peremes volt de akkor is elment(állítólag én erre nem emlékszem olyan kicsi voltam)
kb 10 év alatt majd egy gyűrűnyi homok lett benne pedig csak vödörrel lett húzva a víz, aztán leástam majd az aljáig utána ismét elvolt 10 évig utánakiszedtük a szőlőt és nem kellett a kút
az alsó gyűrűk még mindig ott vannak, mert csak a föld feletti meg egyel lejjebb lett kiszedve
Egy időben vv ruhában nyomtam, de abban meg megrohad az ember a párától. Aztán már csak combcsizmában és bringás aláöltözőben, úgy egész tűrhető volt. Homokosban nem is nagyon vállaltunk ilyet, mert még körbesóderezve is bemosta a víz. Ha peremes gyűrűt raktunk, az viszonylag jól megmaradt a helyén a homokosabb/lazább rétegben is, de sokszor a gazda a sima tetejű, otthon vert gyűrűt vette (szerezte borért vagy pálinkáért) azt nem olyan kötött talajban rögzíteni kellett, mert elcsúszhattak.
Ha elsajatitod az uygintezeshez a logikat, akkor nem annyira bonyolult, nekem tavasszal a motor bejelentese idopontra kb. 5 perc volt, a vizsga pedig nem baszakodos, az kb. 10 perc. Persze volt valamennyi csuszas az idponthoz kepest, de enm sok, talan 15-20 perc.
Nekem semmi rossz elmenyem nem volt a bejelentestol a vizsgaig, csak az, hogy nem volt nalam kp es el kellett mennem a legkozelebbi automataig 600-700 metert.
nem egészen mert te tudod hogy létezik a magyar közlöny és ingyenesen elérhető pdf formátumban
a vogonokhoz meg nem lett volna könnyű eljutni még akkor se ha tudják hogy léteznek
ennyi erővel te sem vagy jobb mert nem tudom milyen áraid vannak a bútorboltban, pedig te valami szolgáltató féle lennél akinek érdekében állna a dolog de te is szarsz rá
plusz ha nyáron csinálod meg fagysz odalent mert nem télikabátban fogsz lemenni és hideg van
még általános sulis voltam akkor ástam kb fél gyűrűnyit annyi homok bemosódott, egy szalmakalap volt az összes védőfelszerelésem
szenes lapát 2 vödör aztán ásogattam, fater meg húzta fel a vödröket
tök állat amúgy hogy tud befelé folyni a víz
nekünk össze volt kötve az alsó meg a felső gyűrű mert a fosó homokban el tudott billenni az alsó gyűrű
gondolom valamelyik közlönyben benne van, aztán aki nem olvassa lemarad
vasúthoz anno járt papír formátumban és mivel nappal nem lehetett netes pornót nézni és kurvára ölt az unalom akkor olvasgattam, csomó érdekesség volt benne amit az emberek 99% sosem fog megtudni
Az alsó, vízben levők (és a kapilláris hatás miatt felette levő 1-2) mellett ugye "sár" van, azok általában megindulnak lejjebb csúsznak, ha ki van szedve alóla a talaj. A felettük levő gyűrűknek iszonyú súlyuk van egymáson, így azok is megindulnak némi pajszeres (az illesztések közötti) biztatástól.
Olyankor szokott gond lenni, ha nagyon köves a talaj és befeszülnek a gyűrűk (nem lehet megmozdítani a pajszerrel kicsit oldalra), ha agyagos a talaj (megfogja az alsókat mint a tapadókorong) esetleg mikor ásták, nem igazán sikerült közel függőlegesen haladni, olyankor szintén befeszülnek. Na meg ha egy b&szottnagy kő, vagy pl. egy régen beledobott vaskályha és hasonlók akadályozzák a lefelé haladást. (rohadt egy munka, baromi sz&r odalent, tiszta sár minden, szűk a hely, folyik be a víz mindenhonnan, és eleinte olyan az érzés, mintha az ember alulról nézné a saját temetését)
Na meg aztán tök jó mikor meg van határozva hogy mikor kerül vissza forgalomba,aztán ott van egy szép februári vasárnap,te meg csak nézegeted a motorodat,egyszer csináltam,hülyeség volt.
kb 10 év alatt majd egy gyűrűnyi homok lett benne pedig csak vödörrel lett húzva a víz, aztán leástam majd az aljáig utána ismét elvolt 10 évig utánakiszedtük a szőlőt és nem kellett a kút
az alsó gyűrűk még mindig ott vannak, mert csak a föld feletti meg egyel lejjebb lett kiszedve
Nekem semmi rossz elmenyem nem volt a bejelentestol a vizsgaig, csak az, hogy nem volt nalam kp es el kellett mennem a legkozelebbi automataig 600-700 metert.
a vogonokhoz meg nem lett volna könnyű eljutni még akkor se ha tudják hogy léteznek
ennyi erővel te sem vagy jobb mert nem tudom milyen áraid vannak a bútorboltban, pedig te valami szolgáltató féle lennél akinek érdekében állna a dolog de te is szarsz rá
törvényileg elő van írva az árak közése, benne van a közlönyben
ha láma vagy és nem olvasod az nem a hatóság hibája
még általános sulis voltam akkor ástam kb fél gyűrűnyit annyi homok bemosódott, egy szalmakalap volt az összes védőfelszerelésem
szenes lapát 2 vödör aztán ásogattam, fater meg húzta fel a vödröket
tök állat amúgy hogy tud befelé folyni a víz
nekünk össze volt kötve az alsó meg a felső gyűrű mert a fosó homokban el tudott billenni az alsó gyűrű
vasúthoz anno járt papír formátumban és mivel nappal nem lehetett netes pornót nézni és kurvára ölt az unalom akkor olvasgattam, csomó érdekesség volt benne amit az emberek 99% sosem fog megtudni
Olyankor szokott gond lenni, ha nagyon köves a talaj és befeszülnek a gyűrűk (nem lehet megmozdítani a pajszerrel kicsit oldalra), ha agyagos a talaj (megfogja az alsókat mint a tapadókorong) esetleg mikor ásták, nem igazán sikerült közel függőlegesen haladni, olyankor szintén befeszülnek. Na meg ha egy b&szottnagy kő, vagy pl. egy régen beledobott vaskályha és hasonlók akadályozzák a lefelé haladást. (rohadt egy munka, baromi sz&r odalent, tiszta sár minden, szűk a hely, folyik be a víz mindenhonnan, és eleinte olyan az érzés, mintha az ember alulról nézné a saját temetését)