorozás felé lesz terelve akkor Ini veled értek egyet. Ha meg nem csak hagyják hogy az tetszen ami neki akar szerintem olyan 10-12 évesen kezdi majd érdekelni és onnantól meg lerugdalni sem lehet majd róla.
Na nekem most van egy értelmes kérdésem. Főleg itt a nagy pilótáknak szegezném oda

https://www.sportmotor.hu/vide...

A videóban de már más versenyről készült videóban is feltűnt hogy vannak olyan pilóták akik váltójában fordítva vannak a sebességek (Gondolom nem a váltóban csak a kar mozog ellentétesen). Azaz lefele tolják a váltó kart felváltásnál és felfelé húzzák mikor lefelé váltanak. Ez valami versenyzői nyűg? Mert nem látom igazán benne a logikát. De kíváncsi vagyok és érdekes. Ha valaki tudja miért van ez így árulja el nekem mert kibaszott kíváncsi természet vagyok.
Janó vagy KériLaci nem tudod véletlenül, vagy bárki.
Lehet fogadásokat kötni meddig érdekli a motor.
Én olyan 12-15éves körüli időpontra tipelnék
Oh, lesz neki, hidd el ebben nem fogok sporolni
Nekem minden gyari. Nincs kedvem baszakodni semmi plusz dologgal. Olyan 6-7-8 e-nel jon meg a hangja (kifejezetten nem neztem, csak saccolom erzesre), de rajta ulve sokkal jobb, felvetelen kicsit gagyi szerintem.
De azert szeretem a kis szarost
Ilyenkor mindig ez jut eszembe:

http://youtu.be/eQ2uv9ESyak