aki csóró menjen csacsifogattal 😂
én már nézegetem a szamarakat mert lehet rájuk felvenni egész jó állami támogatást
aztán csak egy cirkuszi lakó kordé kell meg 4 csacsi és lehet pecázni, peca közben meg ingyen töltődik a vontató
a dpf van más lehetőség is, szétvágják kiganézzák és összevarrják, negyede költség mint az új es elmegy vele jó sokat
opelos ismerősnek laptopról csináltam a regenerálást neki jó lett utána azóta nem hozta vissza pedig több mint egy éve volt
villanyost kell venni abban nincs ennyi hisztis kacat 😂
Na jó de ez megint csak a tulaj hülyesége.....egy dpf tisztítás 40ezer forint+le/fel rakás,ha kuka a dpf,akkor tudják cserélni a belsejét,az olyan 100körül van.A kettőstömegűt már megbeszéltük hogy szépen átbasztak vele.
Egyébként ha csak a dpf kezdett el vilégítani,akkor az azt jelenti hogy volt néhány befejezetlen regenerálása,ilyenkor menni kell vele egyet hogy meg tudja csinálni,ahogy végzett,elalszik,ha dpf mellé a motordiagnosztika lámpa is világít,akkor kell a kényszerregenerálás.
Mikor megvettem a T5 öt , elkezdett világítani a DPF , telefon a Porsche hungáriába , mondták ,3 lehetőség , elkezd regenerálni , kitisztul , vagy szervízbe kényszer tegenerálás , ha úgy se jó , akkor csak a csere ! 😭
Kettőstömegű,dpf simán ellenőrizhető,és egyik sem egyik pillanatról a másikra hal be.Egy kettőstömegűnek 50-100 ezerrel előtte már jelei vannak,egy dpf állapot simán ellenőrizhető egy olajhamu maradékból a regenerálási ciklusból.
na de amit írtam azt mindenképp elvégzi az ember
a gumi, fékbetét és a kuplung nem feltétlen azonnal csere érett, de azért itt magyarországon nem az a jellemző hogy kicserélünk több tízezres/százezeres dolgokat eladás előtt pár hónappal
aztán ha van kéttömegű kuplung, dpf akkor az 200 felé simán kihalhat ha szarnak rá
eladás előtt meg már évekkel max olajat cserél az átlag magyar meg ha valami nagyon kopog azt kicserélni
németeknél még talán hihető egy fullszervizes kocsi eladása, de nálunk 1000ből egy ha tényleg ilyen, még kereskedésben is amit így árulnak többnyire átbaszás, max egy vezérműszíj (minden nélkül)meg fékbetét csere történt az olajcserén felül
mostanában nézegettünk sok kocsit, a toyota miatt is a terepjáró miatt is meg haver akarna az anyjának egy egyterűt azokat is sokat megnéztük, kivétel nélkül mind szar még akkor is ha 10 éves kor alatt nézel csak
volt ami 8 évesen jobban szarrá volt rohadva alul mint a miénk 20 évesen, pedig a toyota is német volt annak is korrodált minden alu elem, meg futómű java része
Tehát ami te adsz el az teljesen fasza,viszont amit hirdetnek azok szarok.....azért van itt egy kis anomália.Karbantartások mellőzése nem jön ki?Persze,te ezt így gondolod mert azt sem tudnád hogy merre indulj el egy autón,hogy mit nézz.Persze,sok ember addig jut hogy nem horpadt és nincs olajfolyas a motoron és nagyon szépen karbantartott mert két doboz szilikon el lett fújva a motortérre,ha meg tisztapor,akkor szar mert elhanyagolt.Na meg aztán úgy ahogy ti is,az emberek lelkesen hordják gari idő alatt szervízbe,ennek nyoma van,a cserélt alkatrészeknek,ha lett cserélve,nyoma van az autón.
Nem. Én abból indulok ki hogy akárhányszor vettem hasz ált autót arról mindig kiderülz az idők során higy nem az aminek eladták. Aztán amikor kerestem későbbiekben mindig azzal szembesültem hogy hiába 2-3 éves az autó de a legtöbbel van valami stikli. Aztán igy vagy megbizható helyröl vagy ujat. Abba nincs átbaszás. És hiába mondod egy karbantartások mellőzése nem fog kijönni bármennyire nézed át, kivéve a tényleg elhanyagolt autóknál. Látom a környezetemben a fiatal autókat amirr szarnak csak menjen, igazából nincs semmi látványos csak aztán nyekeregnek hogy kétéves de állqndóan előjön valami ami miatt le kell állni vele és vinni szerelőhöz. Az most mindegy milyen okból, de amikor kellene nem használható. Nekem ez meg nem opció.
Egyébként aki tőlem vesz autót jól jár, mert leszervizeltetve adtam el az utóbbi hármat. Igy nincs nyavajgás meg alku hogy ez is szar az is szar. Én nem higy magamtól nem sajnálom azt a 80-100 ezret hanem az uj tulajtól se meg a magam biztonságától se amit egy ilyen esetben elkérnek.
