Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, hát akkor meg minek kérded, ha tudod a megoldást? 😆
https://www.amazon.com/Pro-Sea...
Ilyet használtam utoljára, 16-os anyát rögzíteni, satuban alig tudtam letekerni... de hőre old. Itthon vettem, kapható, csak ezt a amazonost dobta fel a gugli.
De vannak a loctite nak csap meg csapágyrögzitő ragasztói plusz az anya ne lazuljon le
Az anyát nem elég menetrögzítővel?
1000 féle csapágy ragasztó van, de oldható kéne, mert ha nem tudod levenni, a csapágy is örök marad... nem egészen értem, hogy "lötyöghet", akkor még felragasztani se tudod normálisan.
1) Sörösdobozból palást alá, magyarosssan 😁, felmelegít, ráhúz, oszt' csá 😁 (komolyra: lehet venni hézagoló acélemezt)
2) megütöd pontozóval a tengelyt oldalt 3 oldalon, hogy semennyire se lötyögjön, utána hőre oldós csapágyrögzítő + a gyári anya.
nem lehet
edzett a fogaskerék és nem fogja meg, simán csak kitörik
Hegeszd fel a picsaba.
beta sarokcsiszoló 50+ ezer
ez az egy 6-os anya tartja a kúpfogaskereket a tengelyen
20 perc után lelazult és forog a tengelyen
se ék se semmi nem tartja csak az anya, plusz még lötyög is egy kicsit

tud valaki erre ragasztót??
tengekyre rá kellene ragasztani a kúpfogaskereket
Okj-sra ne hallgass......
zsiguliknál a fékcsövekkel baszkódott mindég ha mást nem talált. Nem emléxem pontosan ott fel lehetett valamit fordítva szerelni ami egyébként pont ugyan olyan jól működött de hát nem volt ugye szabályos(kezeit széttáró)
nekem a zsiguli azért bukott meg egyszer mert állítólag a kormánymű alján lévő szimmering folyt
én nem láttam cseppet a végén de folyt
letelekerni 2 méteres csővel se tudtam a krova hajtóvas elgörbült
szervizben a légkulcs se indította meg
aztán hidegvágóval leverték az anyát
persze utána akadozott meg szorult a kormánymű és venni kellett másikat ami kurva drága volt
zsiguli volt 120 ez az akció meg 20 felé amiből az új szimering lehetett 30 forint, igaz az kidobott pénz volt.....
azóta nem viszek kocsit műszakira, szerelő ismerős megoldja
ac volt nekik vittem a tipust mert vettem gecidrágán b típust az inverter után
nem méregetek vegyenek másik sütőt
másnak nem szerelek, fi is csak azért mert volt otthon
a leg költséghatékonyabb módja meg kivenni a fírelét a picsába 😅 Nekem volt, olyan, hogy semmi áron nem akart fennmaradni hát kikerült a rendszerből és azóta is működik tökéletesen minden 😅
én részese voltam a dolgoknak és volt amikor a pánczél valami apró szarság miatt buktatta meg az autót amivel egyébként simán át lehetett volna engedni a párizs pista akkora pofont küldött nándibának, hogy beesett az aknába. 😅 Aztán úgy volt, hogy lesz belőle valami ügy de végül is elsinkófálódott a dolog. (kezeit széttáró) Utána amikor a pista vitt oda autót vizsgáztatni már nem buktak meg az autói apró cseprő szarságok miatt 😅 Persze azért nem ez a habitus volt a jellemző a soron. De voltak néha vitatkozások a kuncsfat és a nándibá között és soxor a kuncsaft részéről jogosan. Láttam a haveri belső körökből milyen hiányosságokkal mentek át az autók és azt is láttam, hogy idegen légiósok autóit milyen szarságra hivatkozva buktatja meg(kezeit széttáró) Heti egy-két szóváltás mindig volt a soron. Egyébként ennek a fasznak épen milyen napja volt. Volt amikor csak legyintett valamire volt amikor másik autónál ugyanazzal a hibával kivágta a sorról az autót mint a szart(kezeit széttáró)
onnan kéne jönnie 😅
Sütő az ohmos terhelés. (kivéve ha valami új fajta digitális fasság van benne, vagy indukciós) Nem kéne gondot okozni, ha nincs hibája. Mérjetek szivárgó áramot.
Lehet nem a sütő csinálja a szart, inkább a bojler szokott, mert ott ha átrohad és beázik a fűtőbetét, akkor az a szivárgó áram iskolapéldája. instant testzárlat.

De amúgy egyszerű. Mérd meg a gyanús fogyasztóknak a védővezetőjén az áramot egyenként.

Esetleg nem tudom, ha nincs külön fi relé, akkor ideiglenesen tegyél be egyet az adott fogyasztó elé, amit vizsgálni akarsz, akkor más nem zavar be.
Másik hogy AC-s fi relét felejtsétek el. Köcsög boltosok simán eladják neked és még nem is olcsóbb, de az A típusú az alap általános célra tilos ennél rosszabbat beépíteni. Mondanám a B típusút, de az egy vagyon, viszont az nem érzékeny annyira téves érzékelésre.

