Ami kérdéses hogy az a gégecső meg a benne futó kábel vajon rendelkezik e földalatti minősítéssel, de én nem értek annyira hozzá, hogy ezt így a fotó alapján megmondjam.
Az inverter IP66 szigetelésű, tehát rakható szabadba. Persze azért jobb ötlet fedett helyre tenni. Pl. én a napelemek alá raktam volna, csak ugye ott kényelmetlen szerelni.
Tehát nem feltétlenül szabálytalan, csak igénytelen.
Na, erről a helyről már egyszer volt szó, elektromos autó töltikézésről. Csokonyavisonta, gyógyfürdő, vendégparkoló.
Két töltőfej, Kérilaci terminológiájával, mert amúgy egy darab, csak két töltőfejjel. A napelemek alá nem raktak semmit, így a napelemtáblák közötti résen, alatta is jó vises lesz minden és a tartóelemeken is csorog végig a víz. Az inverter egységek felett semmi időjárás elleni védelem, a hűtőventilátorok már egy kis szögű ferde csapadéknál is beázhatnak, de az oldalán lecsorgó víz tuti bejut.
A kábeleken megjelenő pára, ráfröccsenő víz a gégecsőbe is tutira bejut.
A ferde alu gerendák középen végig behajlottak, hogy ez direkt vagy csak így sikerült, azt nem tudom. Meg pár olyan, amit én tuti másképpen csináltam volna, pl. egy ekkora munkánál egy pár centi zúzott kő biztosan belefért volna.
Nekem is a többi telefonon ezen az ujjon viszont annyi biztonsági beállítás van vele hogy az összes f***** tele van már közbenállítgathatok én akármit a felületen egy hacker rendszer szinten nyúl bele szóval egy nagy vicc az egész
Azt tudja valaki miért nem tudok képet feltölteni? új a telefon új az android itt a fényképezőgép ikonra kattintva csak a fotózás lehetőségét adja be fáj a feltöltést nem Mi a k**** anyja lehet, egy órája nézegetem, már szetbax az ideg
simán megy úgy mint bármelyik túra gumi, persze egy tapadós gumi jobban fog, de erdélyi körülmények között az se mindig nyerő, csomó kavics, falevél, lószar, szóval nem feltétlen lennék hátrányban
az etz nem sportgép, és egész könnyű, jobb vele menni, de inkább csak lefelé lennél jobb
egyszer majdnem sikerült, elbasztam egy kanyart és nem tudtam bevenni, aztán kinéztem egy beton útjelző oszlopot és annak mentem neki mert az biztos megfog
volt egy elég szar javítás az úton az kidota a motor seggét kanyar közben, aztán a korrigálás után már láttam hogy ez a kanyar elveszett
herével csináltam egy horpadást a tankon, és letört a kuplungkar felfüggesztés
murván többször is jártam úgy hogy necces volt a szakadék széle, száraz murva baszottul csúszik
Az elhiszem hogy képes vagy lealázni egy egyhengeres 45lovas motorral és jó gumival, szűk kanyarokban egy sportmotort, de hogy ezzel a gumival nem lenne esélyed ellenem aszfalton és kanyarban még úgy sem hogy én az ETZ-vel megyek, az hétszentség 😁
Mondjuk az is igaz, hogy elég sokuk hiszi azt hogy elég csak megvenni a jó motort, tudás meg gyakorlat nem kell hozzá.
Na transalpina jól járható, alig kelett lassitani meg kerülgetni. No nem azé mert kurva lassan mentünk, hanem azt akarom momdani motorozható. Fogarast szándékosan elkerültük. Arra nem mondható sztem.
Zsil völgyében meg olyat mentünk hogy na......szóval vannak jó utak csak célzottan keresni kell.
A Teslának van benzin vagy diesel autója? Mert tegnap néztem egy sorozatot amiben a rendőrfőnöknő Teslával jár aminek motorhangja van és még a füvön is csikorog a gumija fékezésnél, elég szar futóműve is lehet. 😅
Van az a helyzet , mikor mindegy mi az , csak motorozhass ! Én már tudom sajnos , mégha tisztában is vagyok vele , hogy nem kéne ! Soha ne tudja meg itt senki ilyen áron ! 😉
Ami kérdéses hogy az a gégecső meg a benne futó kábel vajon rendelkezik e földalatti minősítéssel, de én nem értek annyira hozzá, hogy ezt így a fotó alapján megmondjam.
Az inverter IP66 szigetelésű, tehát rakható szabadba. Persze azért jobb ötlet fedett helyre tenni. Pl. én a napelemek alá raktam volna, csak ugye ott kényelmetlen szerelni.
Tehát nem feltétlenül szabálytalan, csak igénytelen.
Két töltőfej, Kérilaci terminológiájával, mert amúgy egy darab, csak két töltőfejjel. A napelemek alá nem raktak semmit, így a napelemtáblák közötti résen, alatta is jó vises lesz minden és a tartóelemeken is csorog végig a víz. Az inverter egységek felett semmi időjárás elleni védelem, a hűtőventilátorok már egy kis szögű ferde csapadéknál is beázhatnak, de az oldalán lecsorgó víz tuti bejut.
A kábeleken megjelenő pára, ráfröccsenő víz a gégecsőbe is tutira bejut.
A ferde alu gerendák középen végig behajlottak, hogy ez direkt vagy csak így sikerült, azt nem tudom. Meg pár olyan, amit én tuti másképpen csináltam volna, pl. egy ekkora munkánál egy pár centi zúzott kő biztosan belefért volna.
android nincs kéznél mert a kocsiban maradt aztán a nej elvitte a kocsit
aztán menni fog
az etz nem sportgép, és egész könnyű, jobb vele menni, de inkább csak lefelé lennél jobb
volt egy elég szar javítás az úton az kidota a motor seggét kanyar közben, aztán a korrigálás után már láttam hogy ez a kanyar elveszett
herével csináltam egy horpadást a tankon, és letört a kuplungkar felfüggesztés
murván többször is jártam úgy hogy necces volt a szakadék széle, száraz murva baszottul csúszik
Mondjuk az is igaz, hogy elég sokuk hiszi azt hogy elég csak megvenni a jó motort, tudás meg gyakorlat nem kell hozzá.
Hogyne, van belőle V8 😆
http://youtu.be/x-6kHjF1U1E?si=2Okdj83U5RA6d1zu
Zsil völgyében meg olyat mentünk hogy na......szóval vannak jó utak csak célzottan keresni kell.