Hát, amikor annak idején a keréknyomás szenzor azért lett kötelező, mert (állítólag) a lapos gumi jobban kopik és ezáltal jobban terheli a gumipor a környezetet, akkor elgondolkodtam, hogy valójában mi- mennyire fontos lófasz az autóban.
ismerős mindig trabanttal pecázott, nagyon bánatos volt amikor már nem lehetett használható állapotban tartani
utána vett egy suzukit de az nem volt az igazi, mindig mondogatta milyen jó volt neki a trabant
szóval a sima pecához jó a trabant, modjuk az én 6xl testem nem férne el benne
nekem fekvős kocsi kell, én kint alszok a parton csak közben peca is van, este bedobom a cuccot reggel kiveszem
Egyébként nem kellene mindenkinek jogsi mert ma már elvárás és rengeteg többnyire picsa ül ugy autóba hogy azt se tudja milyen rendezvényen van, de ma már trendi és amugyis kell mert milyen már a sarki iskolába meg a másik sarki boltba gyalog menni. Na ezek miatt lett szükségszerű a sok támogató rendszer mert ugrásszerűen emelkedett a balesetek száma a résztvevők számának emelkedésével.
ez így igaz is lenne, de akkor haladjunk még vissza ki se kellene menni a csatornapartra még hátizsák se kellene
amúgy nem egy 30+millás csittivitti szartig pakolt 3 betűs verdával járok hanam a célnak megfelelő legalja
amúgy az opel is jó lenne csak egyre kevésbé hajlik a gerincem és nem férek be/ki az ajtón, feküdni teljesen megfelelt az is
és aztért ez az összahasonlítás sántít mert nem a balfasz jocinak kell a fülébe a cucc hogy mondani kelljen hogy most tudsz ám előzni, mert észre sem veszi hogy nincs előtte senki a másik sávban...
Autóról beszéltem elsősorban. De a lényeg az továbbra is fennáll, hogy szélsőséges esetben aki nem tud elvezetni egy semmilyen extra cuccal ellátott bármilyen járművet, az nem képes a közlekedésre. Nem várom el, hogy kamionnal tolasson, a gőzmozdony sem játszik, de egy átlag autó-motort mindenkinek tudnia kéne biztonsággal vezetni az adott útszakaszra érvényes sebességgel, azt is, amin a gázpedál-fogantyú- és normál féken felül nincs semmi. Aki esetleg kötekedni akar, annak mondom, a fentieken kívül sem a busz, sem a traktor/kombájn nem ide tartozik.
100 felesleges lóval kevesebb és máris nem kell kipörgésgátló......
nekem sose kellett még a murván se, pedig néha 80+ volt a sebesség ami azért ilyen utakon nem kevés
Szerintem akinek az ABS-en, szervón, tolatóradaron (csak csipogós) kívül szükséges akármi, hogy közlekedni tudjon, az NEM alkalmas a gépjárművezetésre. Persze ezeken felül van még pár kényelmet szolgáló valami, de az tényleg csak a kényelmet szolgálja.
Aki hülye kurva hazér és kihívja a férfi akárkijét, hogy beálljon a garázsba, udvarba, stb. az NEM alkalmas a vezetésre. Amelyik nyugger a VÉDA alatt 50 alácsökkenti a sebességet, az NEM alkalmas a vezetésre. Amelyik faszkalap nem tud behajtani megállás nélkül a körforgalomba, még ha a feltételek adottak is, az nem alkalmas a vezetésre. És még sorolhatnám.
persze mindennek van értelme, pl a videón látható összes balfasznak kurva nagy szüksége lett volna egy csomó 3 betűs biszbaszra....
https://www.facebook.com/reel/1213783753217556
amúgy a trabantoknak 2 nagy gondjuk volt: sokat evett és kibaszott kevés ideig tudot elmenni generál nélkül
persze volt még pár tucat kisebb is de ezekkel együtt lehetett volna élni, a hibák 99% azért volt mert egy kritikán aluli minőségben készült minden eleme
de ha így visszamegyünk az időben nézzük meg a vw bogarat az is kurvára minimál cucc volt de legalább rendes anyagokból és a mai napig lehet velük közlekedni
Én nem.igy látom és nem tudsz meggyőzni. Ennyi erővel kár volt a trabantokat tovább fejleszetni, mert ugyis csak felesleges igényekröl van szó.
Ráádasul a vezetéstámogatóknak van értelmük, egyeseknek meg szükseges is. Ha csak egy kisgyereken nem mennek át már megérte.
ez úgy van hogy teremtenek egy igényt és árulják az igény kielégítő terméket
a baba "iparban" lehet ezt a legjobban megfigyelni, de a biciklis-motoros igényteremtés is elég nagy de azért az autóiparban is örökké felbukkan valami világmegváltó csoda
és most nem arról van szó hogy közlekedjünk olyan járművekkel mint 100 éve, csak néha túltolják az igény teremtést
pl csinálnak olyan fos autókat hogy ki sem látsz belőle 25 centi magas ablakokkal a többi fém(ugye csak azért mert így sokkal biztonságosabb....) ezzel egyidejűleg lehet bele rendelni tolatóradart, tolatókamerát vagy éppen parkoló asszisztenst azért hogy tudja az ember használni az adott autót
és olyan ügyesen előadják hogy ez minden csak a vezetőért van hogy meg sem kérdőjelezi az ember
és ez csak egyetlen picike dolog ami ráadásul még igaz is, de nem feltétlen szükségszerű
de ugyanilyen átbaszás a számokkal való játék, legyen az képernyő felbontás vagy épp lóerők száma
Ini csak saját magát győzködi (egyrészt), másrészt meg megideologizálja, miért éljen csak a mának. Erre amúgy régebben többször is rávilágított, hogy nem vigyáz magára, mert akkor nem kell majd 60 év felett kínlódnia az öregség okozta korlátokkal.