Amúgy a fi reléken van egy T jelű gomb. Az annyit csinál hogy egy ellenállással átköti a fázist a testre, megfelelő árammal. Vagyis ha azt megnyomod és leold, akkor az jónak tekinthető. Kisebb áramra csak a szétkopott cucc tud leoldani, de ugye ha 4-et beraktál akkor ez biztos nem játszik.

Illetve még az is lehet hogy nincs igazán rendben a nulla és védővezető hálózat.
FI relét és a főbiztosítékot lenyomva, a sütőnél rövidre zárva és bontva is mérnék egy ellenállást a N-PE között a FI relé után.
Nálad tuti. 😆
én mintha azt hámoztam volna ki valamelyik videóból, hogy behívták már a közlekedési minisztériumba is egyeztetni. Valami tanácsadó félének.(kezeit széttáró) Egyszerűen túl nagy nyilvánosságot kapott már az ügy már nem tudtak mindent a szőnyeg alá söpörni és minisztériumi részről se dughatják már homokba a fejüket. (gondolkodós) Azért van egy-két megnyert per talált valami olyan szakjogászt ami minden apróbetűt ismer az ide vonatkozó jogszabályokból. Nyilván a fő cél az lenne, hogy rugalmasabbá tegyék az ügyintézés, hogy a kuncsafttal kuncsaftként bánjanak és ilyen 90-es évek beli köhém rendeleteket lehúzzanak már végre a klotyón és helyette a mai kornak és fejlettségnek megfelelő jogszabályokat alkossanak meg. (kezeit széttáró) Én úgy gondolom kopaszt már nem nagyon merik szopatani pont a nyilvánosság miatt félnek már tőle mint a tűztől. 😅 Gondolataim szerint nem igen akarnak vele baszakodni a mindenféle vizsgabiztosok. Persze ha olyan autót visz ami valami miatt nem felel meg a műszaki követelményeknek azt nála sem fogják átengedni de ezen nem is fog besértődni nem is ezzel van a konkrét baja, hanem azzal, hogy nincs meg a vizsgabiztosok megfelelő típus és szakismerete és ha valami nekik kényelmetlen azt inkább hárítják tovább. Majd ezek a hárítások körbe érnek és mindenki mossa a kezeit.(kezeit széttáró) Tisztán és világosan elmondja a videóiban, hogy itt az országban nem a megoldást keresik hanem fordítva nézik a dolgokat. Azt keresik és kutatják, hogy mit miért ne lehessen. (kezeit széttáró) Azért mert ők a hatóság attól még ők szolgáltatnak és szolgáltatóként a problémák lehetséges megoldását kell keresni, nem úgy, hogy azzal csuklóztatják a fizető kuncsaftot, hogy hozzon még innen-onnan papírokat majd amikor megvannak azok sem jók(kezeit széttáró) Én egész biztos vagyok benne ki fogja harcolni, hogy legyen pozitív elmozdulás ennek az irányában. Első körben ismét fogadjanak megfelelő mennyiségű autót a vizsgabázisok és ne az legyen, hogy a napi 8 órás műszaknál fél 12-kor már a műhelyt söpörjék mert elfogyott a napi kvóta(kezeit széttáró) Ha ez megvan és ismét 3-szor annyi autót vizsgálnak át naponta mint most akkor a foglalási rendszert is helyre lehet tenni.(kezeit széttáró) A hatóságnak rá fog égni a körmére ez a sztori kénytelenek lesznek valamit kezdeni a helyzettel előbb vagy utóbb(kezeit széttáró)
Mert addigra tágulnak ki és jut vmi nedvesség a hajszálrepedésekbe.
Fi relé tipusa? A, AC? B biztos nem mert arra senki nem szán pénzt😀
én úgy gondolom túl nagy arroganciával kezelte régebben is a "problémákat"
az arcos embert nem szetetik sehol sem, és nem mindegy hogy egy videón nézed az eseményt vagy részese van a dolgoknak
ez volt az első tipp. de miért csak 2 óra után??
addig legalább 50x kapcsolgat a hőfokszabályzó szóval be tud melegedni rendesen a fűtőszál
pedig tuti valahova elmegy az áram a föld felé
Mondjuk nem ő kezdte, és vesztett helyzetből már úgy sem romolhatott neki jobban. Aztán legalább felszínre kerülnek ezek a köcsögségek.
Aztán lehet már jobban megél a híréből mint az autó behozatalból.
Fűtőszál?
No,akkor mondom a címet,goprot vigyé és csinálunk belőle COD Fps videót.
sógoréknál reggel óta nézegetjük a sütőt, 2-2,5 óra működés után lever a fí relé
ha minden nap megy 1-1,5 órát akkor hibátlan
már a 4. fi van fent de mind téveszt szóval a gond máshol van