Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

79500. A start stopot ritkán hagyom müködni, vagy kikapcsoom ha sok a városi araszolgatás vagy a kuplungot nem engedem fel. Most meg már ugye nem is műkszik mert ez is az akku behalás egyik jele,hogy nem engedi müködni az autó. Amásik hogy eddig a gyujtás levétel után a szivargyujtó még vagy husz pecig fesz alatt volt, most azonnal megy le arról is a fesz. A harmadik meg hogy kimértem, a SOC asszem 31 % volt csak
Ua.
Ezek megvoltak....nem AGM hanem EFB akku. Ezek hagyományos akksik csak szelepelt verzióban. Elvileg EFB helyére mehet agm, forditva nem, a töltési rendszer miatt
Na igen, meg ezek is,
Azt az akksitól függetlenül is csinálja,hidegen vagy éppen túl melegen egy pályázás után nem állítja le magát.
Mennyi a km benne? nekünk pár hónap múlva lesz 4 éves 37000km-el és még nem tapasztaltam, hogy baja lenne, az igen, hogy ha rövid utakra vagy ritkán használjuk akkor nem stoppol hanem ikonnal jelzi, hogy kevés hozzá az akku, de ha kicsit megyünk vele akkor nincs gond, igaz ha városba érek kikapcsolom mert a dugóban nem tetszik az állandó leállás.
Amugy köcsög minden gyártó. A másféléves autóba most halódik a start stopos akku, amit a ford olyan ügyesen megtervezett hogy nincs helyette semmi. AGM 80Ah akku EU alacsony (175mm) méretben nincs még egy. 190mm magasba lenne köbméterszám emberi áron, de az meg nem fér be az ülés alá.Ez meg pont emiatt 130ezer. A régi autókba a gyári akku azért elment 8-10 évet, az utóbbiakba is 5-6 körül ez meg a smart töltésével meg az agyon technologiával két évet se. Avval vigasztaltak nem vagyok egyedül, meg mivel nincs kétéves gariba talán cserélik....A régibe asszem 5 év után cseréltem akkut. De abba még hagyományos volt. Na abból is van ebben a méretben rengeteg.......
😁 Ilyenek ezek :)) de igazad van. Semmit nem örökéletre terveznek mostanság, sőt inkább mihamarabb szarjon be valami apróság rajta amit drágább javítani mint másikat venni.
Amugy forgórész satuba két deszka közé.
egyébként ilyesmi rémlik ini(kezeit széttáró)
sose értettem mitől ilyen akkora fontos dolog az a fí relé(gondolkodós) Ahol most lakok itt sincs és 50 éve működik minden(kezeit széttáró) Ha a megfelelő méretű és sebességű automaták vannak pont ugyan úgy leoldanak. Az egyik újítandó házamba lett rakva bőséggel fírelé még is megbaszott az áram úgy,hogy nem oldott le a relé(gondolkodós) Belenyúltam egy megsérült vezetékbe megrázott az áram oszt kész(kezeit széttáró) nem azt mondom, hogy napi szintű dolog ez nálam de évente 1-2 alkalommal előfordulhat az ilyesmi(kezeit széttáró) Még rajtam úgy nem húzott át sose, hogy kilyukadjon a kezem befelé kifelé(kezeit széttáró) Tavaly egy lakásomnál a bojlernek a vezetékei meredeztek nyakmagasságba. Még nem volt fönt a bojler. Én nem szoktam elszigszalagozni a végét rakok rá kettes vagót a fázisra.(kezeit széttáró) Már egy hete dolgozgattam a vezetékek mellett aztán egyszer amikor mentem be a fürdőbe megbaszta a nyakam a dzsúdó 😅
Az mondjuk nem esett jól mert inkább ahhoz vagyok hozzászokva, hogy a kezemen keresztül ráz meg az áram 😅 legjobban inkább azon voltam meglepődve, hogy hogy a picsába esett le róla(gondolkodós) utána inkább beszigszalagoztam a végét 😅 De nem tanultam belőle mert azóta is vagóval szigetelem a vezetékeket a szerelvényezésig 😅
elméletileg lehet kapni vashoz ragasztót(gondolkodós) 2 komponensű úgy néz ki mint két egymás mellé állított fecskendő. nekem valamikor volt ilyen az egyik fehér színű volt a másik fekete (kezeit széttáró)
na majd nagyítóval megnézem mi a helyzet
az biztos alig tudtam az anyát letekerni, mert ugye a forgórészt nem kellene vízpumpafogóval összebaszni
de azért nézünk a tengelyre is valami ragasztót, mondjuk én beledugnám a seggébe az összes legyártott darabot aki ezt így megtervezte
mert ha úgy tervezik hogy a kúpfogaskereket melegítve kellene rátenni annyira passzos lenne, plusz az anya akkor hibátlan lenne a dolog
vagy épp kúpos illesztés plusz ék az is örök élet lenne
azért egy beta nevű cégtől nem ezt várná el az ember
Asszem a boschnál van ugyanikyen megoldás, az is 1400w és tart.
Nem a tengelyrögzítő ragasztónak kell tartania. Az anya nyomja le a fogaskereket és ennek a leszorító ereje akadályozza az elfordukást
...akkor csináld ezzel, ezt kalapáccsal se vered le... ilyenem is van itthon, műxik.
https://szalaialkatreszek.hu/P...
Kened-vágod te ezt 🤣
Szóval hidd el, megfogja a ragasztó, mivel forgatónyomaték ott semmi (erőkar rövid), viszont forog 25-30 ezret. Eleve sztem az anya is megtartaná, csak nem volt ráhúzva rendesen, vagy valaki elqrt valamit. Egy márkás cucc nem lehet így eleve szar...
1400w egy 6-os anyával leszorítva
viccnek is szar
csapágy ragasztó se bír ilyen terhelést
Nagyanyámnak se volt fíreléje, mégis ittvagyok! 😁 Amúgy nekünk is 80-as évek végén épült a ház, Fí ebben s volt, és nem is lett azóta se, falba épített fa villanyóra ház, meg minden, ahogy akkoriban elő volt írva. A villanyórák meg a kismegek újak, de más maradt
Vagy a hézagolás szar......
Azt nem, csak csapágyat.
Mégiscsak lazul az anya különben a fogaskerék nem fordulnA meg
önzárós anya, alig indult meg
valami nagyon ütős fémragasztó kellene, az se baj ha 10000 évig nem jön le
ezeken úgyse kell fogaskereket cserélni nem tart ki addig
Az valóban jó, így szokta agyonbaszni az áram az ártatlan embert.