Te robogózól a hét 5 napján munkába tehát munkaeszköz a kék robesz. A szervizeket meg hagyjuk esetedben látunk sok fényképet a motorjaiddal történő küzdelmekkel és senki nem irigykedett 😅 A te munkába töltött óráid száma a 8760-ból ha reggel 8-17-ig nyitva vagy + szombat 4 óra 2548 óra ha 8 órát alszol egy nap az még 2920 óra vagy is 8760 órából 5468 órával már el is tudtál számolni maradt az életedre 3292 óra neked bármit felesleges megvenni 😅
A het 5 napjan megyek motorral,hetvegen meg belecsavarok 2-500 km-t,csak ugy.
Nem hinnem hogy berlessel jobban jarnek,mert szuk esztendokben is elment 6-8 nap amikor kellett.
Az kb 3 kilo csak azokra a napokra,+ km penzt kell ra tenni.
Ha csak a 7 evemet nezem az kb 2 millio csak berlesre,es az elso 4 evben joval tobb turat mentem,kb 2,5-2,8 millio elment volna eddig.
Szervizelni meg tobbet koltesz a szpringre,kell olajcsere ketvente,gumi se fogy mer kocamotoros vagyok.
Pecara elment csak sörivásra neked tobb.
Na ráértembe utána számoltam(gondolkodós) Én az autómmal 25 ezer km-rt megyek el egy évben átlagban ez ami valós tény.(kezeit széttáró) Megyek vele városban, külterületen és autópályán. A számolás egyszerűsége kedvéért legyen az átlag sebesség 70 km/h ez ami nem tény de reális lehet az esetembe figyelembe véve melyik úton mennyit közlekedhetek(szemeit körbeforgató) Szóval nagyon messze szerintem nem lövök mellé. Mivel az autó megtett kilométert számol és nem üzemórát mint egy hajó ebből kell kikövetkeztetni hány órát vezethetek egy évben ebből kijön mennyit áll az autó és mennyit megy. Na szóval egy év 8760 óra. 70 km/h átlag tempóval 357 órát vezethetek egy évben Ez kicsivel több mint 4%-k Szóval az autóm életének a 96%-át állással tölti(gondolkodós) Ilyet még is fenntartok hisz napi használatban dolgozok vele szállítok, közlekedek (kezeit széttáró) Akkor ehhez képest egy motor véleményem szerint 98-99%- átpiheni és ez csak egy szaros hobbi ami nem kényszer(gondolkodós) Ezért kár ilyet venni. Egy halom pénz + a fenntartással való veszkődés. Ugyan erre a következtetésre jutottam a motorcsónakkal is ha nagyon csónakázni akarok bérlek inkább mint huziváljam ide-oda meg bértároltasam egy vagyonért + évente karba is tartsam minimum tavasszal meg ősszel ami súlyos százezrek (fejét fogó)
A pecabotjaimmal nincsenek ilyen gondjaim. Az 99,9 százalékot pihen de 15 éve annyi a dolgom ha horgászom előveszem a botzsákból. Most utoljára kellett egy gyűrűt ragasztanom ennyi áldoztam rá az időmből 15 év alatt anyagköltség ingyen volt a munka meg 10 perc szódával 😅 De vegyétek a csili vili motorokat kínlógyatok saját szervezésű túrákkal azt a rengeteg pénzt amit tök feleslegesen kidobtok az ablakon el is qrvázhatnátok 😅
A mamát hányszor használod egy évben? Hobby, kocaférfiként nem lenne anyagilag inkább megfelelő egy másik megoldás?
Ugye, hogy miért jobb a saját, bármennyit is használjuk azt.
azért egy hosszabb túra szervezése több napos elfoglaltság is lehet
akinek nincs ideje sok órát evvel elbaszni az elmegy egy szervezettre
én is voltan néhányon, nem mondanàm hogy annyira bejött, főleg a 30+ fős csoportok nem de kényelmes volt
Így van(meghajlós) Kínlódjon vele az akinek fizettem. Én meg csak a jó részét élvezem(kezeit széttáró)
De tovább megyek. Ha én ilyen hobby kocamotoros lennék mint ti akik 3-4 ezer km-ert gurulnak egy évben akkor motor sem kellene(ujjával nemet mutató) évente 2 túrára befizetnék motorbérléssel azt csókolom. Még a motorral való veszkődés se lenne az én gondom(kezeit széttáró) egy motor az élete 95%-át állással tölti egy átlag felhasználó esetében(gondolkodós) ehhez minek kell saját motor?
Azért nem értek veled egyet, de legalábbis másképpen látom, mert nekem pont az utazást megelőző tervezgetés, kutatás a motorozás része.
A betegség-motor lerohadása más tészta, de erre meg viszont szintén a gugli a barátod, de az tény, ez egy valós probléma.
