Én most nyújtani szeretnék az áttételen úgyhogy én most előre adok neki +1-et. Azzal talán nyúlik az áttétel annyit hogy pontos lesz a sebesség mérő. De a biztonság kedvéért veszek egy helye méretű első lánckereket ha netán nem jönne be. Ha már kifizettem enni nem kér utána.
Jajj azt ne is mond. Fater régi 400-as burgonyáján volt leszilikonozva az ülés mikor megvette fél évig mindin fékezésnél le akartál előre csúszni az ülésről
Hát ha megéljük a haverokkal akkor lesz miről beszélni
Bár suhanc korunkban nem egy rendőrös, biztonsági őrös eset volt, meg otthonról elcsórt autó, motor
Jó persze érthető meg nem fog elhagyni a motor. Csak úgy érzem mert persze sosem próbáltam hogy a gyorsításnál a pilótára ható erők ellen dolgozik a lába váltáskor nem pedig azt kihasználva, meg persze lassításnál is. Ebből indultam ki csupán. De most már értem.
Nekem csak azért volt fura mert ugye az erők úgy hatnak függőleges helyzetben hogy mikor gyorsítás a lábfeled felfelé kívánkozik mivel hátrafelé "csúszol" a motoron fékezésnél meg ugye lefelé mert ugye előre felé tolódsz a motoron a lassulás miatt ezért hétköznapi motoros szemmel az ilyen irányú mozgás tűnik természetesebbnek de erre a hely kérdés dolog nem is jutott eszembe.
Jah így már értem. Hiszen fülig döntve vissza már úgy sem fog váltani de kigyorsításkor még fülig van döntve így magasabban van a lába és befér még az aszfalt meg a motor közé. így már értem erre nem is gondoltam. Mondjuk nem véletlenül mert ezzel a problémával aránylag kevésszer futottam össze Köszönöm a felvilágosítást ma is tanultam valamit
Én szerintem ez nagyban függ majd Ekimééktől. Ha nagyon motorozás felé lesz terelve akkor Ini veled értek egyet. Ha meg nem csak hagyják hogy az tetszen ami neki akar szerintem olyan 10-12 évesen kezdi majd érdekelni és onnantól meg lerugdalni sem lehet majd róla.
A videóban de már más versenyről készült videóban is feltűnt hogy vannak olyan pilóták akik váltójában fordítva vannak a sebességek (Gondolom nem a váltóban csak a kar mozog ellentétesen). Azaz lefele tolják a váltó kart felváltásnál és felfelé húzzák mikor lefelé váltanak. Ez valami versenyzői nyűg? Mert nem látom igazán benne a logikát. De kíváncsi vagyok és érdekes. Ha valaki tudja miért van ez így árulja el nekem mert kibaszott kíváncsi természet vagyok.
Janó vagy KériLaci nem tudod véletlenül, vagy bárki.
Nekem minden gyari. Nincs kedvem baszakodni semmi plusz dologgal. Olyan 6-7-8 e-nel jon meg a hangja (kifejezetten nem neztem, csak saccolom erzesre), de rajta ulve sokkal jobb, felvetelen kicsit gagyi szerintem.
De azert szeretem a kis szarost
Bár suhanc korunkban nem egy rendőrös, biztonsági őrös eset volt, meg otthonról elcsórt autó, motor
https://www.sportmotor.hu/vide...
A videóban de már más versenyről készült videóban is feltűnt hogy vannak olyan pilóták akik váltójában fordítva vannak a sebességek (Gondolom nem a váltóban csak a kar mozog ellentétesen). Azaz lefele tolják a váltó kart felváltásnál és felfelé húzzák mikor lefelé váltanak. Ez valami versenyzői nyűg? Mert nem látom igazán benne a logikát. De kíváncsi vagyok és érdekes. Ha valaki tudja miért van ez így árulja el nekem mert kibaszott kíváncsi természet vagyok.
Janó vagy KériLaci nem tudod véletlenül, vagy bárki.
Én olyan 12-15éves körüli időpontra tipelnék
De azert szeretem a kis szarost
http://youtu.be/eQ2uv9ESyak