Erről beszélek......ha egy autó olyan elhanyagolt hogy 200ezernél fél motor tönkremenjen,annak akkor már jóval korábban vannak jelei.Azt pedig nem kell megvenni.Egy kopott motor nem egyik napról a másikra lesz kopott,ha 200nál széthullik akkor annak már 150nél bőven van jele.És mint írtam,élőadatból nagyon sok dolog kiolvasható.De egyébként ezt a sok parát saját magadra vezeted vissza,te ilyen autókat adsz el?Mert azért én látom hogy van ilyen is meg olyan is,bőven van olyan a piacon amit te felvázolsz,de simán van jó is a piacon.Aki akar jót venni az tud.
Az elmaradt olajcserék időszakos karbantarások elmaradása mert ugye az drága és kidobott pénz, a hibák nem jönnek elő csak lényegesen lerövidül az egészséges élettartama. És itt még nem beszéltünk az óra tekergetäsről. Egy 150 ezret futott autónál arra készülök hogy a km függvényében mi várható a gyári normák alapján. Ehhez képest egy jóval kopottabb motornál már 200 ezernél tönkremehet a félmotor és tényleg milióig mehet a tétel csak mert fasza csávó volt az eladó és minden fillért megspórolt mert autóra csak a hülyék költenek.
Ez így van.Manapság minden szart el lehet adni.Viszont azért ezek a dolgok kiszűrhetők,ha maga a vásárló nem ért hozzá akkor vigyen magával olyat aki viszont ért hozzá.Nem ördögtől való dolog ez,és sokat segít pl az is hogy "laikusként" mész oda és hagyod hogy beszéljen a tulaj.Mikor elkezd vetíteni hogy az autó sérülésmentes,de én azt már az első pillanatban láttam hogy már volt sérülve,akkor azt már ott is lehet hagyni,és nem feltétlen azért mert sérült volt,hanem a tulaj hozzáállása miatt.Aztán ha a külső belső oké,akkor jöhet a többi,laptop rádug(hibakód ha úgy van,biztos törölték)inkább az élőadatot kell olvasni a próbakör alkalmával.Azért ezek a dolgok elég nagy biztonsággal szűrhetők,persze leszámítva a bármikor bekövetkezhető meghibásodást,de azért ezügyben is lehet tenni,hogyha az ember kihúzza a listáról azokat az autókat amikkel sok a probléma.Én így voltam az opellal,nézegettem az insigniát,lebeszéltek,opel szerelő mondta hogy mindegyik betegágy,így voltam a ford mondeóval,szerintem még a te véleményedet is kikértem,aztán mondták és olvastam a hengerfej vagy hengerrepedés problémáját,azt is elengedtem.....
Egy rendben tartott és mindegy hogy milyen okból garis szerviz vagy gondos gazda de ki van javitva meg cserélve amit kell, de 200 ezer nem igényel pénzrálocsolást. Ellenben ha okoska szart rákölteni aztán majd ugyis eladja addig kibirja akkor simán....
Azt felejted el, ha mindenki olyan kurva okos lenne és a születésedből eredendő bölcsességed okán senki nem.venne új autót mert az hülyeség, nektek hogy lenne jó állapotú rendben tartott és műszkilag hibátlan használtautótok amit meg tudtok venni amikor autóvásárlásra szánjátok magatok. mert hát az összes nagyokos amikoor járművet vesz akkor huszévesen is szalonállapotút akar venni fillérekért. Valami baj van a fejekben.......
azért van némi képzavar
nem 200+ után jönnek az 500+ ezres hibák hanem a 200+ ezres eladó kocsikra lehet ennyit lazán rákölteni
olajcsere vezérléscsere kuplung félbetét félolyadék gumik cseréje
pár elem kijavítása amit a teszkóban összebasztak stbstb
és még semmi komoly nem lett javítva
Vettem a gyereknek elso autonak egy 197 ezret futo Octaviat. A "nagyszerviz" 310 ezer volt, mindenf folyadek, szuro, ket hatso munkahenger, legkondi tomitesek csereje, vakuumcso, valami kartergaz visszavezeto ablak tomites csere, egy muszerfalizzo csere, komplett vezerles, vizpumpa, feszitogorgok. Tulajdonkeppen semmi extra, megbizhato helyrol vettem, a csere az adott dokumentacio szerint 200 kornyeken amugy is kellett volna, talan az a vakuumcso ami hiba volt, meg kartergaz ablak alol konnyezett az olaj, ennyi.
Nincs itt titok,pont ezt mondtam én is a kezdetekkor.Mikor az ini írta hogy 200 ezertől jönnek a 6-800 ezres tételek,én azt írtam hogy a garancia idő alatt többet költ az ember az autóra,mint utána.Teljesen mindegy mi az oka,ez így van.Az én autóim rendben vannak,hozzáértő ember tartja karban,mégsem locsolok rá 6-800 ezret,míg te azt írtad hogy az könnyen összejön egy szerviz alkalmával.
Te kicsit fogyi vagy... tényleg nem érted, hogy azért hordják az emberek márka szervizbe az új autót, hogy a garancia megmaradjon? Meg hogy egy 4-5 éves verda eladásakor pénzt ér egy folyamatosan dokumentált szerviz előzmény? nem hobbiból fizetik ki a 600e-t.
Egy 15 éves pumpedűze sufniban fenntartása olcsóbb, mint egy újé a márka szervizben? B+, mégis elköpted véletlen a titkot! 🤣
én már nézegetem a szamarakat mert lehet rájuk felvenni egész jó állami támogatást
aztán csak egy cirkuszi lakó kordé kell meg 4 csacsi és lehet pecázni, peca közben meg ingyen töltődik a vontató