Szerencse, hogy egyre többen vannak ilyenek, akik úgy gondolják ahogyan te, ezért lehet egyre jobban halászni a... na nem a zavarosban, hanem inkább a sűrűjében. Akinek van/volt annyi energiája, pénze, hogy egy motorra összegyűjtsön, annyi ideje, pénze arra a pár napra, hogy a gondolkodás helyett mást fogadjon fel erre a feladatra, az gondolom az otthoni feladatait sem tudja ellátni, tehát mondjuk megfizet akár engem.
Persze nem állítom, hogy igazam van, mindössze én így gondolom.
Szerintem van az a réteg akinek simán megéri befizetni szervezett túrákra. Ha én motoroznék és túráznék tuti nem kínlódnák önállóan(ujjával nemet mutató) befizetnék egy szervezett túrára aztán nekem csak annyi lenne a dolgom, hogy motorozgassak. nem nekem kellene útvonalat kitalálni nem nekem kellene szállásokkal bíbelődni, nem egyedül szarakodnék ha lepukanna alattam a lom vagy netán valami baleset során az egészségügyi ellátás a motor hazaszállítása miatt sem az én fejemnek kellene fájni. Megoldanák helyettem. nem utolsó sorban mivel elég barátkozó típus vagyok tuti jól érezném magam egy rapid mód összejött társasággal(kezeit széttáró)
Nyilván, de ezt nem is vitattam, én csak azt jegyeztem meg, hogy ha vannak szélsőségek (jó-rossz), mert itt olvastam, hogy lehet olyan is, aki két jól sikerült út után megpróbálja ezt a vállalkozást is űzni, akkor mi alapján lenne logikus válogatni.
Innen indult a beszélgetés.
Amúgy szerintem már annyi blog/vlog elérhető, hogy aki az átlagos kirándulás időtartamát nem tudja kitölteni e gugli barátja segítségével, az... az tényleg adjon érte pénzt pluszban valakinek.
Pedig megy.
A robogo meg varoson belul parkolodij elkerulesre van.
Onnan bus pi....bol?
Nem hinnem hogy berlessel jobban jarnek,mert szuk esztendokben is elment 6-8 nap amikor kellett.
Az kb 3 kilo csak azokra a napokra,+ km penzt kell ra tenni.
Ha csak a 7 evemet nezem az kb 2 millio csak berlesre,es az elso 4 evben joval tobb turat mentem,kb 2,5-2,8 millio elment volna eddig.
Szervizelni meg tobbet koltesz a szpringre,kell olajcsere ketvente,gumi se fogy mer kocamotoros vagyok.
Pecara elment csak sörivásra neked tobb.
A pecabotjaimmal nincsenek ilyen gondjaim. Az 99,9 százalékot pihen de 15 éve annyi a dolgom ha horgászom előveszem a botzsákból. Most utoljára kellett egy gyűrűt ragasztanom ennyi áldoztam rá az időmből 15 év alatt anyagköltség ingyen volt a munka meg 10 perc szódával 😅 De vegyétek a csili vili motorokat kínlógyatok saját szervezésű túrákkal azt a rengeteg pénzt amit tök feleslegesen kidobtok az ablakon el is qrvázhatnátok 😅
Ugye, hogy miért jobb a saját, bármennyit is használjuk azt.
akinek nincs ideje sok órát evvel elbaszni az elmegy egy szervezettre
én is voltan néhányon, nem mondanàm hogy annyira bejött, főleg a 30+ fős csoportok nem de kényelmes volt
De tovább megyek. Ha én ilyen hobby kocamotoros lennék mint ti akik 3-4 ezer km-ert gurulnak egy évben akkor motor sem kellene(ujjával nemet mutató) évente 2 túrára befizetnék motorbérléssel azt csókolom. Még a motorral való veszkődés se lenne az én gondom(kezeit széttáró) egy motor az élete 95%-át állással tölti egy átlag felhasználó esetében(gondolkodós) ehhez minek kell saját motor?
A betegség-motor lerohadása más tészta, de erre meg viszont szintén a gugli a barátod, de az tény, ez egy valós probléma.
Szerencse, hogy egyre többen vannak ilyenek, akik úgy gondolják ahogyan te, ezért lehet egyre jobban halászni a... na nem a zavarosban, hanem inkább a sűrűjében. Akinek van/volt annyi energiája, pénze, hogy egy motorra összegyűjtsön, annyi ideje, pénze arra a pár napra, hogy a gondolkodás helyett mást fogadjon fel erre a feladatra, az gondolom az otthoni feladatait sem tudja ellátni, tehát mondjuk megfizet akár engem.
Persze nem állítom, hogy igazam van, mindössze én így gondolom.
Innen indult a beszélgetés.
Amúgy szerintem már annyi blog/vlog elérhető, hogy aki az átlagos kirándulás időtartamát nem tudja kitölteni e gugli barátja segítségével, az... az tényleg adjon érte pénzt pluszban valakinek.
Van itt koztunk olyan, aki a sajat bevallasa szerint azert tolti az autojat lassabban, hogy legyen ideje meginni a kavejat a toltoponton?
Ugye-ugye.