Mint a vasárnapi hívők meg a lusta semmirekellők, akik azért nem mozdulnak meg, mert meg van írva előre a sorsuk, és őrájuk az vár, hogy akármennyit is dolgoznának, amúgy is szar sorsot szánnak, tehát nem feszül meg a melóban, mert minek is?
:-D
Nem,altalaban en megyek elol,ha gebasz van akkor megall,ujratervez,de egyszerubb lenne nem levetkozni.
Egyenlore nincs tura,a kurviger meg csak a tourer+ al navigal es hasznal offline terkepet,az meg eves 12000 az elofizetes,majd tavasszal,addig marad a motorral kapcsolas,az jo mert kezeli a telefont kormanyrol.
utána vett egy suzukit de az nem volt az igazi, mindig mondogatta milyen jó volt neki a trabant
szóval a sima pecához jó a trabant, modjuk az én 6xl testem nem férne el benne
nekem fekvős kocsi kell, én kint alszok a parton csak közben peca is van, este bedobom a cuccot reggel kiveszem
v8 kellett volna de azt nem találtam európában
amúgy nem egy 30+millás csittivitti szartig pakolt 3 betűs verdával járok hanam a célnak megfelelő legalja
amúgy az opel is jó lenne csak egyre kevésbé hajlik a gerincem és nem férek be/ki az ajtón, feküdni teljesen megfelelt az is
és aztért ez az összahasonlítás sántít mert nem a balfasz jocinak kell a fülébe a cucc hogy mondani kelljen hogy most tudsz ám előzni, mert észre sem veszi hogy nincs előtte senki a másik sávban...
De nem,kell a dizelverda.
nekem sose kellett még a murván se, pedig néha 80+ volt a sebesség ami azért ilyen utakon nem kevés
Aki hülye kurva hazér és kihívja a férfi akárkijét, hogy beálljon a garázsba, udvarba, stb. az NEM alkalmas a vezetésre. Amelyik nyugger a VÉDA alatt 50 alácsökkenti a sebességet, az NEM alkalmas a vezetésre. Amelyik faszkalap nem tud behajtani megállás nélkül a körforgalomba, még ha a feltételek adottak is, az nem alkalmas a vezetésre. És még sorolhatnám.
https://www.facebook.com/reel/1213783753217556
amúgy a trabantoknak 2 nagy gondjuk volt: sokat evett és kibaszott kevés ideig tudot elmenni generál nélkül
persze volt még pár tucat kisebb is de ezekkel együtt lehetett volna élni, a hibák 99% azért volt mert egy kritikán aluli minőségben készült minden eleme
de ha így visszamegyünk az időben nézzük meg a vw bogarat az is kurvára minimál cucc volt de legalább rendes anyagokból és a mai napig lehet velük közlekedni
Ráádasul a vezetéstámogatóknak van értelmük, egyeseknek meg szükseges is. Ha csak egy kisgyereken nem mennek át már megérte.
a baba "iparban" lehet ezt a legjobban megfigyelni, de a biciklis-motoros igényteremtés is elég nagy de azért az autóiparban is örökké felbukkan valami világmegváltó csoda
és most nem arról van szó hogy közlekedjünk olyan járművekkel mint 100 éve, csak néha túltolják az igény teremtést
pl csinálnak olyan fos autókat hogy ki sem látsz belőle 25 centi magas ablakokkal a többi fém(ugye csak azért mert így sokkal biztonságosabb....) ezzel egyidejűleg lehet bele rendelni tolatóradart, tolatókamerát vagy éppen parkoló asszisztenst azért hogy tudja az ember használni az adott autót
és olyan ügyesen előadják hogy ez minden csak a vezetőért van hogy meg sem kérdőjelezi az ember
és ez csak egyetlen picike dolog ami ráadásul még igaz is, de nem feltétlen szükségszerű
de ugyanilyen átbaszás a számokkal való játék, legyen az képernyő felbontás vagy épp lóerők száma
Mint a vasárnapi hívők meg a lusta semmirekellők, akik azért nem mozdulnak meg, mert meg van írva előre a sorsuk, és őrájuk az vár, hogy akármennyit is dolgoznának, amúgy is szar sorsot szánnak, tehát nem feszül meg a melóban, mert minek is?
:-D
Egyenlore nincs tura,a kurviger meg csak a tourer+ al navigal es hasznal offline terkepet,az meg eves 12000 az elofizetes,majd tavasszal,addig marad a motorral kapcsolas,az jo mert kezeli a telefont kormanyrol.