Szerinted engem az hol kéne hogy érdekeljen,hogy a vw mit árul kínába.Sőt,ha már itt tartunk nagyon is okos húzás tőlük hogy elkezdik magukat bevásárolni kínai cégekbe.Szerintem ők látják/látták meg leghamarabb hogy merre kell tovább haladni.
én egy 2000 körül gyártott autóval teljesen jól el lennék abba már minden olyan dolog volt amire nekem szükségem van(meghajlós) Ami azóta kijött 3 betűs parasztvakításokra semmi szükségem nincs(kezeit széttáró) igazából másnak se csak ők ezt nem tudják 😅
ez még koránt se biztos. Extra vámokat szavaznak meg a kínai villanyosra ami európába jön lehet,hogy beint ám kína.Az itt legyártott mercik és ha beindul a bmw debrecenbe mind kínai cuccal van tele de hát ez se biztos még, hogy ez így is marad. Egyenlőre európa huziválja kína bajszát lehet ebből még sírás(gondolkodós)
én se nagyon sineztem, kereskedelni részen voltam, 12 órából 10 óra irodában
persze csak ha nem a városban kajtattunk pc alkatrészekért, vagy éjszakás műszakban a zöldpardonban csúnya lányokat mocskolni 2 boroskóláért 😂
pl vasérces időkben este 9-10-re mindennel végeztünk aztán reggel 6-ig ráértünk, de mindenki boldog volt mert ezer tonnaszám jött a vasérc hiba nélkül
A bmw pont nem jó példa, mert az európaiak közül évekkel vannak a konkurencia előtt, viszont gyártástechnológia szempontjából ugyanennyivel le vannak maradva a kínaiaktól. Nem tudnak olyan alacsony önköltségen előállítani autót, mint a bidé, tehát drágábban kell adniuk.
persze csak ha nem a városban kajtattunk pc alkatrészekért, vagy éjszakás műszakban a zöldpardonban csúnya lányokat mocskolni 2 boroskóláért 😂
pl vasérces időkben este 9-10-re mindennel végeztünk aztán reggel 6-ig ráértünk, de mindenki boldog volt mert ezer tonnaszám jött a vasérc hiba nélkül
felénk így töltik a földutakat, és mindenki örül neki