Egyébként az öregeknél is akarnak valami alkalmassági vizsgálatot bevezetni az orvosin felül,ez jó,mert így a mamlasz sem kapna jogsit illegálisan puszira.
120-130 már egyáltalán nem vágta(kezeit széttáró) Egy mostani autónak még csak meg sem emelkedik a hangja a fülkében(kezeit széttáró) Észre sem lehet venni a 120-130-at(kezeit széttáró) Amikor ezeket a sebességeket kitalálták akkor még ladával meg vartburggal jártunk fos utankon. Azóta az utak hellyel- közzel jók lettek az autók meg fejlődtek. 130-ról hamarabb meg lehet már állni mint a zsigcsivel 90-ről(kezeit széttáró) Itt lenne az ideje a kresz megfelelő irányú módosításának.
A sebességhatárok amit lent felsoroltam a lassú járművezetőknek meg bitó(meghajlós)
Elég sok helyen megfordulok az országban azt kell mondjam, hogy az elmúlt 20 év nagy változást hozott. Rengeteg gyorsforgalmi út épült és a régi 1*1 sávos utakat is szépen elkezdték felújítani(meghajlós) Nálunk a már 40 éve legendásan szar utak is tükör aszfaltot kaptak(meghajlós) Pl.mifelénk már alig van szar út(kezeit széttáró) Lassan tényleg vadászni kell, ha nosztalgiázni szeretne az ember(gondolkodós) Van néhány főút ami kívánná a rendbetétel ilyen az 52-es is(kezeit széttáró) A 4-es főút pl. az nem szar mert tükör aszfalt van rajta csak az ini féle balfaszok miatt nem lehet rajta haladni. Na ha törvénybe hoznák ezt az akasztósdit amit én kitaláltam mindjárt haladna rajta a forgalom(meghajlós)
nem(ujjával nemet mutató) Mint ahogy a passzátból kifogy az autópályán a gázolaj az is büntetendő (kezeit széttáró)
Nagyjából 10 km-es körzetben bárhol lehet elektromos autót tölteni. jövőre meg lesz plusz 500 töltőhely gyakorlatilag bárhol töltheti az autóját. Annyi kraftal kell menni, hogy tudja tartani a sebességet(meghajlós) A mostani vellanyautóknak ez már nem is probléma(kezeit széttáró) Azok már elgurulgatnak 300 km-ert 150-nel(kezeit széttáró)
Na gyere ide az 52-esre majd megnézem,hogy forgatod azt a kormánykereket. Van 1,5 másodperced előzni kb. így állnak az úton az autók solt és kecskemét között 😅
mondjuk mostanában voltam többször is debrecenbe szerintem az ország szégyene a 4-es főút(gondolkodós) Na az is egy nagy szar szajolig van kész pesttől(óranézegetős) A 4-es főút pont ugyanolyan szar mint 30 évvel ezelőtt. Már ezen a kőrös nevezetű porfészken is autópálya megy keresztül bár leminősítették autóuttá, mert a lölőéknek nem volt elég az osztás így az m8 helyet csak m44re redukálták kecskemét m5-ig 😅 Pofátlan módon ellopták a leállósávokat(fetrengős) Egyszerűbb volt a ceruzával átírni az m8-at m44-re 😆
Na mind1 itt már van gyorsforgalmi út az ország második legnagyobb városába meg az araszolós 4-esen lehet eljutni(ujját lefelé mutató) Az m3-as is elég gáz. Kb. a teljes pályahosszban újítják (gondolkodós) kb. 2030-ra el is készül a felújítás 😂
ezek csinálják a legtöbb balesetet. Inikém 33 évnyi vezetésemre volt néhány necces helyzetem. De állíthatom neked ez mind azért volt mert inkább megpróbáltam a kockázatos előzést 15-20 perc araszolgatás után. (fejét fogó) Vagy agyvérzés visz el menet közben a hülyétől, vagy a szembejövő nyír ki vagy neccesen megúszom. eddig megúsztam néha csak a vak szerencse miatt. Lehet vissza kellene hozni a halálos ítéletet(gondolkodós) Aki indokolatlanul lassan megy és már 3* is elkapták annak nem a jogsija pontozódjon ki hanem az élete(gondolkodós) Azt nem ám gyors tarkón lövés meg ilyesmi(ujjával nemet mutató) bitófa(meghajlós) rövid vastag kötéllel sámlimagasságról(meghajlós)
Ez azért is lenne jó módszer mert a 2 lassúhajtás miatti pontlevonások után szerintem nem ülne többet autóba az ilyen(gondolkodós) Saját maga döntené el, hogy inkább nem is akar már vezetni 😅
én kötelezővé tenném. Aki lassan megy az indokolatlanul tartja fent a forgalmat. Kár, hogy nem én írhatom az új kreszt(gondolkodós)
Autópálya 160, autóút 150 1 számú főút 120, 2-es számú főút 110 nacional utak 100. Azok az utak amik 1 *1 sávosak ha a forgalmi helyzet nem indokolja az ellenkezőjét a legnagyobb haladási sebességnél legfeljebb 10 km/h val lehetne lassabban menni. Aki ettől lassabban megy és a trafi véda stb. beméri pont ugyanúgy kell büntetni mintha gyorsan hajtana(meghajlós) Aki meg nem alkalmas ekkora sebességgel biztonságosan közlekedni jogsi kettévág örökre. 60 felett kötelező tesztvezetés évente ami ingyenes. aki ott elhasal az eladhatja az autóját(kezeit széttáró)
