az astra lazán megy 120at harmadikban, mivel a gázzal nincs tiltás 2.ban is ki lehet eddig forgatni de akkor a kárpitban van a mutató, szóval ezt nem lehet sokszor eljátszani, de 3.ban még nem gáz a 120
szóval ha a lom astrával meg lehet ezeket előzni akkor minden mással is
csak mint írtam rá kell készülni és nem 50+ méterekről nekilátni előzni
ha valaki nem lusta ki tudná számolni hogy mennyi méter kell az előzéshez, de én tuti nem fogom
Az a baj az ilyen 60-nal ballagó birkákkal, utoléred, mész mögötte kilométert, nem tudsz előzni, ilés amikor lehetőség nyílik előzésre, akkor gyorsít, fölmegy 95-re is... nagy nehezen megelőzöd, utána meg jön utánad 90-nel Ha annyi milliom lenne, ahányszor ez már megtörtént, nem lennének gondjaim 😁
Ui. Persze a bmw-vel könnyen átugrom az ilyen faxokat, de mostanában sokat megyek yarissal, az nehezebb ügy.
A sena SF2 egesz jo ennyiert,elvilleg appon keresztul korlatlan csatlakozas eseten.
De lattam egy ketyerét amivel mesh-el lehet a regieket tuningolni.Az most 100 valamennyi euro.
most mondja az asszony hogy miskolctapolcán is szálltunk már meg hosszúhétvégére, de akkor a rendezvény azon a felén volt az egyetemi körcsarnokban, nem kellett a városban mászkálni
miskolcon volt hogy 3 napot hédereltünk, ott láttam először ford mustangot az út szélén "élőben"
de volt hogy lillafüreden volt a szállás de a rendezvény miskolcon
többnyire pénteken oda vasárnap este/hétfőn reggel vissza
de ez még vírus előtt volt, azóta nem jött teljesen rendbe ezek a rendezvényes dolgok
debrecenbe is napi szinten jártunk hajdúszoboszlóról a campus fesztivál idején, parkolóhellyel voltak gondok de mással nem nagyon
ez is a vírus előtt volt azóta meglustultam nem szeretek utazni meg már kb minden nagyobb városban megvolt a nej legalább 1x szóval minek is menjek 😂
Nem tudom, de én mindennap közlekedek szinte, és nem keveset. Ugyhogy saját bőrömön tapasztalom a faszságot, és azt látom mindig ha az adott utról kiemelnék azt a pár, igazából 4-5 közlekedést, a dinamika ugrásszerűen megemelkedne. Miskolcot meg hagyjuk, pár éve az északi rész pont olyan mint pest debrecenbe meg képtelenség közlekedni az idióta forgalomszervezés miatt, mert minden lámpa csak egy irányból enged és minimum 90 másodpercesek a pirosak 20 vagy 30 meg a zöld
Amit látok itt, az van a való életben is, megint mások szeretnék a ritmusukat másra kényszeríteni, pedig a mások, köztük én is, csak azt szeretnénk, hogy amúgy leszarom a mások ritmusát, csak ahol a két, különböző ember találkozik, pl. az utakon, az egyik ne tartsa fel indokolatlanul a másikat. Ha valaki ráérősen megy, alatta a megengedettnek az amúgy még nem lenne baj, de tudomásul kell venni, hogy a közlekedők jelentős többsége minimum a megengedett határral halad -na.
