Nahát, ti tényleg nem gondolkodtok......a felsoroltak egyike se termel hasznot tehát nem gazdasági szektor. Ezeket azokból az adókból kellene fenntartani amiket a nevezett vagyon termel. De az meg másfelé sikkad.
Ez mind rendbe , de ez a temérdek pénz hiányzik az oktatásból , egészségügyből , bölcsődéktől stb. Ceaușescu-t ennek töredékéért falhoz állították a bányászok ! 🙄
Az ipse kurvara csusztat.
Nem lölö dolgozik.A vagyona a cegei erteke,amiben neki egy masodpercet sem kell dolgoznia.Azt megteszik a cegvezetok.Ha azok jók akkor irni-olvasni se kell tudnia.
A vagyon önjaró.
Valamiert bezostol muskig mindenkinel normalis ugymenet,az elso par millioig kell jo helyre fektetni.
Kenyszer,nekem egy xiaomi aktiv tarto van a kocsiban,kurvajo.Csak a ram szivokorongos cucc ami nem esik le ket het utan,az meg egy 25mm-es golyoban vegzodik.
Alin van alu kar,es ellendarab golyo,atomstabil meg se moccan,csdk fenn van.
Öcsem meg nem akar vezeteket a muszerfalon.
Ok,az x alaku tobb telefonhoz is jo,de kinyiffant.Egy kazal recsegos tartot probaltam mind szethullik fel ev alatt.
Ez a quadlock erre jonak tunik.Csak motoros kar helyett a golyot kel ratenni.
Talan,kiprobalom a qadlock kinai koppintasat,a furgonban bekrepalt a tarto,kene egy olcso cucc ami megtartja a telefont,es nem talaltam jo aron azt a rugos x alaku kacatot.Gondoltam a cegesre rakok egy ontapis quadlok klon izét es a fogadora meg egy szsbvan 25 mm-es ram mount golyot es mehet a szelvedore.
pár éve szedtem szét pár akkut, azt hittem van benne sok ólom, hát nem volt
már nem emlékszem vagy a + vagy a - lemezei teljesen el voltak oldódva, a felső pár centi volt csak ép, hiába volt 12v+ mérhető feszültség amper nem volt benne szinte semmi
gyerekkoromban meg a lemezeket is fel tudtuk olvasztani, kikalapáltuk belőle azt a port aztán mehetett a lábosba a gázon
autó-motor-szünetmentes felitatott akku mind ilyen elolvadós cellás volt
olyan vékonyak a lemezek mint egy fénymásolópapír
Többet kéne csak a modern világ ezt hozza. Fejleszteni kell mert a tempót a gazdaság meg a környezetvédelem diktálja, és próbálnak improvizálni. A régi jól kifejlesztett dolgok soká működtek, a mostaniak meg hozzák a számokat aztán az se érdekel senkit ha az előállítás meg a megsemmisités oltárán a többszörösét áldozzák be a megtakaritásnak.
nekem a beta nagy csalódás, 30+ éve még ha vettél valamit akkor ha elromlott kicserélték még 5 év vagy még több után is, de egy szaros csillag csavarhúzó se akart ennyi idő alatt elkopni
most meg már lassan teljesen kommersz szint lesz a beta, persze még mindig nem szar, mert pl a racsnis kulcsot 2 méteres csővel se lehet megszakítani, de a professional márkanevű dugókulcs készletem is ilyen....... és az negyede se volt mint a beta akkoriban
mondjuk a racsnis pont tetszik mert lehet a nyelét tekerni és bármerre tekered egyirányba hajtja
Ebbe is duplázni akartam mert a 80Ah lófasz, meg későn deritettem ki lehet igy is rendelni a gyárból, asszem akkor az egyik akku hideg tartalék ugyan, de a helye meg van. Külön töltésfigyelő rendszerrel meg külön bekötéssel. Utólag 130 ezer egy akku és csak párhuzamosan tudom rákötni maszek módon de az mindegy mert akkor dupla kapacitás, ha meg opcionálisan rendeltem volna 70 ezer se lenne. Meg igy lehet a töltőáramot is hozzá kell igazitani a kapacitáshoz.
Ehh, már ezerszer körbejártam. Az AGM akku 70% töltöttségi szinten tartás szeret és a ford ez be is tartja. A sima akku meg nyilvan ha mindig tele van. A Ford smart töltési rendszere egy buziság. Akkor tölt amikor ugy látja hogy kell, de akkor akár 15 V-tal is, és képes leállitani félig töltött akkuval az autót mert előtte nem töltött szükség hijján. ezzel konkrétan szopatott már meg az előző, abba dupla akkut tettem mert a helye meg van és az elviselhető áron kapható. Reggel leálltunk egész napos ajtó nyitogatás után este épp nem indult be mert a belső világítás hat lámpája megmerítette. Ez a start stopos faszságra meg külön metódikát fejlesztettek AGM akkuval párosítva, és ha akku csere van fel kell tanitani az akkuhoz.
Nem lölö dolgozik.A vagyona a cegei erteke,amiben neki egy masodpercet sem kell dolgoznia.Azt megteszik a cegvezetok.Ha azok jók akkor irni-olvasni se kell tudnia.
A vagyon önjaró.
Valamiert bezostol muskig mindenkinel normalis ugymenet,az elso par millioig kell jo helyre fektetni.
Alin van alu kar,es ellendarab golyo,atomstabil meg se moccan,csdk fenn van.
Öcsem meg nem akar vezeteket a muszerfalon.
Ok,az x alaku tobb telefonhoz is jo,de kinyiffant.Egy kazal recsegos tartot probaltam mind szethullik fel ev alatt.
Ez a quadlock erre jonak tunik.Csak motoros kar helyett a golyot kel ratenni.
földúton megtartja az ájfón hetest is
de leginkább kapásjelző tartó
már nem emlékszem vagy a + vagy a - lemezei teljesen el voltak oldódva, a felső pár centi volt csak ép, hiába volt 12v+ mérhető feszültség amper nem volt benne szinte semmi
gyerekkoromban meg a lemezeket is fel tudtuk olvasztani, kikalapáltuk belőle azt a port aztán mehetett a lábosba a gázon
autó-motor-szünetmentes felitatott akku mind ilyen elolvadós cellás volt
olyan vékonyak a lemezek mint egy fénymásolópapír
most meg már lassan teljesen kommersz szint lesz a beta, persze még mindig nem szar, mert pl a racsnis kulcsot 2 méteres csővel se lehet megszakítani, de a professional márkanevű dugókulcs készletem is ilyen....... és az negyede se volt mint a beta akkoriban
mondjuk a racsnis pont tetszik mert lehet a nyelét tekerni és bármerre tekered egyirányba hajtja