Ú, B+, ez hülyébb mint gondoltam (és ez már nagy szó!) Bár jobban meggondolva, lehet, Nagykőrösön még nem látott ilyet 🤣 (nem beszélve arról, hogy még a képen is láccik az acélháló)
Ne legyél gyökér, te nem szoktál ilyen stílusban beszélni ☹️
Nem félek, mert motorozok... de hülye se vagyok... 300 - az már az a szint, amikor semmi befolyásod nincs a történésekre, lehecc bármekkora májer. Rettegni nem kell üres pályán se, csak azt nem vágom, hogy abban mit lehet élvezni? A veszélyt? Kösz, abból már kinőttem.
ui: BMW-n nincs lánc, és csak kéccázat megy. Gumi meg bármikor elfoshat, rámész egy úthibára, egy éles kőre... ez megint olyan, ami ellen nem tucc tenni (vagy lásd pl. most gumi-visszahívás)
mint nálunk a gumis
használt 10+ éves gumit akart annyiért adni mint a bolti új aztán ebben a felrakás se volt benne
mondtam is neki ha ennyire éhes lettél többet nem jövök ide
most téli van helyette műszakiig kibírja
utána meglátjuk
gyerek akar venni egy teslát aztán ha megveszi az opel már nem fér be az udvarba, így le kell majd adni a vasba
nincs is sok értelme tartogatni mert párszáz km megy évente
az alatt már kb 1 mm van. Van néhány pont az abroncson ahonnan mérni kell állítólag. Én már hamarabb megvettem a gumit mint ahogy a gumishoz kerültem, mert ránézésre sem tetszett már(kezeit széttáró)
Nem hát, mert megint hülye vagy 😆
A defekt volt csak pályán fülig ledöntve.
A többi közúton. Ja meg egyszer leszakadt a Jawa350 futóműve, eltört a villanyak és becsukódott a motor alá az első kerék, én meg repültem.
Benne van a pakliban. Ha félsz az ilyesmitől, akkor nem kell motorozni. Ha 300-al mész akkor legalább nem szenvedsz. Egyből meghalsz. Ha szép szabályosan mész akkor van az esélyed, a rokkant nyugdíjra.
Amúgy meg egy jó karban lévő modern motornál nyilván attól kell rettegni hogy durdefektet kapsz egy belső nélküli gumival, vagy elszakad a nagy teljesítményű lánc, de most nem BMW-ről volt szó, hanem rendes motorról 😝
Régen rossz ha nem bízol az alattad lévő technikában.
Üres autópályán azért nagyon sok mindentől nem kell rettegni ha kipróbálja a végét a motornak.
nem tudom milyen kritériumok alapján gyártanak
de az echte német nekem jobban ízlik
szoktam kapni néha attól akinek olvasgatom az opelt
a gagyi üdítők ugyanolyan szarok mint az itteniek
gumis azt mondta, hogy kisteherautókon 3mm az alsó határ a kopásjelzőkön.(kezeit széttáró)
Személynél állítólag csak 2mm. (kezeit széttáró) Ez a 4 évszakos 1 cm. De gondolom ez nem fog kibírni 100 ezret mint az elődje 😅
Én sokkal jobban utálok a kocsinál öltözgetni,vagyis ha messzebb megyek ,leveszem,de ha a napi rutin,akkor semmi értelme levenni,mikor az ember pár percenként ki be szá ,szóval simán kabátba ülök be,így nem is kell a gatyarohasztó meleg.Mondjuk amúgy sem,én pl még soha nem használtam az ülés fűtést sem.
3mm?
én avval még mentem volna 10 évet
most a legfiatalabb gumi az astrán 2006-os aztán szinte újszerű
sajnos csak három van belőle mert egyiket megpadkáztam aztán lett rajta egy 2 ujjnyi repedés
aztán sehol sem kapni olyat mert már más lett a minta
Már értem a hoddát,csak kotlán érzed jól magad. 😂