Az átlag rutinnal bíróknak amúgy is nagy kihívás a sok kétbalkezes faszkalap és hülye kurva kerülgetése, a sok nyugger kerülgetése, és még mindig nem a száguldozásról beszélek, mert az már egy másik része a közlekedésnek. Ha valaki ráér, menjen a megengedettel és álljon közben vagy a végén félre, ha sok ideje maradt. Az meg egy különösen utálatos vélemény az ini-féléktől, hogy minek rohanni, ő sem rohan és aki rohan az úgy is megdöglik vagy belebetegszik a hajtós életébe, meg a hajtással szerzett plusz jövedelem csak a szomszéd idegesítésére szükséges, tehát valójában nem is kell.
vírus előtt kb 20 hétvégét utakon töltöttük mentünk minden felé, szóval nem csak itthon mozogtam
amúgy a pesti közlekedéshez képest bárhol nyugi van, még egy debreceni vagy miskolci városi forgalom is nyugis kisvárosi lötyögés a pestihez képest
a legokádébb debreceni utazás se volt vészes
gondolom a vírus óta nem lett dupla forgalom az utakon.........
na de az emberek többsége nem ilyen vándor mint te
pl aki nálunk villanyász nem megy 50km messzebb mert itt is van neki elég meló
amúgy minden csak akarat kérdése, aki nem akarja megoldani a problámáit sosem fogja
nekem volt egy asztalos ismerősön mindig sietett kapkodott ellenben örökké késett, minden munkával el volt úszva, pedig kb reggel 6-tól este 10 ig dolgozott, aztán eljutott addig a pontig hogy már enni alig tudott a kéz remegéstől és szakmát váltott megnyugodott aztán most szépen elvan
szóval ha a lom astrával meg lehet ezeket előzni akkor minden mással is
csak mint írtam rá kell készülni és nem 50+ méterekről nekilátni előzni
ha valaki nem lusta ki tudná számolni hogy mennyi méter kell az előzéshez, de én tuti nem fogom
Ilyen jól ritkán sikerül, általában 80 körül megáll
Ui. Persze a bmw-vel könnyen átugrom az ilyen faxokat, de mostanában sokat megyek yarissal, az nehezebb ügy.
De lattam egy ketyerét amivel mesh-el lehet a regieket tuningolni.Az most 100 valamennyi euro.
de volt hogy lillafüreden volt a szállás de a rendezvény miskolcon
többnyire pénteken oda vasárnap este/hétfőn reggel vissza
de ez még vírus előtt volt, azóta nem jött teljesen rendbe ezek a rendezvényes dolgok
debrecenbe is napi szinten jártunk hajdúszoboszlóról a campus fesztivál idején, parkolóhellyel voltak gondok de mással nem nagyon
ez is a vírus előtt volt azóta meglustultam nem szeretek utazni meg már kb minden nagyobb városban megvolt a nej legalább 1x szóval minek is menjek 😂
Az átlag rutinnal bíróknak amúgy is nagy kihívás a sok kétbalkezes faszkalap és hülye kurva kerülgetése, a sok nyugger kerülgetése, és még mindig nem a száguldozásról beszélek, mert az már egy másik része a közlekedésnek. Ha valaki ráér, menjen a megengedettel és álljon közben vagy a végén félre, ha sok ideje maradt. Az meg egy különösen utálatos vélemény az ini-féléktől, hogy minek rohanni, ő sem rohan és aki rohan az úgy is megdöglik vagy belebetegszik a hajtós életébe, meg a hajtással szerzett plusz jövedelem csak a szomszéd idegesítésére szükséges, tehát valójában nem is kell.
amúgy a pesti közlekedéshez képest bárhol nyugi van, még egy debreceni vagy miskolci városi forgalom is nyugis kisvárosi lötyögés a pestihez képest
a legokádébb debreceni utazás se volt vészes
gondolom a vírus óta nem lett dupla forgalom az utakon.........
pl aki nálunk villanyász nem megy 50km messzebb mert itt is van neki elég meló
amúgy minden csak akarat kérdése, aki nem akarja megoldani a problámáit sosem fogja
nekem volt egy asztalos ismerősön mindig sietett kapkodott ellenben örökké késett, minden munkával el volt úszva, pedig kb reggel 6-tól este 10 ig dolgozott, aztán eljutott addig a pontig hogy már enni alig tudott a kéz remegéstől és szakmát váltott megnyugodott aztán most szépen elvan
Nem vagyok naprakész, nem eszem édességet.
Szerk: bocs, lehe 30 deka