Olyan 6.-os lehettem amikot a romet kadettel téptünk minden hétvégén
Utána saját szimó pár mindenféle etz kölcsönbe
Aztán vagy 15év kihagyás után ismét előkerült a szimó a fáskamrából
Akkor most elismerted hogy van amiben durván jobb vagyok nálad? :D
Imádom a dugót motorral. Inger dús környezet, sok mozgó akadállyal. Előrelátást, precíz manőverezést, dinamikus alkalmazkodást igényel.
Én szerencsés korban kezdtem el motorozni. akkoriban kezdtél el behordani innen onnan a japán és olasz kétütemű 125/50-es motorokat.
Mindenkinek olyan volt a simo után. Persze nekem nem, én nem voltam illegalitásban
125-ös nsr simán alázta a 250-es etz-t ha jól emlékszem. RS125-ről meg ne is beszéljünk . Nagy csoda votl akkor.
Felénk alig volt pannonia. Még ural is több volt
Ts, trophy volt sok plusz pár jawa
Utána berobbant a sok etz 125 pár 150es mellé. Meg a "nagy" 250es
Igazándiból a etz250 volt akkoriban az egyetlen olyan mitor ami úgy ment ahogy a gázt húztad
Amúgy nekem az első tárcsafékes motorozásamkor bukta is lett..... szimó után nagyon fogott a 150es elsőféke
Tudom. Meg is szenvedtem vele az elején. de úgy érzem hogy a lépcsőzetesség kihagyását már sikerült megoldanom. De igen pl a kanyartechnikám még nem fejlődött ki mikor felültem a Hondára. ezt kínkeservesen sajátítottam el. De úgy érzem mára már sikerült egy vállalható technikát magaménak tudni.
Szerintem én azért élek mert mikor elkezdtem motorozni az mz,jawa,pannónia szentháromságból lehetett csemegézni.
Ha akkor megengedhetek magamnak egy CB-t,GPZ-t,stb. akkor már tuti csak emlék vagyok.
Így sem unatkozott az őrangyalom.
A szamárlétra jó dolog,megtanít sok dologra amit a kihagyásával vagy sehogy,vagy kínkeservesen sajátítasz el.
ne is írd, minden nap akkor megyek, gyakorlásnak kibaszott jó, főleg mikor útlezárások vannak, mindenki bekattan és mindenki ,megy keresztbe, össze - vissza, félelmetes Pest , de jó gyakorlópálya
ez Mondjuk F1 és az Október a mellrák hónapja erre kívánják felhívni a figyelmet. ilyenkor mindenféle sporteseményen rózsaszínben lesz egy halom sportoló is. Amúgy ez a festés a lágy gumi jelzése. Ami asszem eddig sárga volt (nem nézem az F1-et)
A nőknek mindenki bunkó aki "nem nyalja ki a seggüket" ezt már megfigyeltem
Egyis ismerős holgy is besértődött mert mondtam neki csinálja meg az aki kúrogat téged... majd persze a házán én izzadjak a hasán meg más.... szóval bunkó lettem.
Elég jól ki tudom ismerni hogy kitől mit várhatok vissza, ezért az emberiség java részét leszarom
Persze tudok fasza csávó is lenni addig amíg nekem ez nem okoz veszteséget vagy egyéb hátrányt
Pl a szomszéd maminak is kipiszkáltam a méhcsaládot a kéményéből, pedig tuti nem tőlem ment oda
Persze nincs benne nagy élmény a dugóban motorozni. Főleg nem a Hondával. Mert túl nagy hozzá. Nem szeretem de hát mit csináljak ha a barátaimmal kívánok találkozni és én vagyok a messziről jött ember. Hát én megyek fel nem ők jönnek le. Szóval olyankor péntek délután motorra pattanok és irány Budapest. 5-re érek fel. Gondolhatod mi lehet olyankor odafent. Majd este hazafelé meg a pályán szlalomozok mert nyár van és péntek tehát mindenki jön le. De hát ha egyszer jó társaságra vágyik az ember mit tegyen?
Kb. ezt csinálod. Bármit mondanak az emberek, te azért kezded el szapulni, ha az ellenkezőjét mondja akkor meg azért, közben azért te is eléggé terhelt vagy ha észrevennéd saját szemedben a gerendát
Utána saját szimó pár mindenféle etz kölcsönbe
Aztán vagy 15év kihagyás után ismét előkerült a szimó a fáskamrából
Imádom a dugót motorral. Inger dús környezet, sok mozgó akadállyal. Előrelátást, precíz manőverezést, dinamikus alkalmazkodást igényel.
Az is sok volt a nulláról,de qrva nagy király voltam vele
Mindenkinek olyan volt a simo után. Persze nekem nem, én nem voltam illegalitásban
125-ös nsr simán alázta a 250-es etz-t ha jól emlékszem. RS125-ről meg ne is beszéljünk . Nagy csoda votl akkor.
Ts, trophy volt sok plusz pár jawa
Utána berobbant a sok etz 125 pár 150es mellé. Meg a "nagy" 250es
Igazándiból a etz250 volt akkoriban az egyetlen olyan mitor ami úgy ment ahogy a gázt húztad
Amúgy nekem az első tárcsafékes motorozásamkor bukta is lett..... szimó után nagyon fogott a 150es elsőféke
Ha akkor megengedhetek magamnak egy CB-t,GPZ-t,stb. akkor már tuti csak emlék vagyok.
Így sem unatkozott az őrangyalom.
A szamárlétra jó dolog,megtanít sok dologra amit a kihagyásával vagy sehogy,vagy kínkeservesen sajátítasz el.
Egyis ismerős holgy is besértődött mert mondtam neki csinálja meg az aki kúrogat téged... majd persze a házán én izzadjak a hasán meg más.... szóval bunkó lettem.
Elég jól ki tudom ismerni hogy kitől mit várhatok vissza, ezért az emberiség java részét leszarom
Persze tudok fasza csávó is lenni addig amíg nekem ez nem okoz veszteséget vagy egyéb hátrányt
Pl a szomszéd maminak is kipiszkáltam a méhcsaládot a kéményéből, pedig tuti nem tőlem ment oda
Kb. ezt csinálod. Bármit mondanak az emberek, te azért kezded el szapulni, ha az ellenkezőjét mondja akkor meg azért, közben azért te is eléggé terhelt vagy ha észrevennéd saját szemedben a gerendát