pont most lófráltam egerbe a plázába ki volt állítva egy dácsia dasztler.(szemeit körbeforgató) Egész meglepődtem milyen pofás darabot faragtak belőle(gondolkodós) 7,7 misi alapárról indult de a jól extrázott is alig karcolja a 10-est. Ha az én ingerenciám új fosszilis autóra vágyna tuti a dácsia szalonba nézelődnék(gondolkodós) Legalább is egy pina jel miatt nem adnék dupla felárat a márkatársért(kezeit széttáró)
volt néhány éve egy ilyen jutubos videó ide feltöltve ahol taglalgatta a faszi, hogy baromság ellenségnek beállítani a modern dízelautókat(kezeit széttáró) Annyira én nem vágom amit mondott de a lényegét leszűrtem. Elindultunk az 1-es golf időszakából napjainkig.
Aztán a mostani euro 6 vagy melyik már mert ezt sem tudom követni tized annyi kibocsájtással sem rendelkezik mint egy korabeli dízel(kezeit széttáró) Ezt gyakorlatban úgy tudom megerősíteni amíg az előző hajesz kojtólt rendesen addig ez a proész vagy mi az isten nyila amibe töltögetem az adblút meg a szervízben a powerflexet vagy mi az istent semmi szaga nincs az autónak és korom sincs(kezeit széttáró) Mondta is a faszi, hogy pont akkor akarnák már betiltani ezeket amikor végre jók lettek(kezeit széttáró)
A kormányok részéről a próba már meg volt. Amíg van a villanyautó vásárláson ösztönzés, állami támogatás van ország ahol áfamentesség, ingyen parkolás, önkori adó mentesség stb. olcsó külső töltés stb. Addig fogy a vellanyautó. Amint ezeket megszüntetik nem kell a vellanyautó(kezeit széttáró) Nálunk is szűkül már az ösztönző. Nincsenek támogatások, a parkolás sincs már ingyen kívülről sem lehet már olcsón tölteni. (kezeit széttáró) Most már tényleg csak annak jó a vellanyautó aki otthonról tudja tölteni. De ott sem mind1 mennyiért vette meg az ember és mennyit használja a megtérüléshez. Mert ugye egy villanyautónak mindíg a megtérülését számoljuk de ha veszünk egy blődi féle passzátot ott nem számolunk a megtérüléssel az valamiért nem érdekes(kezeit széttáró)
azért azokon a szarokon mindig fut a háttérben valami meg feszt frissítget(kezeit széttáró) Bár tény ha nem megy rajta egész nap a nagyipornó akár 3 napot is bírhat(gondolkodós)
Egész jó könyvet tudna írni rólad egy szakszipchiáter ráadásul vastag is lenne a tanulmány egy egész előadás témáját kitennéd 😅
A 160 tól meg nem el kell búcsúzni az nem is lehetséges a 130 a megfelelő szám(kezeit széttáró) 160-nál már tutira megy a bünti(kezeit széttáró)
sokkal jobb fél évig fát hasogatni pakolgatni hordani be tüzelgetni kazánt hamuzni stb. ,mint hetente egyszer feldugni az autót a 220-ra. az kb. annyi meló mint amikor a telefontöltőt bedugod 😂
Hát azért vagy 5 fokot vonj le ha nem a tengerparton leszel csak. Kibaszott hideg volt 1000 méter felett de lent 23 vagy inkább több a 8ason. Hegyekben nem ritka volt a 9 fok.
Ma tök jó volt, száraz napsütés de hideg meg kurva szeles a đhegytetökön meg a tengerparton.
Mentem Senjtől egy 23as 42es 501es 8as etapot rabacig illetve ott is opatija felett az 500ason keresztül kedülővel de az nagyon fasza volt. Egész nap egyedül elbóklásztam, senkihez nem kellett alkalmazkodni, teljesen jo volt
Ja,ja tök jó,180ig,a lámpától lámpáig gyorsulás,azt meghagyom a suttyó hülye gyerekeknek.500 lovas vilanyautóval nem mentem,viszont volt szerencsém gt3 porsche-hoz,és zárt pályán forma renaulthoz,na azt lehet élvezni,mindenféle erőlködés nélkül lehetett befogni bármilyen utcai sportkocsit.Na ez élvezeti cikk,meg egy wrc,minden más közlekedési eszköz.
Nekem se csak azért van az autó... érted te ezt, ha akarod 😃
ETZvel anno bejartam az országot, külföldet csak azért nem, mert nem volt rá lé... a gép sose robbant le.
Újan vettem, talán azért.
Aztán a mostani euro 6 vagy melyik már mert ezt sem tudom követni tized annyi kibocsájtással sem rendelkezik mint egy korabeli dízel(kezeit széttáró) Ezt gyakorlatban úgy tudom megerősíteni amíg az előző hajesz kojtólt rendesen addig ez a proész vagy mi az isten nyila amibe töltögetem az adblút meg a szervízben a powerflexet vagy mi az istent semmi szaga nincs az autónak és korom sincs(kezeit széttáró) Mondta is a faszi, hogy pont akkor akarnák már betiltani ezeket amikor végre jók lettek(kezeit széttáró)
A kormányok részéről a próba már meg volt. Amíg van a villanyautó vásárláson ösztönzés, állami támogatás van ország ahol áfamentesség, ingyen parkolás, önkori adó mentesség stb. olcsó külső töltés stb. Addig fogy a vellanyautó. Amint ezeket megszüntetik nem kell a vellanyautó(kezeit széttáró) Nálunk is szűkül már az ösztönző. Nincsenek támogatások, a parkolás sincs már ingyen kívülről sem lehet már olcsón tölteni. (kezeit széttáró) Most már tényleg csak annak jó a vellanyautó aki otthonról tudja tölteni. De ott sem mind1 mennyiért vette meg az ember és mennyit használja a megtérüléshez. Mert ugye egy villanyautónak mindíg a megtérülését számoljuk de ha veszünk egy blődi féle passzátot ott nem számolunk a megtérüléssel az valamiért nem érdekes(kezeit széttáró)
A 160 tól meg nem el kell búcsúzni az nem is lehetséges a 130 a megfelelő szám(kezeit széttáró) 160-nál már tutira megy a bünti(kezeit széttáró)
Mentem Senjtől egy 23as 42es 501es 8as etapot rabacig illetve ott is opatija felett az 500ason keresztül kedülővel de az nagyon fasza volt. Egész nap egyedül elbóklásztam, senkihez nem kellett alkalmazkodni, teljesen jo volt
ETZvel anno bejartam az országot, külföldet csak azért nem, mert nem volt rá lé... a gép sose robbant le.
Újan vettem, talán azért.