Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom miért nem írja ki.....
Na igen,de az ini azt írta hogy sz összes 200+ ezret futott autóra rá lehet költeni ennyit.Ez egész egyszerűen egy baromság.
Sokan vannak akik nem tudják megcsinálni?De pont ezt írom,ha volt gazdája az első 200ezernél akkor túl sok tennivaló 200+nál sincs .Ez egy ostoba téveszme hogy 200nál már jönnek a több száz ezres tételek.A helyzet az hogy az ember pont eddig költ rá sokat a garancia miatt.Lásd ami már itt is le lett írva,oljcsere 100+ ezrekért stb.
Az első csillagozott szóban a 3. csillag a másodikban a 4. milyen betű? 🤔
Nem költöttél b**** meg mert te magadnak csinálod, meg én is, de k**** sokan vannak, akik nem tudják megcsinálni, azok fizetnek mint a katonatiszt, mindenért. És bizony egy tetves autószerelő kicserélteti velük, amit nem kéne. Ebben az iparágban nagyon megy a lehúzás
Na igen,pont erről írt az ini is a hülyéket lehúzzák......Na meg aztán nem is igazán tiszta amiket leírtál.Fék,manapság már jóval 200elött cserélni kell őket.Szilentek,gömbfejek.....a gyári simán elmegy 250-300 ezret,adott esetben még többet is.Vezérlés csere,adott x km-nél,nekem 70pár ezer volt.Klímát nem értem,ott mit kell csinálni 200 ezernél?Én 20év alatt nem költöttem ennyit autóra.
Ha újan veszi az ember, akkor kétszázezerig nem sok mindent kell csinálni rajta, de onnan már jön minden gyorsan... fékek, szilentek, gömbfejek, vezérlés, szijak, vizpumpa, klíma, hopp, el is ugrott 6-800 annak, aki szervizbe viszi.
Persze,ha a 200ezer km alatt nem volt gazdája az autónak.
én a terepjáróval lábon jöttem haza, kicsit túlreagált az abs néha(rozsdás volt az abs gyűrű) plusz első indítás után leállt(egy repedt cső miatt)
de jött-ment minden működött rajta mentünk terepen-aszfalton fasza volt
de mégis ráment 600 ezer és semmi drága "fődarab" nem lett cserélve rajta, csak karbantartás meg pár kopó dolog, ráadásul ami vételkor "baja" volt nem került 20 ezerbe sem
szóval az összes 200+ ezret autóra enyit rá lehetne tolni, szerintem még az astrára is rá tudnék lapátolni ennyit ha nagyon akarnék
ha van egy listád tudsz fontosság szerint szelektálni és ahogy van pénzed csinálgatod
de aki nem ért hozzá mindenképp jobban megéri egy sokkal jobb állapotút venni, mert leveszik a szerelők keményen
Aszittrm csak az tud elromlani. 😆
Hülye vagy, az index az biztos jó benne, azt nem használjuk 🤣
... és épp ezér írnak fel mindent, végül is egy 200 ezret futott autónál minden kopó alkatrészt ki lehet már cserélni
Vajon a kicsit újabb egy négyes is psa? Mert vejkó pont ezeket nézegeti, úgy három milláig
Ez mitől jó? vagy mitől jobb mint bármelyik másik?
Beviszel hozzájuk egy 16 éves autót, úgyis mindenben hibát fognak találni...
Mittomen,bmw,index?
Én elvittem egy A5-öt vásárlás előtt és olyan problémákat tártak fel, amit egy műszakibb beállítottságú sem vett volna észre. De vannak itt komoly szakértők, majd döntenek! 😂
Mi volt a probléma velük?
bárhvá elviheted csak adjon munkalapot számlát róla
aztán ha valami mégis szar ami nincs felírva lehet szorongatni a golyókat
Megnéztem pár részüket, inkább hagyjuk.
Az a psa, próbálom lebeszélni, de nem hagyja magát. Valami más gond? 🤔
egyszer egy corollát néztünk abban is kevés méter volt
mondta ember azért ennyi mert örökké a szervizben állt
Vásárlás előtt szerintem a legjobb megoldás.
https://avalon-service.hu/
Nezzenek a szelepfedel ala,valszeg a betegágy prince motor.
Rokon venne 1-es bmw-t 1.6-os benzines motorral, kinézett egy 2008-ast gyanúsan kevés km-el bár ha magyar akkor akár lehet is, ha jól tudom ebben a psa motorja van aminek a vezlánc és az olajfogyasztás a szokásos baja, még valami előfordul általában? Manuális váltós ami kicsit megbízhatóbb.
Balfaszság.
Vízelvezető.