Szóval tudnám én ezt,hogy kell nyugodtan rám lehetne bízni ezeket a dolgokat(meghajlós) Persze jön majd a duma, hogy majd én is leszek öreg(kezeit széttáró) Még az is lehet. (kezeit széttáró) De amikor nacionál uton nem tudok 90-100-al haladni biztonságosan akkor már nem is akarok vezetni. Van aki még 80 évesen is csodálatosan vezet van olyan aki 35 évesen 15 év alatt sem volt képes megtanulni mert egyszerűen nincs hozzá érzéke(kezeit széttáró) Ezeket én mind elveszejteném a vizsgán(kezeit széttáró) Nem az ittas vezetők miatt hallnak meg 500ával az utakon hanem a cammogó balfaszok miatt akit negyed óra követés után már kockázatos előzésbe is belevág az ember aztán van,hogy nem adja ki. Persze aki miatt megmurdel az meg majd büszkén mondja, hogy minek ennyire sietni ez lesz a vége(ujját lefelé mutató)
te az asztrával is pont ugyan ennyivel mentél(kezeit széttáró) épen te vagy az a balfasz amiről a többiek itt beszélgetnek, hogy büntetni kellene 😅 én is utálom az úrvezetőket akik hétvégére veszik elő a járgányt azért,hogy engem bosszantsanak(fejét fogó)
A sebességhatárok amit lent felsoroltam a lassú járművezetőknek meg bitó(meghajlós)
Nagyjából 10 km-es körzetben bárhol lehet elektromos autót tölteni. jövőre meg lesz plusz 500 töltőhely gyakorlatilag bárhol töltheti az autóját. Annyi kraftal kell menni, hogy tudja tartani a sebességet(meghajlós) A mostani vellanyautóknak ez már nem is probléma(kezeit széttáró) Azok már elgurulgatnak 300 km-ert 150-nel(kezeit széttáró)
mondjuk mostanában voltam többször is debrecenbe szerintem az ország szégyene a 4-es főút(gondolkodós) Na az is egy nagy szar szajolig van kész pesttől(óranézegetős) A 4-es főút pont ugyanolyan szar mint 30 évvel ezelőtt. Már ezen a kőrös nevezetű porfészken is autópálya megy keresztül bár leminősítették autóuttá, mert a lölőéknek nem volt elég az osztás így az m8 helyet csak m44re redukálták kecskemét m5-ig 😅 Pofátlan módon ellopták a leállósávokat(fetrengős) Egyszerűbb volt a ceruzával átírni az m8-at m44-re 😆
Na mind1 itt már van gyorsforgalmi út az ország második legnagyobb városába meg az araszolós 4-esen lehet eljutni(ujját lefelé mutató) Az m3-as is elég gáz. Kb. a teljes pályahosszban újítják (gondolkodós) kb. 2030-ra el is készül a felújítás 😂
Ez azért is lenne jó módszer mert a 2 lassúhajtás miatti pontlevonások után szerintem nem ülne többet autóba az ilyen(gondolkodós) Saját maga döntené el, hogy inkább nem is akar már vezetni 😅
Autópálya 160, autóút 150 1 számú főút 120, 2-es számú főút 110 nacional utak 100. Azok az utak amik 1 *1 sávosak ha a forgalmi helyzet nem indokolja az ellenkezőjét a legnagyobb haladási sebességnél legfeljebb 10 km/h val lehetne lassabban menni. Aki ettől lassabban megy és a trafi véda stb. beméri pont ugyanúgy kell büntetni mintha gyorsan hajtana(meghajlós) Aki meg nem alkalmas ekkora sebességgel biztonságosan közlekedni jogsi kettévág örökre. 60 felett kötelező tesztvezetés évente ami ingyenes. aki ott elhasal az eladhatja az autóját(kezeit széttáró)
Szóval tudnám én ezt,hogy kell nyugodtan rám lehetne bízni ezeket a dolgokat(meghajlós) Persze jön majd a duma, hogy majd én is leszek öreg(kezeit széttáró) Még az is lehet. (kezeit széttáró) De amikor nacionál uton nem tudok 90-100-al haladni biztonságosan akkor már nem is akarok vezetni. Van aki még 80 évesen is csodálatosan vezet van olyan aki 35 évesen 15 év alatt sem volt képes megtanulni mert egyszerűen nincs hozzá érzéke(kezeit széttáró) Ezeket én mind elveszejteném a vizsgán(kezeit széttáró) Nem az ittas vezetők miatt hallnak meg 500ával az utakon hanem a cammogó balfaszok miatt akit negyed óra követés után már kockázatos előzésbe is belevág az ember aztán van,hogy nem adja ki. Persze aki miatt megmurdel az meg majd büszkén mondja, hogy minek ennyire sietni ez lesz a vége(ujját lefelé mutató)