Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...úúúúúúúúúúú, még jó, hogy nekem nem jelent meg 🤣
Dodor-Taschner talalkozo van a videon.
Ez ki és itt mit kell nézni? nekem ilyen fail videókat ad be...
Fészbuk nélküli verzió?
Budapesti és vonzáskörzeti kollégáknak
https://www.vadhajtasok.hu/202...
Azért a mozdony füstje alól és a sportmotor fórumtól hova eljutott, igazából ez elismerésreméltó.
https://www.facebook.com/share/v/BVFDh9PhWJZyD1B4/
En soha nem varialok, ha valami nem tetszik, akkor cserelem. Mindene is jo motor nem nagyon ismeretes a szamomra kettot vagy eppen harmat nem szeretnek tartani, inkabb az eszemre hallgatok mint a szivemre, mondjuk az anyagi lehetosegeim segitenek a dontesben.
Egyik vegltbol a masikba helyezel?
:-)
Meg nem vagyok a poroszkalos, de majd valamikor biztos.
A birkaherepörkölt tuti olcso lehet. 🤣
Nem pont ott, úgy általánosságban mondom. Nyilván a bengáli buckák közötti földesen, ahol egyik oldalon meredek lejtő, másikon kőfal, ott nem. De itt is leginkább a helyi állatorvos az igazi célközönség, aki szántóföldek közötti traktorösvényeken szaladgál a legelők között teheneket oltogatni meg birkákat herélni. :)
Azokon az utakon a 100 feletti? 😆
Mondjuk a ruszkik a pamirban nyomjak,de ott a ktm kezdte hogy elszakadt a lanc,aztan egy bmw kilukasztotta a szelepfedelet.
A voge dsx 900 on csodalkozom hogy meg nem esett szet,de van meg ket resz.😀
Valami ilyesmi. Ahogy a Zoli mondta, a Royal Enfield-ekkel is hegyekre másznak, a Himalayan pont erre van gyártva. Nem mondom, hogy duzzad a nyomatéktól, de tűrhetően mozog - úgy 110-ig, ott már üvölt és vibrál a kis egyhengeres. A régi hosszúlöketű nyomórudas Enfield-ek is hasonlók, de azokkal se szeretnék tartósan 100 felett motorozni.

Az ER6 / Ninja 650 esetén is gyakori, hogy a gazdáik variálnak az áttétellel (rövidítik ,14/47 vagy 14/48-ra) kicsit több rugalmasság végett. Sőt, a 800-asomat én is áttételeztem, csak ellenkező előjellel.
Mondjuk a monca csaj se szazas,kereszberohan a nagy budos pusztan vlagyivosztokig panziorol panziora,majd csinal egy szervizt es visszarohan.
Kb az aszfaltot nezi ket honapig.
Ezek ruszkik kirgizisztánban,nem vagyok terepes,de ilyen dolgot ha tudnek nagyon elnék.
A himalajas dolgot egy masikban lattam,ott magyar turaszervezo csinal utakat az enfildekkel,az inkabb neked valo,olyan oreges poroszkálós.
Kis teljesitmenyu motornal az a nem mindegy szerintem, hogy atlagban milyen reszerhelesen hasznalja a gazdaja. Ha sokat mennek messzire, akkor mindenkeppen nagyobb motorom lenne, de nem azrt feltetlenul, hogy gyorsabban mehessek.
Az 1100-est meg en is elfogadnam...
az ilyen menetek legalább 90% full eseménytelen ingerszegény gurulás
a maradék 10% érdekes, ennek kb negyede a szopás
amelyik motoron van váltó avval végig lehet ezeket vinni, egy pörgősebb 250es is teljesen elég ezekhez a menetekhez
igazság szerint a bátorság és a tudás hiány kompenzálására kell mindig a több ló, ezt sokáig én se fogtam fel de utána rájöttem a nagy igazságra
pl én a 400as hondával bárhová elmentem volna aztán ilyen 30-32 ló körüli volt, pár lóval több mint a wr250 amivel ismerős járt aztán 15 év alatt 1 hely volt ahová nem tudtunk felmenni, bár ott a csapatból egy embernek sikerült csak.....
Ezek azok? Az egyik egy Voge-n halad.
Vilagos. Az a Monca nevu csaj 500-as Honda CMX-szel csinal hasonlot.
Hogynetudna,a royal enfield ek tomege maszik fel hegyekre.

Bar teny hogy ezek a csavok a pamírban jol toljak.

http://youtu.be/_lKYUyV5AAg?si=8Mwyl9ZpGPVKurgP
A semmi az túlzás, helyén kezelve nem rossz az. Itchy Boots egy CRF300-assal kerülte meg a világot. Igaz, neki nem a még kisebb majrécsík volt az elérendő életcélja, de akkor is, az 500-as is használható szinte mindenre is, amire tervezték. Utassal, csomaggal fel a Csomolungmára nem az, nem is tudná talán.
Ilyen értelemben igen , ma semmit nem jelent egy 500-as vas ! 😏
Ezt mondom, hogy manapság az 500 ccm mást jelent, mint akkor.
gyerek volt osztálytársai egész jól elvannak a melóban, vannak akik fősuli mellett is dolgoztak