Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tegnapi még jó volt ma is ettem belőle
akkor mától ne vegyünk többet?
Off:

már ne vegyetek dinnyét, nem fogtok jót találni, aminek nem töppedt a belseje.
😅
szar ügy...
ne is mond, egy időben segítettem havernak csirke telepen ventillátorokat csapágyazni
ami retek ezeken van......
Látod, ilyen veszélyes sport ez. Mondjuk ami egy állattenyész telepen megy az a csoda hohy csak ennyi az elesettek száma
nem a maszek napelem az igazi veszély számotokra, pár vödör disznószar is ki tud nyírni
🤣
Az lehet, már a 80'-as években elkezdhették mert volt egy mellesem még jawan ülve. 😄
Sisak alatt tarkon,meg a zipzar-nyak talalkozasanal a csősalon keresztul.
Szerintem erre gyurnak egesz eletukben.
A méhcsípést alig veszem észre a darázs rosszabb.
Vagy 20 éve laza bermudában tgk-ban kikönyökölve egyszercsak mintha zacsin rúgtak volna, odakaptam ordítva mire mégegyszer......még jó, hogy nem vagyok rá allergiás, de bedagadt, mutogattam is otthon büszkén, hogy most nézd mekkora! 😅
volt hogy 50 fullánk felett vettem ki egy kezemből amikor méhészkedtünk
ehhez képest pár darázs szúrás semmi
inkább jöjjön be a gatyába-pólóba 3-5 évente egy-egy szúrás mint izzadjak minden percben
Engem most is nyakon mart, nem tudom hogy matekolta ki azt a pár centis sávot ami nincs takarva
Az természetes. Most az útközbeni villámtöltőkről volt szó.
Hát én otthonról indulva biztos hogy százszázalékkal fogom tölteni, inkább mint útközben gyors töltőn, 180 ft per kilovatt..
Cikkből: "emellett egyes esetekben indokolt a 100 százalékos kapacitáskihasználás, elsősorban akkor, ha valaki hosszabb távra indul, ráadásul tudja, hogy úti céljánál kevés töltőt találhat."

Nem ez gyakorlatilag soha nem indokolt. 60-80km-enként van töltő még nálunk is. Nincs olyan autó a piacon amit teli kell tölteni. Még a Nissan Leaf esetén is 80%-ra töltöttem, mert elég volt a következő töltőig.
Persze töltöttem már én is teli Tesla töltőn. De nem azért mert kellett, hanem azért mert ebédeltünk.
Így ahogy mondod.
Mondjuk a Teslánál már régen úgy van hogy alapvetően töltheted teli ha van hely a töltőn, de ha leállt a töltés, akkor némi türelmi idő után, itthon 400forint/perc a büntetés. Ha teli a töltő akkor ez 80% után következik be.
Valamilyen módon minden forgalmasabb szolgáltató szankcionálja a felesleges kábelen lógást.
A magyar Mobilit pl. percdíjat számol a kWh díj mellé. Amíg normális sebességgel töltesz ez nem sokat befolyásol, de ha lelassul a töltés akkor már a percdíj a fájdalmasabb.
MOL-nál 30 perc után indul a percdíj, de egyenlőre az csak jelképes 1 forint. Náluk általában nincs ezzel gond, bár futottam már bele olyanba hogy a bérelt Konával ami eleve elég lassan tölt, mindenáron teli akarta tölteni másfél óra alatt, hiába állt sor az egyetlen darab töltőnél. Nekem szerencsére ez nem jelentett gondot. Úgy döntöttem hogy akkor majd máshol töltök.
Ja, hogy azért. Indoknak megfelelő. Én, amióta megvettem az "új" robogót, az árából egy olyan 35-40 ezret megspóroltam úgy, hogy annyival kevesebbet kellett tankolnom az autóba. Még 10 év (a mai árakkal számolva és ha nem romlik el a csettegő) és ingyen lesz a járgány, de csak a benzint számolva.
Volt gondom darázzsal,a robogón meg takar az idom.
Hát én, abban az évi 2-3 esetben, amikor a mutterhez a nagymotorral megyek és kb. 3 km, vagy a melóba, ami 3,4 km, esetleg másnap korán indulok és előtte nap megtankolok, és kb. 1,5 km, oda nem öltözök be, igaz, nem is megyek gyorsabban mint a robival, ahová meg soha nem öltözök be.
Plusz nem mindig vagyok motorral,akkor csak a robogó marad.
Ha kiugrok a bankba nem szöttyögök beöltözéssel.Sisak és go.
Nagyobbra kell minden.
alapvetően nem de azokra a bontószökevényekre közterület foglalási engedély kell 😅