Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyorsan hozzá teszem, hogy a mostani motorjainkal is.
szakaszos láncnyúlás többnyire akkor van aki egykerózik a géppel szerintem.
Szerintem az igazi probléma, hogy a saját motorját nem ismeri. De sebaj. Mi anno a keleti csodákkal tuti hogy különbül felugrattunk volna ott. 😉
Bükk ott van ahol a tölgy. Alföldi kocsányos tölgy már nem létezik. Az egész országban nálunk van egy 2-3 hektár úgy hívják, hogy pálfájai parkerdő. A homoki vagy gyöngyvirágos tölgyes még a debreceni parkerdő. Azt ennyi(kezeit széttáró) Nálunk natura 2000. Több már a zöldjuhar az akác a bálványfa és a keletkező tisztások mint amennyi tölgy van benne. A kocsánytalan tölgyek a hegyvidékeken még jól elvannak a bükkel. Járok hegyekbe nem látnám, hogy azokkal különösebb probléma lenne döntően 3-400 méter felett(kezeit széttáró)
A duma alatta utólagos kommentár, mondja is, hogy szerinte hol cseszte el. Nem értem teljesen, a németem elég rozsdás, de említi a kettesben gurulást, meg hogy "utcai módban" van.
Lehet hogy a beszéd,és a videó készítés helyett, a motorra kellett volna koncentrálni 😁 🤣
Azt láttam, de miért nem? Nem volt az olyan meredek, hogy a laza talajon inkább elkapart volna, mintsem tapadva a gépet vitte volna előre. Aztán persze lehet, de én így gondolom. Mondjuk más lehetőség sem nagyon van.
Mindig belebukok tasibàba hiaba tunt el innen.Faszak ezek az algoritmusok a kozossegi csordatérben.😂
Nem, de ha megáll csak el kéne tudni indulni neki......egy saras részen csak értem, de ez száraz troszkás út. Nyilván tudni kéne a gáz hátsó fék kuplung szentháromság összehangolt működtetését, de itt semmilyen elektronikára nincs szükség.
naná, egy kis lendület simán felviszi azon a gyenge emelkedőn
Hát pont nem a hőtől....ezért (is) egy szélhámos beképzelt fasz számomra tasi
A nagy számok törvénye alapján össze tud rakni ezt azt, néha a szerencséje vagy arajta kivülálló törvényszerűségek miatt, de motort nem vinnék hozzá
de még párszor ilyennel is elmentem kicsit terepezni
Meg se kellett volna allnia es siman felmegy.
Ilyen murvás utakon a nakedek szintén elmennek
Ugye-ugye, vett volna automatas bejemvet emekedos elindulassegito elektronikaval, automata rogzitofekkel...

🤦
na az ilyen balfaszok miatt teszik a motorba a sok 3 betűs biszbaszt
kipörgésgátló nélkül ezek el se tudnának indulni ilyen helyen
amúgy ezekre a helyekre egy crf300 bőven elég lenne, nem kell ide ekkora bazi nagy pusztulat gép
Nem birt elindulni,ott a gond.
A szakaszos lanc nyulas a tema.A srac szerint a csapok megkopnak szemmel lathatoan.Ettol van,hol kopik hol nem ezert szakaszos.
Tasi szerint a lancszemek hevederjei megnyulnak a hőtöl amit kapnak.
Ezt hangoztatjak oda-vissza.
Nekem erdekes hogy bebaszta tadi egy kazanba a motorjat hogy a hotol nyulnak a szemek?🤣
Én nem is értettem, mi a baja a faszinak.
De szerintem a fajtikái borulnak fel a Stelvio-n a kanyarban az égbe rakott alukofferes fosokkal.
honfoglalástól számolva......
összefoglalnád?
Akkor visszakérdezek, mikortól nevezünk valamit tájidegennek? Ha már a paradicsom itt van mondjuk 500 éve, de az akác csak 300, az ecetfa csak 200, a medvetalp mondjuk 30-40 éve.
A különféle, nem, vagy csekély haszonnal bíró növények emlegetve vannak, mint invazív, az általam már említett dohány is vagy 5-600 éve európába került, azt valahogyan mégsem emlegetik, mint invazív növény.
Na itt indolt,tasi meg megdúlta magat. 🤣

https://www.facebook.com/share/r/14cTeTvZ3k/
Abbol is az egyik legnehezebb..
túraenduró kellett, mert az a májerség